tminus3 schreef:Dikke shit Dris! Dat ik je in Bottrop uberhaupt nog in het zicht kon houden man
Waren de resultaten naar verwachting, of heb je al radertjes in je achterhoofd draaien hoe het nog beter kan?
Wat is er mis met een Superflow testbank? Dynojet is toch juist de 'Happy Dyno'?
In Bottrop was ik nog niet zo ver (-: toen reed ik nog met de oude setup.
Na alle mods kreeg ik de auto niet geprogrammeerd, omdat nu bleek later er kortsluiting is geweest, er 1 brandstof pomp het niet deed, en op de JLT kop ontluchting een breuk was ontstaan die voor valse lucht zorgde. Gelukkig had de tuner nogal wat onderdelen die gewisseld konden worden en konden we zo alles goed uitsluiten.
de breuk konden we niet vinden alleen 1 pomp kreeg maar 1,3 volt. Nieuwe plus getrokken naar de pomp en alles draaide weer.
Alle bedrading opnieuw gesoldeerd, en het programmeren kan beginnen. ik zal binnenkort wel ff filmpjes posten die heet ronals maatje van me gemaakt erg indrukwekkend geluidje..
De Superflow bank, is ook wel de Lie Detector genoemd, de beste dyno bank ter wereld en heel conservatief. elke andere bank waar ik me auto ga runnen zal met veel meer vermogen komen tot wel 10-15% meer soms. ik ga in Amsterdam dan ook ff een record wat ik daar al heb verbeteren (-;
de auto staat op vol gas erg rijk, er is zeker nog ruimte tot meer vermogen.
het grootste probleem nu is koeling van de blower. Er ontstaat Heat Soak. Die kleine blower draaid nu op volle capaciteit en wordt zeer tot HEEL ERG heet. ik ga een Mezier water pomp monteren die pomp heel veel harder dan de stock bosch pomp, Grotere Koelreservoirs laten maken van Alu (zijn er niet) En dan proberen om heel erg hard de blower inlaat temperatuur te koelen. Kortom nog zat te doen.
Het stock blok zit nu ook aan zijn maximum. Erg veel meer moet je niet willen draaien op dit blok zoals ik er mee rijdt en ga rijden. Het gaat nu ook echt stuk.
Dus ook nadenken over hoe nu verder. Alleen volgend jaar eerst eens een vol seizoen Bottrop draaien met volle slicks om te kijken hoe hard we over dat circuit kunnen.
Wat foto's van me mobiele, de rest doen ik later wel metd e filmpjes.