Met een beetje geluk valt alle regen dus vannacht en morgenochtend vroeg, en is het vanaf 10u lekker droog en zonnigZondagochtend trekt een zone met enkele buien oostwaarts over het land van het land. In het oosten zijn de buien het actiefst met daarbij ook een kans op onweer en windstoten tot ca. 75 km/uur. In het westen klaart het op, deze opklaringen breiden zich oostwaarts uit. De middagtemperatuur loopt uiteen van 17 graden vlak aan zee tot lokaal nog 23 graden in het oosten van het land. De wind, die in de ochtend zwak tot matig en meest zuidelijk is, draait in de loop van de dag naar richtingen tussen west en zuidwest en neemt toe. Aan de kust tot krachtig, windkracht 6, boven land tot matig of mogelijk vrij krachtig, 4 tot 5. Bovendien wordt de wind dan ook tamelijk vlagerig. (Bron: KNMI)
Mustang Valley 2011 - Zondag 22 mei (nieuwe datum)
Moderator: Shelby GT-H
Re: Mustang Valley 2011 - Zondag 22 mei (nieuwe datum)
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Auto is gewassen, Paint cleaner, Polisher en gewaxed! I am ready!
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mustang Den Haag
- †
De mijne staat ook in de startblokken
Woensdag nog even een rondje gereden , rijdt als nieuw.
Gelijk even Herman zijn mustang afgesteld die kan ook weer rubber wel even getest,en ja hoor gelijk een paar zwarte strepen voor de deur, Herman kreeg spontaan een glimlach op zijn mond
GR ROB
Woensdag nog even een rondje gereden , rijdt als nieuw.
Gelijk even Herman zijn mustang afgesteld die kan ook weer rubber wel even getest,en ja hoor gelijk een paar zwarte strepen voor de deur, Herman kreeg spontaan een glimlach op zijn mond
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Na een net heftige bui klaart het hier helemaal blauw op, en het zonnetje komt er al weer door
20 KM van capelle,dus moet goed komen.
Tonie
20 KM van capelle,dus moet goed komen.
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- Mustang Den Haag
- †
Hier in den haag ook blauw lucht met zon
word een top dag.
GR ROB
GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Ook weerstation Schiedam meldt schone luchten
Tot straks!
Tot straks!
Marc
Nou hier bij Varsseveld is het drama, flinke regenbuien. Maar als het bij jullie beter is, dan kom straks toch maar die kant op 
'97 SVT Cobra Convertible.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Het heeft hier vannacht geregend maar is nu weer droog en de zon begint te schijnen,hopen dat het zo blijft.Ik ben er rond 10.00 met forumlid V2008 (Ruud) uit Spijkenisse.
Mark
Mark
Laatst gewijzigd door MustangMan010 op zo 22 mei, 2011 07:35, 2 keer totaal gewijzigd.
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Jaja het ziet er zeker goed uit het weer zal een mooie dag worden!
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
- 2008shelbygtnl
- Contacteer:
ff de honden uitlaten, katten voeren en ik kom er aan...
Auto nog eens afgedroogd,
nu nog douchen en tegen 1200 ben ik er.
B.
nu nog douchen en tegen 1200 ben ik er.
B.
2007 GT California Special
- Stefan
- Contacteer:
Voor ons was het een thuiswedstrijd dit keer, dus we zijn al een tijdje thuis. Mooie opkomst en vond het leuk om weer wat leden te leren kennen
Ik heb m'n geheugenkaart weer volgeschoten, dus ik zal hier telkens wel wat plaatsen.

Van een aantal Mustangs wist ik dat de eigenaren hier op het forum zitten, dus als iemand wat foto's wil ontvangen -> PB
Ik heb m'n geheugenkaart weer volgeschoten, dus ik zal hier telkens wel wat plaatsen.

Van een aantal Mustangs wist ik dat de eigenaren hier op het forum zitten, dus als iemand wat foto's wil ontvangen -> PB
Hoofdredacteur Pony Corral - Team Mustang Center Nederland

Later meer........
Net thuis.. was weer gezellig mag ik wel zeggen
Goeie opkomst en leuk bijgepraat met iedereeen.
Arjan,
Goeie opkomst en leuk bijgepraat met iedereeen.
Arjan,
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
We zijn er ook een paar uurtjes geweest, samen met Luk, Lucky 66 helaas al weer zonder Mustang. Maar toch een behoorlijk aantal forummers gezien.
Nog even getwijfeld om met de cabrio van Luk te gaan. Maar was toch een verre rit en Luk wil graag eerst even de wagen helemaal testen vooraleer een rit van meer dan 200 km te doen. En gelijk heeft die.
Mijn zoontje was er ook bij, maar die had meer aandacht voor de modelautootjes, dan het "echte" spul, haha.
Tot de volgende keer, en dan hopelijk wel met Mustang. oh ja, onderstaande nog tegengekomen op de heen weg. Is wel geen Mustang maar vond het wel funny.

grtz
Eric
Nog even getwijfeld om met de cabrio van Luk te gaan. Maar was toch een verre rit en Luk wil graag eerst even de wagen helemaal testen vooraleer een rit van meer dan 200 km te doen. En gelijk heeft die.
Mijn zoontje was er ook bij, maar die had meer aandacht voor de modelautootjes, dan het "echte" spul, haha.
Tot de volgende keer, en dan hopelijk wel met Mustang. oh ja, onderstaande nog tegengekomen op de heen weg. Is wel geen Mustang maar vond het wel funny.

grtz
Eric