Vele mooi gerestaureerde oudjes te zien daar in Zolder !
Het prachtige weer(danku Emiel) hielp een handje om er een prachtige meeting van te maken.
Nog enkele foto's van auto's dioe ik hier nog niet heb zien passeren
@ Kawa: Damn, heb je dan blijkbaar gemist want ik dacht dat je er niet was. Had graag je wagen nu is bekeken
Mustang 2005 GT Convertible - Screaming Yellow - " still to be checked" RWHP - ??? Nm Koppel
Way to many mods to tell ... But it sure feels nice to be blown by twins ;)
philip schreef:@ Kawa: Damn, heb je dan blijkbaar gemist want ik dacht dat je er niet was. Had graag je wagen nu is bekeken
We zijn er pas rond 14u15 aangekomen .Ik heb jouw wagen wel gekeurd hoor ! 'k vind het echt wel geslaagd alhoewel ik normaal gezien niet zo voor al die optische toeters en bellen ben heb je hem knap gepersonaliseerd. Btw mijn supercharger en remmen worden pas volgende week gemonteerd (eindelijk) dus veel nieuws was er nog niet te zien. Bij een volgende meeting spreken we wel eens deftig af.
RobSchipper schreef:Mooie plaatjes hoor!
@kawa: Die Fastback op je eerste foto ziet er mooi uit zeg.
Lijkt wel erg op de uwe Rob !
Het is zeker mijn favoriete oldtimer model, er stonden echt wel verschillende mooie exemplaren ! Ook in de Mustanggarage zelf , gelukkig de meeste reeds verkocht, anders zou de verleiding weer toeslaan.
Als niet-mustang deelnemer hebben we toch met volle teugen van deze opendeur genoten! Vorig jaar stonden de andere-Amerikanen een beetje samen op het graspleintje ... als het de mustangrijders stoort dat er andere Amerikanen tussen de mustangs staan, kan Adelbert misschien zoals vorig jaar een stuk voorzien, zodat ze apart staan We waren dit jaar met onze "bak" aanwezig (Buick Regal 1979) en heb hem al een paar keer terug gevonden op de foto's. Zelf hebben we ons fototoestel ook 2 dagen in aanslag gehouden en een "paar" foto's genomen.
Peter Kapteyn schreef:het was een mooie dag! maar nog wel een bijzonder iets gezien. iemands koter stond met het grind te spelen waar een witte 2005 stond. Ik hoorde dat het grind tegen de auto kwam. Maar zag er geen ouder op afsprinten.
Ik heb zelf niet ingegrepen omdat ik dacht dat de ouders er wel iets aan zouden doen maar helaas. zag geen beweging. en was het toen al te laat..
dus mocht er iemand zijn met lakschade aan z'n witte mustang 2005. Stuur maar een PB..
Ai, altijd een probleem als de ouders de kids niet in't oog houden. Ik heb zelf 2 meisjes er op gewezen dat ze niet met hun vinger aan het dashboard mochten zitten van de wagens en dus niet in of tegen de wagens mochten leunen en alleen met hun ogen moesten kijken. Geen enkele volwassene die reageerde in de buurt ... die waren ook alleen op stap dus
Peter Kapteyn schreef:het was een mooie dag! maar nog wel een bijzonder iets gezien. iemands koter stond met het grind te spelen waar een witte 2005 stond. Ik hoorde dat het grind tegen de auto kwam. Maar zag er geen ouder op afsprinten.
Ik heb zelf niet ingegrepen omdat ik dacht dat de ouders er wel iets aan zouden doen maar helaas. zag geen beweging. en was het toen al te laat..
dus mocht er iemand zijn met lakschade aan z'n witte mustang 2005. Stuur maar een PB..
Dat viel mij ook al op toen ik erlangs liep... Iemand liep er al half/half op af... Dus ik ging ervanuit dat dat verder al geregeld was...
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
nu we toch heel even afwijken wil ik ook even melden dat ik het niet echt respect vol vond dat een witte 2 ( cobra ? ) tot aan zijn achter as geploegd in de kiezels stond
zou ik als eigenaar behoorlijk pissig van zijn geworden...
1970 Sportsroof Plain Jane Sleeper - the Chickenwing Special
302 Clevor- 4 Spd HURST - 3.50 9" Traction-loc rear
LESS IS MORE !
MERCI AAN ALLEN DIE OP DEZE MEETING AANWEZIG WAREN jullie maken de show en daarvoor onze dank. Langs deze weg wil ik al de vrijwilligers bedanken voor hun sterke inzet om van dit evenement iets groots te maken. Volgend jaar gaan we zeker door en hopen zoals de afgelopen acht jaar op goed weer. Misschien dat we de niet mustangs op een aparte plaats zetten maar ik vindt het een leuke afwisseling en sympathiek dat ze naar een mustang meeting komen kijken. Het is zeker nog steeds een mustang meeting en geen andere amerikanen meeting en zolang dat deze verhouding zo blijft zijn de niet mustangers van harte welkom. dit was even tussen door. De reacties van de buurt en de felicitaties van de gemeente en overheden deden ons goed. De meeting was ook driemaal het gesprek op de lokale televisie en de kranten hadden het in hun weekend tips neergeschreven. Ik zal proberen de datum af te stemmen met zandvoort om de groep van het forum terug compleet te krijgen. Weet iemand toevallig al die datum. Het record van 51 wagens moeten we zien te breken vroeg of laat. Dus nogmaals aan allen MERCI
groetjes
team mustang garage
liefhebbers van elke mustang jong of oud
concour of daily driver
The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.