van alles wat blijkbaar

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
wladi
Berichten: 117
Lid geworden op: zo 26 mar, 2006 20:16
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door wladi »

Rob bedankt

ff snelkoppeling naar bureaublad gemaakt (wat ben ik toch handig) :smart:

probleem opgelost.

gr Wl@rdimhir
Gebruikersavatar
Mustang Den Haag
Berichten: 4071
Lid geworden op: di 19 apr, 2005 15:08

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door Mustang Den Haag »

wladi schreef:Rob bedankt

ff snelkoppeling naar bureaublad gemaakt (wat ben ik toch handig) :smart:

probleem opgelost.

gr Wl@rdimhir
probleem opgelost, ik kan ook zo alles hier neer zeten wat ik meemaakt op een dag maar goed lekker anders kijken :ok:

Gewoon sluiten hier !

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door MustangMan010 »

Deze topic bestaat al sinds oktober 2010 en teld 37 bladzijdes en nu ineens komt er vanauit verschillende hoeken comentaar daarover????
Dat het verhaal over huisdieren enzo hier niet hoort kan ik wel inkomen maar verder geen probleem met deze topic zolang het met USA cars te maken heeft,al lees ik hem zelf niet altijd.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
razor68blade
Berichten: 477
Lid geworden op: zo 29 nov, 2009 21:43
Locatie: Zuid-Holland

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door razor68blade »

Gearz schreef:Dan richt ik mij toch graag ook even tot de geachte heren moderatoren,

En ik verzoek u daarbij dan vriendelijk tot een kleine afweging c.q overweging..

Weegt het feit dat sommigen hier, zich schijnbaar ergeren aan iets wat ze niet hoeven te lezen zwaarder dan het feit dat het merendeel van mijn mede forumgenoten dit topic nu reeds 37.720 maal bewust en met plezier hebben bekeken en er van hebben genoten ??
Moeten de vele liefhebbers van dit topic nu lijden onder een enkeling die dit niet hoeft te lezen en er ook voor kan kiezen er niet op te klikken ? Is het principe "ergens moet een lijn getrokken worden" hier en zeker binnen de "lounge" sectie nu echt wel zo op zijn plaats ?

Als ik eventjes snel en slordig rondkijk blijkt dat dit naar ik meen zo ongeveer het op 3 na best bekeken topic betreft op dit forum !
(je zou er bijna jaloers op worden niet waar ? )
Dit gegeven alleen zou toch minstens moeten pleiten voor het in huidige vorm doen voortbestaan van Hans zijn geweldige topic ?
Is het niet zo dat de overgrote meerderheid hier veel plezier aan beleeft ?
Wellicht gaat het niet over Mustangs of Fords specifiek, het gaat echter wel over zaken die al dan niet zijdelings te maken hebben met het avontuur, de lifestyle, de hobby, de american way of life en de voorliefde voor het Amerikaanse mobiele erfgoed...., met andere woorden; de interesse van de meesten hier.

Ik heb geen idee wat de (werkelijke) beweegredenen zijn voor iemand om daadwerkelijk een klacht in te dienen hieromtrent (wellicht dat men dat kan komen toelichten ?)
Ik kan mij soms ook persoonlijk aan diverse andere zaken op dit forum en zijn bezoekers irriteren, frustreren, ergeren, jaloers worden, kwaad worden, het niet kunnen begrijpen, snappen of iets onterecht vinden... ik zou jullie hier uiteraard een PB' tje over kunnen sturen echter besef ik mij (net als de meesten hier) maar al te goed dat het hier gewoon leven en laten leven is, dat mijn mening soms niet die van een ander is, mijn deugt voor een ander een zonde kan zijn en dat ik dat zal moeten respecteren.

Niet dat ik hiermee ook maar iemand de les wil lezen, wel dat ik dit wil aangrijpen om mijn mening te ventileren (dit mag dan toch ook ?)
Een forum is er voor openbare discussie, het delen van meningen en het hebben van plezier, een goed forum heeft inderdaad regulatie nodig maar hoort ook begrip te kweken, mensen verbieden om ergens over te spreken is een zwaktebod, censuur hoort hier niet thuis (tenzij er bewust mensen mee worden gekwetst of er ruzie ontstaat).

Mij lijkt de Lounge sectie van dit forum (Lounge-Van alles en nog wat) een uitstekend middel om de enigszins minder Mustang gerelateerde onderwerpen een plekje te geven en daarmee te reguleren, was dit daar niet enigszins van oorsprong voor bedoeld ?

