dm&ff voorjaars toer rit

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

edgar
Retired Moderator

Re: dm&ff voorjaars toer rit

Bericht door edgar »

tering zeg, zitten er nog meer teksteffecten in dat pakket?

Beter iets terughoudender zijn met alle effecten en de visuele attractie bereiken dooor een uigekiend font, lettergrootte en spatiering.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
arie
Donateur 2012

Bericht door arie »

hoe bedoel je edgar .
gr laura
ben lid van: TMCN

sn95 driver
walter
Contacteer:

Bericht door walter »

Minder letters, meer effect 8)
arie
Donateur 2012

Bericht door arie »

heb ik het nu goed gedaan edgar

gr laura :oops:

sn95 driver
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Hoi Laura,

ik denk niet dat Edgar dat zo bedoeld, het formaat aanpassen. Ik denk dat hij bedoeld dat het allemaal erg druk is op die flyer met al die verschillende letters in verschillende kleuren.

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

walter schreef:Minder letters, meer effect 8)
Welja :-)

Laura,

Ik bedoel dat een goed vormgegeven flyer in de tekst geen extra visuele effecten heeft behalve lettertype, spatiering, grootte en tekstkleur. Less is more wat dat betreft.

Teksten met kleurverlopen, dropschadows, 3d-effecten en golven zien er 'leuk' uit, maar zien er imho niet uit. Zo kan je in de meeste huis aan huis bladen en lokale kranten zo de advertenties er uit pikken die door (waarschijnlijk goedwillende) amateurs zijn gemaakt. Kijk eens rond in je omgeving, lees wat lokale bladen door. Daar staan vast wat oproepen in of grotere advertenties. Kijk door de tekst heen en zie waarom op welk punt een bepaalde grootte, tekststijl en lettertype gebruikt wordt.

Ik ben zelf geen vormgever hoor, maar wel jaren support gegeven op diverse prepress afdelingen in Nederland. Dus ik heb er iets van mee gekregen. Maar ik heb wel eens gedacht dat ik het ook wel zou kunnen... Nou, iets simpels als een cd hoesje en een bijpassend boekje kostte mij de nodige avondjes.

Anyway, we gaan wel erg off topic zo.

Zie maar wat je er mee doet; het is jouw ontwerp. :-)

edit: inderdaad: Rene heeft gelijk. Ik bedoel niet de grootte hier op het forum. Ik bedoel de opmaak van de flyers.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Bij deze schrijf ik in met 2 personen :) Betaling is al onderweg :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
arie
Donateur 2012

Bericht door arie »

betaling is binnen
je staat op de lijst

sn95 driver
Route '67

Bericht door Route '67 »

Hé da's is leuk!

Net nieuw op het forum (net in het bezit van een Mustang), en nu al een toerrit (bijna) bij mij door de straat: Aartswoud (ff Googlen)
(er zit een leuk lunch/koffie café hier vlak bij waar regelmatig toerrititen ff stoppen voor een bakkie of een koppie soep, wellicht een idee).

Ik neem aan dat de rit over 'rustige weggetjes gaat en niet over de A7? Ik zit n.l. met het probleem dat wanneer ik boven de 70km/hr kom, ik bijna de auto uittril (zie andere forumdiscussie); wellicht dat dat euffeel tegen die tijd verhlopen is, maar weet niet of ik dat red voor die tijd.

ff wat andes: 'k Wil niet zeiken, maar wat krijg ik voor dat (inschrijf)geld?
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Zie de Winterrit. De snelweg hebben we alleen gezien bij het aanrijden en weer op huis aangaan :)

Al gaf Arie wel aan dat we gewoon 120 mochten op die 80 wegen :P
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
arie
Donateur 2012

Bericht door arie »

ik hoef niet te googlen weet precies waar aartswoud ligt we zijn er met de winterrit van 2010 doorheen gereden net als door midwoud oostwoud abbekerk,
winkel nieuwe niedorp enz enz. :ok: :lol:

sn95 driver
arie
Donateur 2012

Bericht door arie »

mussietang je betaling is binnen je staat op de lijst

sn95 driver
AndreV

Bericht door AndreV »

edgar schreef:
walter schreef:Minder letters, meer effect 8)
Welja :-)

Laura,

Ik bedoel dat een goed vormgegeven flyer in de tekst geen extra visuele effecten heeft behalve lettertype, spatiering, grootte en tekstkleur. Less is more wat dat betreft.

Teksten met kleurverlopen, dropschadows, 3d-effecten en golven zien er 'leuk' uit, maar zien er imho niet uit. Zo kan je in de meeste huis aan huis bladen en lokale kranten zo de advertenties er uit pikken die door (waarschijnlijk goedwillende) amateurs zijn gemaakt. Kijk eens rond in je omgeving, lees wat lokale bladen door. Daar staan vast wat oproepen in of grotere advertenties. Kijk door de tekst heen en zie waarom op welk punt een bepaalde grootte, tekststijl en lettertype gebruikt wordt.

Ik ben zelf geen vormgever hoor, maar wel jaren support gegeven op diverse prepress afdelingen in Nederland. Dus ik heb er iets van mee gekregen. Maar ik heb wel eens gedacht dat ik het ook wel zou kunnen... Nou, iets simpels als een cd hoesje en een bijpassend boekje kostte mij de nodige avondjes.

Anyway, we gaan wel erg off topic zo.

Zie maar wat je er mee doet; het is jouw ontwerp. :-)

edit: inderdaad: Rene heeft gelijk. Ik bedoel niet de grootte hier op het forum. Ik bedoel de opmaak van de flyers.

Edgar,

Je hebt wel gelijk dat het wat aan de drukke kant is, maar voor een amateuristische huisdame met beperkte middelen mag het er best zijn.

Als moderator zijnde mag je best een aardig ontwerp maken. Laura zou dit zeker op prijs stellen en daar ook lering uit trekken.

Dus ik zou zeggen leef je uit, het is tenslotte een Forumgebeuren.

Ik ben benieuwd.

AndreV
Oud hok Augustus 1964, V8 289

WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Als ik wat tijd overheb, wil ik ook wel eens een poging wagen voor een leuke flyer, als dat op prijs wordt gesteld.

Sowieso moet "1th" even vervangen worden door "1st" op het bordje.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
arie
Donateur 2012

Bericht door arie »

dat wist laura al maar het bordje word door een bedrijf gemaakt mack dus komt helemaal goed zonder fouten.
gr arie

sn95 driver
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”