iemand ervaring met een edelbrock intake en carb voor een 302?
levert het iets op of niet ?
hoe is de rijbaarheid voor rustig te rijden?
greetzz
edelbrock int en carb 302
Moderator: Shelby GT-H
- Ando
- Donateur 2014
- Berichten: 4848
- Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
- Locatie: Barendrecht
- Contacteer:
Re: edelbrock int en carb 302
Welk type Edelbrock bedoel je? Is de motor en uitlaat verder standaard?
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Re: edelbrock int en carb 302
ik denk het normalere type van edelbrock (heb niet echt een idee )
ik heb een standaart motor , andere bougiekabels en 2 uitlaten
zag dit ergens te koop
en wou graag weten ofals het veel zou doen , ze zeggen dat het goed is tot 5500 tpm ?
greetzz
ik heb een standaart motor , andere bougiekabels en 2 uitlaten
zag dit ergens te koop
en wou graag weten ofals het veel zou doen , ze zeggen dat het goed is tot 5500 tpm ?
greetzz
- Ando
- Donateur 2014
- Berichten: 4848
- Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
- Locatie: Barendrecht
- Contacteer:
Re: edelbrock int en carb 302
Van welk bouwjaar is je 302 blok?
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Re: edelbrock int en carb 302
van 1968
- Ando
- Donateur 2014
- Berichten: 4848
- Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
- Locatie: Barendrecht
- Contacteer:
Re: edelbrock int en carb 302
Het beste kun je dan een 4-V 600 cfm nemen, zeker niet groter, met een RPM intakemanifold.
Verwacht echter geen wonderen als de rest van je blok standaard is. De carburateur kan meer leveren maar je motorblok kan niet erg veel meer verwerken.
Bij mij pakte het blok wel wat lekkerder op, waarschijnlijk omdat de diameter van de eerste trap kleiner is dan die van de originele 2-V carburateur. Als je bestaande carburateur aan vervanging toe is én je bent van plan om in de toekomst e.e.a. aan te passen aan je blok is het een goede optie. Als je huidige carburateur nog prima werkt zou ik het niet doen, het is best aardig wat geld en je wint er misschien 10PK mee met de standaard-setup.
Verwacht echter geen wonderen als de rest van je blok standaard is. De carburateur kan meer leveren maar je motorblok kan niet erg veel meer verwerken.
Bij mij pakte het blok wel wat lekkerder op, waarschijnlijk omdat de diameter van de eerste trap kleiner is dan die van de originele 2-V carburateur. Als je bestaande carburateur aan vervanging toe is én je bent van plan om in de toekomst e.e.a. aan te passen aan je blok is het een goede optie. Als je huidige carburateur nog prima werkt zou ik het niet doen, het is best aardig wat geld en je wint er misschien 10PK mee met de standaard-setup.
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Re: edelbrock int en carb 302
thanks ando
hier ben ik tenminste wat mee !
ik ga voorlopig nog wat rijden , dan als er wat vervangen moet worden het degelijk doen
greettzzzz
hier ben ik tenminste wat mee !
ik ga voorlopig nog wat rijden , dan als er wat vervangen moet worden het degelijk doen
greettzzzz