Ik zou het zonde vinden dit soort topics over amerikaanse avonturen te moeten missen, ongeacht of het hier nu bijvoorbeeld de avonturen van Hans, van Ton of van iemand anders betreft enkel en alleen om het feit "dat een enkeling dit niet volgens de regels vindt".

Thnx !

Michel
+1
1969 Ford Mustang Mach 1 - Raven Black
351 windsor (M-code) stroked to 392 (3.89 rear end) - 4 speed toploader
Gebruikersavatar
PersMustang
Berichten: 417
Lid geworden op: vr 17 jun, 2005 21:06
Locatie: Schelluinen

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door PersMustang »

Ik voel me helaas ook echt even genoodzaakt hier wat over te zeggen aan de heren moderators.

Dit is, naast een prachtig forum, ook een super topic en ik ben ook alleen actief op dit forum.
Ik zou het echt heel erg vinden als dit topic wordt gesloten. Hans zijn avonturen zijn geweldig leesstof en gerelateerd aan 'lounge',
dus blijft er maar 1 ding over. GEWOON DOORGAAN!

Dat men de 'lounge' sectie opschoont van inactieve (>2jr) topic's is dan een beter idee.

Ik zou dan ook zéér teleurgesteld zijn in de moderators mocht dit topic toch gesloten worden vanwege zg. 'reclame' doeleinden. Is klinklare onzin.
Hans en Bianca nemen de tijd en de moeite om ons hun leven mee te beleven en zo ziet iedereen het hier.

Gearz heeft hier helemaal gelijk in!

Nuff said (punt)


Grt, Perry.
'71 Mustang 351Cl 2V Sportsroof 'Mach1'
'04 F-150 5.4L Triton Lariat Limited Edition
'99 Mustang 3.8L V6 35th Anniversary Convertible - SOLD
'96 Mustang 3.8L V6 Coupé - SOLD
'93 Mustang 2.3L Fox body - SOLD

Leef& Geniet!
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1811
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door Big_fun_58 »

wladi schreef:tis net of mijn favoriete zender uit de lucht word gehaald

ik keek/kijk ook steenvast.

als dit in de lounge staat is dat toch geen probleem?

bel ff met discovery channel dan is er terminste weer wat boeiends op dat kanaal :D

gr wlardimhir
Inderdaad! Zoiets als veronica "Vroegah". Kom ik thuis van een avond overwerken en dan krijg je dit weer!! ~~#>B-(
Waar gaat het over. Als Hans een kleine donatie doet dan zou alles wel kunnen??
Ik blijf het jammer vinden. Ik heb er al meer geleerd over America dan in al mijn aardrijkskunde lessen (bij wijze van :lol: LOL).

Hans, ik blijf je volgen hoor!! :up: :smt038 :smt038

Groeten Jan
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
hollandranch
Donateur 2012
Berichten: 1345
Lid geworden op: za 06 okt, 2007 15:12
Locatie: Hondon de Los Frailes, Spain
Contacteer:

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door hollandranch »

Ben net thuis, een RV bekeken :roll: en moet zeggen, wat een reacties, gelukkig het meeste positief en wat bekende reacties van mensen die vinden dat we blijkbaar iets doen wat absoluut niet kan. Op het AAP forum zijn we net de 100 pagina's gepasseerd, op het truckforum zijn we er bijna http://www.usatrucks.nl/forum/viewtopic.php?f=31&t=2375" onclick="window.open(this.href);return false;. Een ander Forum http://www.hondatuningteam.nl/fora/" onclick="window.open(this.href);return false; bood aan gratis onze banner te plaatsen en we geven de leden kortingen. Eigenlijk krijgen we alleen maar positieve reacties op een paar mensen na, maar that's life, je kan het niet bij iedereen goed doen. We zullen Ford gerelateerde berichten blijven plaatsen en ons auto blog http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; wat gaan uitbreiden. Er word veel verwezen naar http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; maar dat is meer een Blog wat mijn vrouw bijhoud, zeg maar de ranch avonturen. Vind het jammer dat we hier beperkt worden in onze uitingen maar ben zeker niet van plan door betaling als sponsor een soort vrijbrief te krijgen van wat wel mag en wat niet. Thanks, Hans
Holland Ranch Cars and Parts. Het adres voor export auto's en onderdelen vanuit Amerika.
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
willie66
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 14 mar, 2010 18:29
Locatie: arnemuiden

