Klopt als een bus,PietClaire schreef:Ed, is het niet zo dat buiten de spring rate, ook de hoogte nog een verschil is tussen de GT en de 620's? (volgens mij zijn de 620's lager)
Piet
Tonie
Moderator: Shelby GT-H
Klopt als een bus,PietClaire schreef:Ed, is het niet zo dat buiten de spring rate, ook de hoogte nog een verschil is tussen de GT en de 620's? (volgens mij zijn de 620's lager)
Piet
Klopt idd Piet, al betekent niet bij ieder merk dat bijv. 620 de spring rate is maar de diameter van de veer.Claire schreef:Ed, is het niet zo dat buiten de spring rate, ook de hoogte nog een verschil is tussen de GT en de 620's? (volgens mij zijn de 620's lager)
Piet
Daarom gaan we ook meten wat origineel en de blauwe veren voor spring rate hebben.. meten is weten351-V8-power schreef:Klopt idd Piet, al betekent niet bij ieder merk dat bijv. 620 de spring rate is maar de diameter van de veer.Claire schreef:Ed, is het niet zo dat buiten de spring rate, ook de hoogte nog een verschil is tussen de GT en de 620's? (volgens mij zijn de 620's lager)
Piet
Ik weet van bijvoorbeeld Grab A Trak dat dit wel de spring rate is.
gr Ed

Die zien er zo uit:Bartmann schreef:Roller Spring Perches klaar
De prefab perches heb ik ook gezien dat ze uit 2 buizen bestaan met een open stuk er tussen.