Grt. Johan
[Verkocht] ford mustang mach1 1969
Moderator: Shelby GT-H
- razor68blade
Re: ford mustang mach1 1969 - Update 5! + Marti rep
Weer wat gala's achter de rug:

En vandaag:

En vandaag:

Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
die zwei gebruder, gaaf man !
maar een flink aantal gala's gereden zie ik.
is dat bij jullie zoveel dan ?
bij ons is dat wel een beetje zeg maar, heb het nu 3 keer gereden, maar super veel vraag is daar niet na heb ik het idee bij ons
maar een flink aantal gala's gereden zie ik.
is dat bij jullie zoveel dan ?
bij ons is dat wel een beetje zeg maar, heb het nu 3 keer gereden, maar super veel vraag is daar niet na heb ik het idee bij ons
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
- NordicDawn
Wij hebben 4 middelbare scholen. En 1 school verspreid het per afdeling op een avond (3 avonden). Heb 2 avonden voor die school gereden. Verder 2 andere scholen al gehad. De laatste school moet ik ook nog doenGhost Rider schreef: is dat bij jullie zoveel dan ?
Zal ik het maar zo zeggen.. Ze weten mij wel te vinden
Maar hier is het echt iets 'speciaals'. Wordt dik aangepakt met gala op scholen en een leuke entree. Rode loper en leraren ook in gala die ze dan uit de auto begeleiden. En er is altijd een enorm hoeveelheid publiek.. En dat is super gaaf
Was leuk Robert!
En mooie foto's zeg
En mooie foto's zeg
1969 Indian Fire Ford Mustang Mach1 351w 4-spd
--> @mistermach1
--> @mistermach1
- Mustangflip
Mooie foto's hoor.
Maar heb wel een vraag aan de hand van deze foto's. Het valt me op dat bij de ene auto de kabels van de motorkap sluiting met de bocht naar binnen lopen dus naar elkaar toe en bij de ander met de bocht naar buiten dus van elkaar af.
Persoonlijk zet ik mijn kabels altijd met de bocht naar binnen vast. Maar is er een 'officiele' manier hiervoor?
Wie o wie kan dit raadsel oplossen want ik vraag het me al een tijdje af en aan de hand van deze foto's werd ik er weer aan herinnerd.
Groet
Maar heb wel een vraag aan de hand van deze foto's. Het valt me op dat bij de ene auto de kabels van de motorkap sluiting met de bocht naar binnen lopen dus naar elkaar toe en bij de ander met de bocht naar buiten dus van elkaar af.
Persoonlijk zet ik mijn kabels altijd met de bocht naar binnen vast. Maar is er een 'officiele' manier hiervoor?
Wie o wie kan dit raadsel oplossen want ik vraag het me al een tijdje af en aan de hand van deze foto's werd ik er weer aan herinnerd.
Groet
-Mustang Mach 1 1969 V8 429
Live is not about miles to the gallon but smiles to the gallon !
Live is not about miles to the gallon but smiles to the gallon !
Wow dit was me niet eens opgevallen. Ik weet wel dat ik ze ook andersom kan draaienPeter_selie schreef: Het valt me op dat bij de ene auto de kabels van de motorkap sluiting met de bocht naar binnen lopen dus naar elkaar toe en bij de ander met de bocht naar buiten dus van elkaar af.
http://www.amazon.com/Original-Mustang- ... 0760321027" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
leuk man, zeker als je ze wel weten te vinden.Op de plaatsen dat het hier gehouden word is het ook "over de top" maar nog niet op veel plaatsen zeg maar.Robert P schreef:Wij hebben 4 middelbare scholen. En 1 school verspreid het per afdeling op een avond (3 avonden). Heb 2 avonden voor die school gereden. Verder 2 andere scholen al gehad. De laatste school moet ik ook nog doenGhost Rider schreef: is dat bij jullie zoveel dan ?En vanavond naar een school in Maarssen en over 2 weken in Ede.
Zal ik het maar zo zeggen.. Ze weten mij wel te vinden![]()
Maar hier is het echt iets 'speciaals'. Wordt dik aangepakt met gala op scholen en een leuke entree. Rode loper en leraren ook in gala die ze dan uit de auto begeleiden. En er is altijd een enorm hoeveelheid publiek.. En dat is super gaaf
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
LESS IS MORE !
LESS IS MORE !
Waarom lachen die gasten altijd... 

- PoisonIvy66
Ik heb vanavond mijn nichtje naar haar gala in Eindhoven gereden.
Was toch wel erg leuk om te doen. De motor van mijn mustang vond het echter niet erg leuk om langdurig langzaam te rijden in de file die ontstond voor de locatie.
Hij liep ook daarna nogal moeizaam. Hopen dat er niets echt mis is....
Als ik foto's heb van het gala, zal ik een apart topic aanmaken.
Groeten,
Roel
Was toch wel erg leuk om te doen. De motor van mijn mustang vond het echter niet erg leuk om langdurig langzaam te rijden in de file die ontstond voor de locatie.
Hij liep ook daarna nogal moeizaam. Hopen dat er niets echt mis is....
Als ik foto's heb van het gala, zal ik een apart topic aanmaken.
Groeten,
Roel
...Happiness is the road...