Mustangs in de nieuwe videoclip van krezip
Moderator: Shelby GT-H
- tonmustang
Ik doe graag mee!!
Hoi!
Ik doe graag mee met de opname!
Ik heb een rode Mustang GT Cabriolet zoals op de afbeelding te zien is.
Het is een 5.0l V8 uit '95
Ik woon niet zo ver van friesland af dus wat dat betreft komt het misschien ook goed uit voor jullie.
Laat me maar even weten op maurice@optico.nl
Groeten,
Maurice
Ik doe graag mee met de opname!
Ik heb een rode Mustang GT Cabriolet zoals op de afbeelding te zien is.
Het is een 5.0l V8 uit '95
Ik woon niet zo ver van friesland af dus wat dat betreft komt het misschien ook goed uit voor jullie.
Laat me maar even weten op maurice@optico.nl
Groeten,
Maurice
- Marcel
- Retired Moderator
- Contacteer:
Ik doe graag mee!!
1967coupe schreef:Voor diegene die gereageerd hebben het gaat om de oudere modellen.
Geldt niet voor mad en 1969, ik heb enkele prive berichten gehad.
Voor de rest die wel kijkt maar niet reageerd, KOM OP JONGENS JE MUSTANG IN EEN VIDEOCLIP, HARTSTIKKE COOL TOCH! Professionele fotograaf aanwezig om foto's te maken, ik hoop erbij te zijn met mijn digi camera, leuk voor het clubblad.
Groeten
Rene
Sorry Maurice
Marcel
-
Mustang200
ik heb nog geen apk ook geen trekhaak, moet nog gepoetst worden, de ramen moeten nog schoon, de kofferbak moet nog opgeruimd worden, interieur stofzuigen, motor afstellen, stuur vastzetten, bumperguards monteren, banden oppompen, ventieldopjes poetsen, verlichting nakijken........ect
neh ik denk dat t niks word
neh ik denk dat t niks word
Don`t eat the
yellow snow !?
MII Ghia 302 V8 1976, MET hoodornament
Sierra 2.0 dohc 1992
yellow snow !?
MII Ghia 302 V8 1976, MET hoodornament
Sierra 2.0 dohc 1992
Zoals onderaan pagina 2 van deze thread: ik denk dat als we om 6 uur vertrekken vanaf het tankstation ter hoogte van Bant we op tijd aan kunnen komen. Dus ik denk dat je moet aansturen op 5:45 daar verzamelen.
Ik weet niet of via de afsluitdijk voor jouw korter is. Ik denk dat als je vanaf utrecht A27 richting Almere en vanaf daar A6 aanhoudt je een redelijk snelle route hebt.
Ik weet niet of via de afsluitdijk voor jouw korter is. Ik denk dat als je vanaf utrecht A27 richting Almere en vanaf daar A6 aanhoudt je een redelijk snelle route hebt.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
geef me ff een belletje op **-********
Laatst gewijzigd door 1970TwisterSpecial op wo 16 mar, 2005 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
John, Twister en alle andere die toch geinteresserd zijn: stuur even een pbtje naar Rene (1967coupe) Via hem lopen alle contacten en hij zal vast kunnen zeggen of er nog ruimte is. Zet daar dan meteen je 06 nummer in, ik denk dat vanwege de resterende tijd alle vormen van communicatie welkom zijn.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.