De advertentie van de Mustang motoren vind ik persoonlijk erg mooi.
Ik ben wel benieuwd in welk blad de advertentie in gestaan heeft ??
Arjan

Moderator: Shelby GT-H

Ik had niet anders verwacht< Marc.72grande schreef:Arjan, je kon natuurlijk wel raden dat ik zou reageren op die Franse advertentie![]()
Moet ik vertalen? Het is in ieder geval de baas van Ford Frankrijk die aan het woord is (en op de auto hangt). Hij presenteert het gamma van 1966 ....
72grande schreef:Arjan, met plezier:
Meneer Willam Reibner presenteert het 1966 Ford gamma waarop hij trots is. Hij had nog liever gezien dat al zijn medewerkers en al zijn dealers ook op deze foto hadden gestaan, want ook zij zijn trots op de auto’s (maar dan hadden we natuurlijk geen auto meer gezien, zo zegt hij).
Er is door iedereen hard gewerkt, de ingenieurs hebben nieuwe technische oplossingen gevonden; de ontwerpers hebben nieuwe lijnen en nieuwe indelingen getekend; de coureurs van Ford-France, Henri Gréder, Jo Schlesser, Martial Delalande en Guy Ligier hebben nieuwe verbeteringen teweeg weten te brengen; de dealers èn de klanten hebben ook geholpen met hun suggesties.
Dat alles zorgt dat we u tot onze blijdschap auto’s kunnen aanbieden die allemaal veel hebben om u te plezieren, te beginnen met hun legendarische onverwoestbaarheid; auto’s waaronder u degene zult vinden die uw behoefte vervult. Van de Cortina GT tot de beroemde Mustang en de stationcars, u heeft de keuze! Voor mij geldt dat ik ze allemaal getest heb. En ik moet zeggen dat dat iedere keer weer een plezier was (alsof ik een goede Frans wijn proefde) en ik houd van ze allemaal, elk om hun eigen reden. Eigenlijk zou ik niet kunnen kiezen en ik hoop dat het voor u eenvoudiger is.
Ga ze snel bekijken, ze staan allemaal bij de dealers. Als u geduld heeft kunt u ook nog wachten op de “Franse AutoRAI”
Let trouwens ook weer op die Franse Fog Lights die geen Fog Lights zijn, maar vèrstralers (mistlampen boven de bumper waren verboden).