Mustang 89-04 informatie

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Asdrubael
Berichten: 45
Lid geworden op: za 13 dec, 2008 15:10
Locatie: Enschede

Mustang 89-04 informatie

Bericht door Asdrubael »

[url]http://www.moddedmustangs.com[/url]

"In God we Trust, All Others we Monitor"
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Re: Mustang 89-04 informatie

Bericht door edgar »

Ik heb de diverse topics samengeveegd en alle ruis er tussenuit gehaald. Mijns inziens is dit iets voor onze technische informatie database en niet voor in het forum aangezien dit informatieve links zijn. Ik zie maar even aan hoe dit zich ontwikkeld
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Gebruikersavatar
Viper
Berichten: 276
Lid geworden op: di 28 jun, 2011 12:52
Locatie: Maastricht

Re: Mustang 89-04 informatie

Bericht door Viper »

Wat is de "simpelste" [lees goedkoopste] manier om een SN95 V6 te upgraden qua power ?

Is een open luchtfilter al merkbaar ? Is een goede [race] uitlaat van voor tot achter al merkbaar ?

Gaarne suggesties.

Ik heb het dan over bedragen tussen de € 500,- en € 1000,-

Of gewoon doorsparen voor de Cobra van Nick of Ericc B :mrgreen:
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Mustang 89-04 informatie

Bericht door Mack »

Een V6 kun je best even snel maken als een GT, met de juiste middelen. Maar ik persoonlijk zou dat niet doen, en dat heb ik ook niet gedaan met mijn V6. Hoe snel je auto ook is, mensen blijven toch vragen: "is het een V8?" en dan moet je "nee, V6" zeggen. Om die reden heb ik gespaard en uiteindelijk een V8 gekocht. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Plaats reactie

Terug naar “Performance Corner”