Vroemdag 2010: de fotos...

Hier staan alle links en verslagen van Meetings van 2009 t/m 2012

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Blacky
Berichten: 663
Lid geworden op: ma 29 mar, 2010 11:34
Locatie: Gent

Re: Vroemdag 2010: de fotos...

Bericht door Blacky »

Nog foto's van een goeie vriend:
Vroemdag 2010
2007 GT California Special
Gebruikersavatar
OHLM66
Berichten: 1012
Lid geworden op: do 15 apr, 2004 22:21
Locatie: Flevoland

Re: Vroemdag 2010: de fotos...

Bericht door OHLM66 »

Kom helaas niet via de link bij foto's van de Vroemdag. Doe ik misschien iets verkeerd?

Rinus
1968 289ci coupe autom. (Tahoe Turquoise)
2007 GT California Special convertible (Supercharged)
2002 F150 Lightning 5.4 (Supercharged)
2009 JEEP Grand Cherokee (V8)
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Re: Vroemdag 2010: de fotos...

Bericht door Aron66 »

Vanochtend lukte het wel, schijnbaar heeft de eigenaar de toegangsrechten tussentijds verandert, en met je eerst toestemming hebben.
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Vroemdag 2010: de fotos...

Bericht door Mustang24 »

Ja, ik heb ze ook gezien, waren er ongeveer 90 of zo...
Nu lukt het ook niet meer ze te vinden... :twisted:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
themustanggarage
Berichten: 107
Lid geworden op: di 04 okt, 2005 18:13

Re: Vroemdag 2010: de fotos...

Bericht door themustanggarage »

Hallo Luitjes,

Het was weer een fantastische dag. De kinderen hebben genoten en ook verschillende begeleiders. Het is spijtig dat ik pas op het einde iets hoorde van de problemen met de deelname van Emiel. Samen hebben we 's morgens nog iedereen ontvangen en de administratie gedaan, merci Emiel. Als ik het eerder had geweten dan kon ik nog iets regelen want ik had een reserve transponder bij van iemand die niet is komen opdagen en anders kreeg ik dit toch van de organisatie. Ik rij niet voor niets al voor de 18de keer mee. Dus volgende keer Emiel mij opbellen of aanklampen. Zo heb ik een van de vrienden van Peter ook extra kunnen laten rijden.
Spijtig voor Rinus maar de onderplaat heb ik niet kunnen terug halen omdat de baanposten te snel weg waren na de te vroeg af gevlagde sessie. Er was namelijk weer een wagen in de bak en daarom hebben ze besloten er mee te stoppen. gelukkig zijn er die grindbakken anders zouden de wagens nogal in de kreukels gaan.
Wilfried die bougie is het geheime wapen, vandaar gaat dat bakkie zo snel rond. Ik mag misschien een kip :lol: zijn met een bmw M3 maar ik heb enorm genoten van deze wagen van 21 jaar en het deed mij terugdenken aan de rallyjaren van weleer. Dat is ook de reden dat ik deze zeer plezierige wagen heb. Maar niet getreurd de mustang in al zijn vormen staat eenzaam nummer 1 in mijn binnenste. :D Ondertussen reed mijn 69 fastback met een svo 385 pk 351windsor rond met Ludo en Luc de mecaniekers. Die hebben zich rot geamuseerd en Ludo presteerde het om op de plaats van Rinus rond te gaan en achterwaarts de bandenmuur in te gaan. De schade viel mee en de wagen dient nog compleet verbouwd te worden dus al bij al geen probleem. het belangrijkste was de amusatie en het geluk van de vele (+-1400) kinderen.

tot volgend jaar

groetjes

Adelbert

Hopelijk zijn er volgend jaar weer meer mustangs want het is en blijft een tof evenement.
liefhebbers van elke mustang jong of oud

concour of daily driver

The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
Gebruikersavatar
Blacky
Berichten: 663
Lid geworden op: ma 29 mar, 2010 11:34
Locatie: Gent

Re: Vroemdag 2010: de fotos...

Bericht door Blacky »

Aron66 schreef:Vanochtend lukte het wel, schijnbaar heeft de eigenaar de toegangsrechten tussentijds verandert, en met je eerst toestemming hebben.
Klopt. Er waren blijkbaar mensen die geklaagd hadden dat hun nummerplaat (kenteken) wat te prominent aanwezig was, dus is het album tijdelijk gesloten voor publiek terwijl er een paar fotos weggehaald/gefotoshopt worden.

B.
2007 GT California Special
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2009 t/m 2012”