advertentie uit oude tijd

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Mustang65

Re: advertentie uit oude tijd

Bericht door Mustang65 »

Weer een mooie vondst, Rene :up:
De advertentie van de Mustang motoren vind ik persoonlijk erg mooi.
Ik ben wel benieuwd in welk blad de advertentie in gestaan heeft ??

Arjan

Afbeelding
428cj

Bericht door 428cj »

dat geeft hij niet aan, er zit een vouw in maar geen gaatjes voor nietjes. Misschien een krantje?
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

Leuke advertenties, René. Zo lees je nog eens wat. Ik kom overigens spoedig weer langs in Hillegom, maar zolang ik nog steeds geen PCV valve heb kan ik helemaal niks beginnen met de T5. Ik wacht al maanden tot ik er een heb (bij Voorend nog niet gelukt), en probeer het nu via Second Generation Mustang in de VS.

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Advertentie Auto Revue 1974

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mustang65 op ma 14 feb, 2011 16:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Hier is er nog een... zelf vind ik deze er mooi. :)

Afbeelding
Tijdschrift advertentie 1966. (Geen verdere info)
De Ford Mustang Coupe's zijn afkomstig uit de Fordfabriek Amsterdam. :ok:

Arjan

Afbeelding
Afbeelding
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

leuke advertenties, Arjan. mooie aanvulling ook.

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Arjan, je kon natuurlijk wel raden dat ik zou reageren op die Franse advertentie :mrgreen:

Moet ik vertalen? Het is in ieder geval de baas van Ford Frankrijk die aan het woord is (en op de auto hangt). Hij presenteert het gamma van 1966 ....
Marc
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

72grande schreef:Arjan, je kon natuurlijk wel raden dat ik zou reageren op die Franse advertentie :mrgreen:

Moet ik vertalen? Het is in ieder geval de baas van Ford Frankrijk die aan het woord is (en op de auto hangt). Hij presenteert het gamma van 1966 ....
Ik had niet anders verwacht< Marc. :) :)
Een beknopte vertaling, word zeer op prijs gesteld! :up:
Alvast bedankt.

Arjan.
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Arjan, met plezier:

Meneer Willam Reibner presenteert het 1966 Ford gamma waarop hij trots is. Hij had nog liever gezien dat al zijn medewerkers en al zijn dealers ook op deze foto hadden gestaan, want ook zij zijn trots op de auto’s (maar dan hadden we natuurlijk geen auto meer gezien, zo zegt hij).

Er is door iedereen hard gewerkt, de ingenieurs hebben nieuwe technische oplossingen gevonden; de ontwerpers hebben nieuwe lijnen en nieuwe indelingen getekend; de coureurs van Ford-France, Henri Gréder, Jo Schlesser, Martial Delalande en Guy Ligier hebben nieuwe verbeteringen teweeg weten te brengen; de dealers èn de klanten hebben ook geholpen met hun suggesties.

Dat alles zorgt dat we u tot onze blijdschap auto’s kunnen aanbieden die allemaal veel hebben om u te plezieren, te beginnen met hun legendarische onverwoestbaarheid; auto’s waaronder u degene zult vinden die uw behoefte vervult. Van de Cortina GT tot de beroemde Mustang en de stationcars, u heeft de keuze! Voor mij geldt dat ik ze allemaal getest heb. En ik moet zeggen dat dat iedere keer weer een plezier was (alsof ik een goede Frans wijn proefde) en ik houd van ze allemaal, elk om hun eigen reden. Eigenlijk zou ik niet kunnen kiezen en ik hoop dat het voor u eenvoudiger is.

Ga ze snel bekijken, ze staan allemaal bij de dealers. Als u geduld heeft kunt u ook nog wachten op de “Franse AutoRAI

Let trouwens ook weer op die Franse Fog Lights die geen Fog Lights zijn, maar vèrstralers (mistlampen boven de bumper waren verboden).
Marc
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

72grande schreef:Arjan, met plezier:

Meneer Willam Reibner presenteert het 1966 Ford gamma waarop hij trots is. Hij had nog liever gezien dat al zijn medewerkers en al zijn dealers ook op deze foto hadden gestaan, want ook zij zijn trots op de auto’s (maar dan hadden we natuurlijk geen auto meer gezien, zo zegt hij).

Er is door iedereen hard gewerkt, de ingenieurs hebben nieuwe technische oplossingen gevonden; de ontwerpers hebben nieuwe lijnen en nieuwe indelingen getekend; de coureurs van Ford-France, Henri Gréder, Jo Schlesser, Martial Delalande en Guy Ligier hebben nieuwe verbeteringen teweeg weten te brengen; de dealers èn de klanten hebben ook geholpen met hun suggesties.

Dat alles zorgt dat we u tot onze blijdschap auto’s kunnen aanbieden die allemaal veel hebben om u te plezieren, te beginnen met hun legendarische onverwoestbaarheid; auto’s waaronder u degene zult vinden die uw behoefte vervult. Van de Cortina GT tot de beroemde Mustang en de stationcars, u heeft de keuze! Voor mij geldt dat ik ze allemaal getest heb. En ik moet zeggen dat dat iedere keer weer een plezier was (alsof ik een goede Frans wijn proefde) en ik houd van ze allemaal, elk om hun eigen reden. Eigenlijk zou ik niet kunnen kiezen en ik hoop dat het voor u eenvoudiger is.

Ga ze snel bekijken, ze staan allemaal bij de dealers. Als u geduld heeft kunt u ook nog wachten op de “Franse AutoRAI

Let trouwens ook weer op die Franse Fog Lights die geen Fog Lights zijn, maar vèrstralers (mistlampen boven de bumper waren verboden).

Marc, Bedankt voor het vertalen.
Ga ik zeker wat mee doen als onderschrift van de advertentie op mijn website. :up:
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Deze twee kwam ik ook nog tegen!

Arjan.

Afbeelding

Afbeelding
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Ombouw Hardtop naar stationwagen, alles is mogelijk zoals je ziet :)

Arjan

Afbeelding
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Dat is weer een mooie vondst, Arjan! Peter Boekweg had ooit op dit forum meer foto's van diezelfde auto geplaatst, maar die zijn er helaas niet meer....
Marc
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Klopt helemaal, Marc,

Op pagina 3 van Mustang's uit Ford fabriek Amsterdam maakt Galaxieman ook melding van een Station wagon
Helaas de foto die bij Hans zijn verhaaltje hoorde is ook verdwenen.

door Galaxieman » vr 18 maart, 2005 11:42 pm

Zal ik het echte verhaal vertellen hoe het echt zit met deze wagen? (Oranje Mustang country squire) Mijn pa heeft er denk 20 jaar naast gewerkt en ik heb er alle vakanties naast staan poetsen. Naast deze stond ook een witte 68er cabrio. (vol met coke) En het verhaal is niet zoals in het Oldtimer blad beweerd word!! :1:

I know the real story, and it's not so nice as it was told!!

Galaxieman

Afbeelding

Zie Link. viewtopic.php?f=7&t=2325&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;

Arjan.
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

Hier heb ik nog even een oude bekende te voorschijn gehaald en zo zijn er nog wel meer.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”