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door willie66 »

ook ik snap er niets van
iedere dag kijk ik als eerste of er nieuws is bij DAGJE TEXAS / HOLLAND RANCH
ik vind het prachtige foto's en ben zeer geintreseert hoe het daar werkelijk aan toe gaat.
dit is toch iets wat echt op een mustang forum thuis hoort ook al gaat dit niet alleen over mustang's dit wil toch niet zeggen dat we niet van andere merken amerikanen houden
en wat Hans daar voor elkaar krijgt is toch een jongens droom waar we op deze manier een beetje van kunnen meegenieten
ik zou zeggen moderators bekijk dit nog eens goed en laat Hans zijn ding doen zodat wij kunnen blijven genieten

een amerika fan :cowboy:
I get my kicks in my stang sixty six
Gebruikersavatar
Shelby GT-H
Site Admin
Berichten: 1878
Lid geworden op: wo 11 nov, 2009 22:45
Locatie: Kop van N-H
Contacteer:

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door Shelby GT-H »

Hans,

Kan je geen adverteerder worden? Kan je gewoon door blijven gaan? Probleem opgelost en iedereen is blij!
Groet,

Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
capri v8 driver
Berichten: 868
Lid geworden op: zo 16 nov, 2008 20:15
Locatie: limburg

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door capri v8 driver »

+1 voor Gearz.

beter kan ik het niet zeggen.
Gebruikersavatar
lexus
Berichten: 68
Lid geworden op: di 27 mei, 2008 22:12
Locatie: Coevorden

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door lexus »

Hans,

Zoals Barry Stevens altijd al zei: "Gewoon doorgaan" !!
Geweldige topic, niemand is verplicht om dit gedeelte te lezen, maar ik doe het zo als menig ander wel elke dag !! :D
Als jij maar weer eens wat kunt regelen/verzenden/opsturen voor de nederlanders, dan is het allemaal goed zekers
Ik zou het jammer vinden om jou verhalen op dit forum te moeten missen

dus +1

Gr Alex
adriaan
Berichten: 154
Lid geworden op: vr 17 jul, 2009 11:06
Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door adriaan »

een van de leukste topics om te volgen, niet ingewikkeld over doen, een ondernemer die ons met leuke verhalen en mooie foto's op de hoogte houdt, lekker doorgaan Hans en de velgen staan mooi hoor....groet adriaan
66 fastback, 347 T5z
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door Ando »

Ook ik volg 'm iedere dag, volgens mij is deze topic gewoon een goede publiekstrekker voor het forum, lijkt me onverstandig deze eraf te halen.....
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
67gt500
Donateur 2014
Berichten: 1718
Lid geworden op: di 21 feb, 2006 10:31
Locatie: Wierden (overijssel)
Contacteer:

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door 67gt500 »

Normaal gesproken hou ik mijn mening voor me om zo niemand te kwetsen cq veer in de kont te steken, maar wil nu toch wel iets kwijt!

Als je dit vanuit het ondernemers schap bekijkt hebben de adverteerders gelijk dat ze hierover een punt hebben.

Hans maakt natuurlijk veel meer mee, omdat hij er met de neus boven op zit en kan daarom ook veel meer plaatsen dan de adverteerders hier die af en toe eens naar de states afreizen!

Ik volg het topic van hans ook met veel plezier, maar ik vind ook wel dat er een donatie mag komen om dit forum in de lucht te houden!

Zelf heb ik vorig jaar een donatie van €20,- gedaan en verdien hier niks aan het forum in tegen stelling tot Hans, wel heb ik hier heel erg veel info gekregen toen ik met mijn Eleanor aan het opbouwen was
en dat is dan ook de reden dat ik heb gedoneerd en dat binnen kort weer zal doen om zo het forum in leven te houden, zou wel een willen weten wie er nog meer hebben gedoneerd!

Ikzelf ben ook via het forum bij Hans terecht gekomen en ben daar steeds goed geholpen en zo met mij velen denk ik!

Het is dus voor Hans een grote reclame bank en daar mag denk ik wel wat tegen over staan, vanuit mijn ondernemers gevoel kan dat ook makkelijk en kan hij gewoon blijven posten!
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Gebruikersavatar
66hipowannebee
Donateur 2014
Berichten: 4375
Lid geworden op: za 18 sep, 2004 11:53
Locatie: Sliedrecht

Re: Dagje Texas / Holland Ranch

Bericht door 66hipowannebee »

Marco,ook ik heb een donatie gedaan

en was van plan om dit ook te herhalen, denk ik :(
en als het om die banner gaat,betaal ik die zelf wel


Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.

(TMP) TonieMustangParts@hotmail.com
Gesloten

Terug naar “Lounge”