Bella Italia!

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Mooie plaatjes! Ik ben na 150 km al helemaal gaar in mijn Mustang dus knap van je dat je dat helemaal red naar Italie (en terug!).

Zie ik dat nu goed? Heb jij er nu een rocker panel molding van 67/68 erop zitten?
Erwin

1966 convertible
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Super hoor. Ik zal maar niet vragen hoeveel je kwijt was voor brandstof?
Wij gaan ook die kanten uit van de zomer, maar dat doe ik wel met de auto vd baas, haha.

grtz

Eric
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Prachtfoto's!
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

heel mooie foto's. de Stang komt mooi uit tegen deze Italiaanse achtergronden. Ik zie Dakloos al denken: 'Jij bent gek dat je met je Mustang in de regen hebt gereden.' :D Het heeft in ieder geval mooie plaatjes opgeleverd.

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
mustangmicha65

Bericht door mustangmicha65 »

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! We willen het uitgebreide verhaal insturen naar de PonyCorral met een paar mooie platen. Hij is in ieder geval klaar voor publicatie. Dan kunnen jullie allemaal lezen dat we nog een keer pech hebben gehad tijdens onze trip door Toscane.. :roll:

@ Arjan: Ja wellicht had zo'n veer beter blijven zitten.. ga ik maar eens over denken.

@ Erwin: wat is 'n 'rocker panel molding' en hoe kan ik zien of het van een 67/68'er is? Enne, ondanks dat ik 'rugpatient' ben, heb ik helemaal geen last gehad (wel speciaal kussentje in de rug gehad), ik was waarschijnlijk zoooo relaxed van genot...

@ Grandmaster N: Het waren inderdaad een heleboel (vrijwel) alleen maar Italiaanse heren: Bella Macchina!!. Dat was op zich niet zo erg, mijn vriendinnetje was er bij :-)

@ Eric: tsja, 14x tanken en ruim 4.000 km... reken maar uit ;-)

Groeten, Micha (en Mascha)
'64 half Mustang convertible, rood met een wit dak
Claire

Bericht door Claire »

Geweldig, en ik in het andere topic van BART naar Spanje nog twijfelen of dat met de 65er stoelen wel zou gaan. Heel erg gaaf en respect dat je het aangedurft hebt zonder technische kennis. Wordt een goed idee om zelf ook eens te doen. En tanken, nou en, je leeft maar een keer dus......
Piet 8)
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
metalbrains

Bericht door metalbrains »

erg leuke foto's!!
mooi de rode kleur t.o.v strakblauwe lucht
Ford Mustang 2003 GT Coupé 4,6L V8
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

mustangmicha65 schreef: @ Erwin: wat is 'n 'rocker panel molding' en hoe kan ik zien of het van een 67/68'er is? Enne, ondanks dat ik 'rugpatient' ben, heb ik helemaal geen last gehad (wel speciaal kussentje in de rug gehad), ik was waarschijnlijk zoooo relaxed van genot...
Dat is de sierstrip onderaan de zijkant van de auto, van wiel tot wiel. Bij een 65/66 is deze chroomkleurig (de strip is van aluminium) met zwarte strepen. Bij 67/68 is deze zonder de zwarte strepen.

Op de foto is het niet helemaal goed te zien (of ik krijg slechte ogen).....
Erwin

1966 convertible
BART

Bericht door BART »

Hallo, mooie foto's, leuke omgeving. Wij hebben ook veel goede herinneringen aan bella Italia (ook beroepsmatig).
Groetjes, Bart en Diny.
mustangmicha65

Bericht door mustangmicha65 »

De mijne heeft inderdaad (gelukkig?) zwarte strepen Erwin. De fotootjes zijn erg klein dus je hebt een goed excuus ;-)

Vandaag wilde we in het prachtige weer een lekker stukkie rijden, maar helaas wilde hij weer niet starten. Na enkele pogingen en steeds minder 'reactie' ben ik maar gestopt en zijn we met de dagelijkse auto de weg op gegaan. 's-Middags maar een beroep gedaan op de Wegenwacht die binnen 30 min bij me thuis was (netjes!). Daarna binnen een paar minuten enkele zaken uitgesloten, de 'vonk' gecontroleerd en die bleek erg mager te zijn. Daarop de contactpuntjes 'schoongemaakt' waarna hij direct startte! Heerlijk geluidje weer :-)
De meneer van de Wegenwacht adviseerde me om binnenkort maar een reserve setje èn condensator aan te schaffen en in de auto te leggen. Ga ik dus maar doen.
Daarna nog een paar uurtjes heerlijk gereden rond de Loosdrechtse plassen en vele andere klassiekers gespot. Was heerlijk.
Morgen denken we er over om naar Beugen te rijden voor een kort toertochtje richting Nijmegen, hebben we wel even zin in. Heel misschien doen we Venray ook nog wel even aan. Misschien tot morgen?
Groeten, Micha
'64 half Mustang convertible, rood met een wit dak
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

een reserve setje èn condensator aan te schaffen en in de auto te leggen
Vraag voor vaderdag, St.Niklaas, Kerstmis of een andere leuke dag een setje Pertronix..., of koop het gewoon... :wink:
Dan hoef je niets meer te doen.

Ik heb het er nu al 5 jaar opzitten en ben 101% tevreden. :P
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
lenta

Re: Bella Italia!

Bericht door lenta »

Het is natuurlijk fantastisch zo'n vakantie, om nooit te vergeten.
Zelf heb ik met m'n stang een rondreis door Tunesie gemaakt (via D en I dan overvaren) Je geniet van de aandacht, het mooie weer en het land zelf.

Een verslag met foto's staat in een Corral van vorig jaar.

Ellen
Lpostiaux

Bericht door Lpostiaux »

Wetende dat dit een oud topic is, wil ik toch ook graag men respect betuigen :).
Prachtig dat je dit met de Mustang hebt gedaan, een droom voor velen :ok:
saf1908

Bericht door saf1908 »

Leuk hoor! Plaats dat grotere verslag zeker nog even. Ben heel benieuwd en leuk die foto's i.c.m. verhaal erbij.

Zou zelf in de toekomst ook graag met mijn Mustang zo'n trip maken, maar op dit moment nog een aantal dingen die moeten gebeuren wil ik 100% vertrouwen in mijn auto hebben.

Gelukkig liep het carburateur-incidentje goed af.
1966 Mustang Fastback
Ammy

Bericht door Ammy »

Ik zie dit oudere topic ook nu pas, enorm veel respect hoor! Zou zoiets ook graag eens doen, misschien voor volgend jaar, eerst maar wat benzinegeld sparen :lol:
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”