De Mustang staat momenteel bij de spuiter voor het strak maken en uiteindelijk opnieuw spuiten van beide kanten.Morgen ga ik daar even kijken
en volgen er weer meer foto's.
Wordt dus vervolgt............
Mark
Moderator: Shelby GT-H

Geen rekje hoor,daar ben jij de man voorErwin schreef:Netjes Mark! Goed aangepakt. Nu nog een rekje...![]()
Groet,
Erwin
Binnenkanten zijn ook aangepakt en de gehele binnenkanten van de deuren enzo worden goed antiroest behandeld nadat het spuiten klaar is.mick schreef:mooi werk
Ook goed onroesten binnenin, anders heb je binnen een njaar weer hetzelvde probleem maar ernaast
Zou spijtig zijn ,als hij net gespoten is
greets
Mick

Ik weet eigenlijk ook niet waarom ze dat niet eraf hebben gehaald maarja nu is het te laat daarvoor.silverbullit schreef:zal er straks weer netjes uitzien.
Ik heb wel 1 vraag/opmerking. Waarom halen ze de eindstukjes van de achterspatborden er niet even af? Evenzo met de koplampringen.
Zijn maar een paar moertjes en schroeven. Nu gewoon afplakken en dan zal je straks zien mocht je de ringen er afhalen dat de verf er mogelijk tussen zit. gevolg.....
Is een klein stapje meer maar voorkomt straks mogelijke narigheid mocht je eens een lamp moeten vervangen of zoiets.