Ik vraag 350 euro voor een dag ik hoor het wel.
En ik hoop DAT deze dan klaar is?

GR ROB
Moderator: Shelby GT-H
Waaauuuww... prachtige Eleanor Henri !Deze is evt ook beschikbaar tegen die tijd
Dan moet ik hem maar gauw op marktplaats aanbieden als orginele shelby gt500 eleanor film autoGTA67 schreef:Waaauuuww... prachtige Eleanor Henri !Deze is evt ook beschikbaar tegen die tijd
(dat wist je zelf nog niet he'... hij heeft twee grijze strepen, dan is het een Eleanor !)
Als je een heel goede boog hebt: een boogscheut !Is Zoetermeer ver van Antwerpen vandaan ?
Ik dacht dat hier een prijs was afgesproken van 350 per dag en nu ga jij voor 150 rijdenmustang'66conv.v8 schreef:Hey fabstar ,
Is Zoetermeer ver van Antwerpen vandaan ?
Op een meeting maakte ik 2 jaar geleden kennis met een heel leuk koppeltje , zij hadden ook de droom om in een mustang te trouwen .
Omdat de datum geen probleem was , heb ik deze mensen een leuk plezier gedaan op hun huwelijksdag !
Ik rijd graag zo wel eens een keertje voor een "mustang gepassioneerd koppel " .
Maar ......... dan is het wél met een witte cabrio '66 , met rood pony interieur ........ vloekt dat niet met jullie bruidskleding ?
Als Zoetermeer niet al te ver weg is , ben ik met 150 euro allang uit de kosten ! ( daar het mijn hobby is , reken ik mijn uren niet , enkel benzine en gebruik .)den
Maar dan moeten jullie me wel zien te overtuigen , he !
Joo
In de slipstream ook niet ???@ Ik zal zeker niet in uw vaarwater komen@
't is niet dat ik 350 niet redelijk vind, maar ieder mag toch gewoon zijn eigen prijs bepalen. Of worden hier illegale prijsafspraken gemaakt?66mustang schreef:@ Ik zal zeker niet in uw vaarwater komen@
We vragen allemaal een prijs en dat is 350 euro,als je een auto moet huren ben je vele malle duurde uit.
GR ROB
Lijkt me ook! Ik heb met niemand een afspraak gemaakt......PoisonIvy66 schreef: 't is niet dat ik 350 niet redelijk vind, maar ieder mag toch gewoon zijn eigen prijs bepalen. Of worden hier illegale prijsafspraken gemaakt?
De prijs hangt toch af wat voor auto er wordt verhuurd, voor wat voor periode en voor hoeveel kilometers?