LPG ja of nee
Moderator: Shelby GT-H
-
martijn1981
Wat wij benzinerijders niet kunnen...
Kunnen de LPG rijders wel : Eens goed GAS geven....
Emiel
PS Ik blijf de vriend van het benzinestation, en tank 98+
Kunnen de LPG rijders wel : Eens goed GAS geven....
Emiel
PS Ik blijf de vriend van het benzinestation, en tank 98+
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Hoi Martijn,martijn1981 schreef:Hoi Maurice,
Waar heb jij die Ringtank laten plaatsen? Mesman? En hoeveel Liter is die ringtank. Wat was je kwijt?
veel vragen, thanks
Martijn
Ik heb hem laten leggen bij Jaap de Vries in Hoogeveen. De tank is zo'n 54 liter en volgens mij kostte het hele verhaal zo'n 1200 Euro dacht ik me te herinneren.
Maurice
Voorkant van een rode Mustang in de spiegel?
Blijf rechts rijden, haal niet in en laat hem met hoge snelheid passeren!...
zie ook de achterkant... heel even :)
1995 Mustang GT 5.0 V8 Cabrio
2000 Suzuki GSX-R 750
Voorkant van een rode Mustang in de spiegel?
Blijf rechts rijden, haal niet in en laat hem met hoge snelheid passeren!...
zie ook de achterkant... heel even :)
1995 Mustang GT 5.0 V8 Cabrio
2000 Suzuki GSX-R 750
-
Mustang200
Ringtank kun je bij elke LPG-boer krijgen. Ik heb mijn LPI installatie laten plaatsen door Aga-Tech in Eck en Wiel. Erg netjes gedaan en goede service. Kwaliteit maakt veel verschil.maurice schreef:Hoi Martijn,martijn1981 schreef:Hoi Maurice,
Waar heb jij die Ringtank laten plaatsen? Mesman? En hoeveel Liter is die ringtank. Wat was je kwijt?
veel vragen, thanks
Martijn
Ik heb hem laten leggen bij Jaap de Vries in Hoogeveen. De tank is zo'n 54 liter en volgens mij kostte het hele verhaal zo'n 1200 Euro dacht ik me te herinneren.
'65 Ford Mustang Hardtop Coupe 200cid L6
'72 Oldsmobile Delta 88 Royale 455cid V8
'59 DeSoto Commercial Utility
'88 Chevrolet Sprint Turbo
'72 Oldsmobile Delta 88 Royale 455cid V8
'59 DeSoto Commercial Utility
'88 Chevrolet Sprint Turbo
maurice schreef:Ik heb gewoon een ringtank in de kofferbak op de plaats van het reservewiel... heb nog gewoon de kofferbakruimte.martijn1981 schreef:enige nadeel blijft ook dat je geen kofferbak ruimte meer hebt, Maar ja, dat moet dan maar. Het is wel een stuk goedkoper.
Alleen kan ik nu geen wiel meer wisselen... maar hoe vaak komt dat nu voor? Tanken moet ik in ieder geval elke dag en dat doe ik liever met LPG dan met peut.
Dat hoeft niet zo'n nadeel te zijn toch? Je kan tegenwoordig ook van die spuitbusjes kopen die je band hardhouden, om daarna huiswaarts te rijden en je reserveband uit de schuur te trekken.. Sommige fabrikanten geven die spuitbusjes al bij een auto in plaats van een reservewiel dacht ik..
Rien..
maurice schreef:martijn1981 schreef:enige nadeel blijft ook dat je geen kofferbak ruimte meer hebt, Maar ja, dat moet dan maar. Het is wel een stuk goedkoper.
Dat hoeft niet zo'n nadeel te zijn toch? Je kan tegenwoordig ook van die spuitbusjes kopen die je band hardhouden, om daarna huiswaarts te rijden en je reserveband uit de schuur te trekken.. Sommige fabrikanten geven die spuitbusjes al bij een auto in plaats van een reservewiel dacht ik..
Rien..maurice schreef:martijn1981 schreef:enige nadeel blijft ook dat je geen kofferbak ruimte meer hebt, Maar ja, dat moet dan maar. Het is wel een stuk goedkoper.
Rien..
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
-
martijn1981
-
dutchlincoln79
Wat is het voor een auto waar dat LPG in moet?
En ik wil niet de knuppel in het hoenderhok gooien, maar de meeste ontvetterrijders hier in dit topic die"never nooit" op LPG willen rijden met de meest vage redenen, zouden zich toch eens wat meer in deze superieure brandstof moeten verdiepen...
Mede als je je blok opnieuw opbouwd, zou ik het doen op LPG, met een wat hogere compressie enzo. Zou je best nog eens raar op je neus staan kijken wat je nieuwe blokkie presteert
En ik wil niet de knuppel in het hoenderhok gooien, maar de meeste ontvetterrijders hier in dit topic die"never nooit" op LPG willen rijden met de meest vage redenen, zouden zich toch eens wat meer in deze superieure brandstof moeten verdiepen...
Mede als je je blok opnieuw opbouwd, zou ik het doen op LPG, met een wat hogere compressie enzo. Zou je best nog eens raar op je neus staan kijken wat je nieuwe blokkie presteert
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Kijk even goed naar de datum van de posts; januari 2007......dutchlincoln79 schreef:Wat is het voor een auto waar dat LPG in moet?
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
-
dutchlincoln79
Re: LPG ja of nee
ik rij ook al jaren op lpg en mij bevalt het goed ij heb een imco installatie.
1966 Mustang Hardtop. Silver Blue Poly .Wit/ Blouw Pony Interieur
Met Vinyl Wit Dak en Met Luxere Voorbank [ Love sit ] 289 Motor Aut
Met Vinyl Wit Dak en Met Luxere Voorbank [ Love sit ] 289 Motor Aut
heb lpg laten inbouwen in gt 2007
samen met klepsmeer systeem van valve care
rijdt perfect
kostenplaatje viel wel tegen
samen met klepsmeer systeem van valve care
rijdt perfect
kostenplaatje viel wel tegen
Jongens, topic van 3 jaar oud.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.