Ik zal deze week eerst eens testen met een andere originele bobine, weten we direct of het dar aan ligt.silverbullit schreef:Flame thower doet het ook wel op lagere spanningen.
Vraag 2 staat nog open..
grtz
Eric
Moderator: Shelby GT-H
Ik zal deze week eerst eens testen met een andere originele bobine, weten we direct of het dar aan ligt.silverbullit schreef:Flame thower doet het ook wel op lagere spanningen.
ja, maar weet je nog, bij het schoonmaken heb ik ze per ongeluk in een emmer water laten vallenGTA67 schreef:Een bobine gaat toch niet zo snel kapot...
Ze werkte perfect als ze uit de auto ging...
Dus heb ik daar toch mijn twijfels over.
Eeerder ergens de bedrading
Inderdaad maar dan genereerd hij ook minder spanning, dus is het echte Flamethrower effect weg...silverbullit schreef:Flame thower doet het ook wel op lagere spanningen.
Ja, dan staat die goed denk ik, markeringspunten op de balancer staan op TDC en de rotor wijst naar kabel van cilinder 1 op de delco. Ongeveer op 01.00 uur.silverbullit schreef:Gewoon een cyclus rond draaien met de hand en dan kijken of de rotor in de juiste stand staat als die voor het eerst in bdp komt.
Daar gaat een "bobijn" niet van kapot Eric !ja, maar weet je nog, bij het schoonmaken heb ik ze per ongeluk in een emmer water laten vallen
Tja... met zo een MustanK maak je nogal wat mee he'...Waarschijnlijk een samenloop van omSTANGdigheden.
Volgens mij wel, ik zal na de voetbal nog eens checken en zien of ik een goeie vonk heb..lucky 66 schreef:Staan contactpunten in verdeler goed?
Voorontsteking (of NA ontsteking) ?verdeler staat ook goed, rotor wijst naar cil 1 bij TDC.
Iedereen heeft het steeds over "TDC" maar elke 4 takt heeft 2 TDC's, één na de compressieslag en één na de uitlaatslag. Op beide TDC's staat de makering op de demper dan netjes op 0 graden!!! Dat is volgens mij nog niet één keer gezegd.......silverbullit schreef:Dat is al tig keer gezegd Erwin,