Hoe maak je een Eleanor... (veel fotos)

Plaats hier foto's van wel heel erg mooi gerestaureerde Mustangs en Fords

Moderator: Shelby GT-H

cruiser
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 17 sep, 2007 20:50
Locatie: Houthalen
Contacteer:

Bericht door cruiser »

Nicov.dr.Klok schreef:Marco,heb je de test van de Eleanor gezien in de laatste Chroom en Vlammen?
Ik vindt de jouwe wel mooier trouwens.
K'ben daarstraks de Chroom&Vlammen gaan kopen.
De Eleanor reportage ziet er goed uit 8)
Thanks voor de tip :wink:

Leuke topic ook 8)
Mathi_Mustang
Berichten: 407
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 18:56

Bericht door Mathi_Mustang »

In vroegere versie's stond er ook al eens een eleanor op de voorgrond.

Nu gaat het trouwens ook over een nieuw bedrijf (in Duitsland?) met licentie die eleanors bouwt. Voor een basisbedrag van 125.000€ voor de 500pk versie en 175.000€ voor de supersnake met 750 pk.

Ik vraag me vooral af hoelang ze het zullen uithouden met zo een prijzen...
cruiser
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 17 sep, 2007 20:50
Locatie: Houthalen
Contacteer:

Bericht door cruiser »

Mathi_Mustang schreef:In vroegere versie's stond er ook al eens een eleanor op de voorgrond.

Nu gaat het trouwens ook over een nieuw bedrijf (in Duitsland?) met licentie die eleanors bouwt. Voor een basisbedrag van 125.000€ voor de 500pk versie en 175.000€ voor de supersnake met 750 pk.

Ik vraag me vooral af hoelang ze het zullen uithouden met zo een prijzen...
Classic Recreations bestaat al langer, maar zal nu gewoon een europese hoofdzetel hebben om alles te regelen voor de klanten hier denk ik.
De Eleanor's bouwen ze in Amerika. 8)
Ikzelf wil er ook al jaren éentje, maat dat bedrag is net iets teveel voor m'n rekening :wink:
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5532
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Bericht door Dakloos »

Eleanors en licentie....huh? Kan iemand me dit eens uitleggen?
Erwin

1966 convertible
Mathi_Mustang
Berichten: 407
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 18:56

Bericht door Mathi_Mustang »

Dakloos schreef:Eleanors en licentie....huh? Kan iemand me dit eens uitleggen?
Is een licentie van de filmmakers dat die voldoet aan de eisen van de filmwagens...

Gewoon een fijn gone in 60 seconds logootje dus :lol: ...

Btw: staar je niet blind op die bedragen... Als je zelf handig bent en in grote stukken kan verschepen, kan je hier voor veel minder geld eentje maken
Mathi_Mustang
Berichten: 407
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 18:56

Bericht door Mathi_Mustang »

cruiser schreef:
Mathi_Mustang schreef:In vroegere versie's stond er ook al eens een eleanor op de voorgrond.

Nu gaat het trouwens ook over een nieuw bedrijf (in Duitsland?) met licentie die eleanors bouwt. Voor een basisbedrag van 125.000€ voor de 500pk versie en 175.000€ voor de supersnake met 750 pk.

Ik vraag me vooral af hoelang ze het zullen uithouden met zo een prijzen...
Classic Recreations bestaat al langer, maar zal nu gewoon een europese hoofdzetel hebben om alles te regelen voor de klanten hier denk ik.
De Eleanor's bouwen ze in Amerika. 8)
Ikzelf wil er ook al jaren éentje, maat dat bedrag is net iets teveel voor m'n rekening :wink:
Inderdaad, classic recreations bestaat al lange tijd in Amerika. En hebben nu ook een zetel in duitsland, waarom dat goed is snap ik nog steeds niet, want ofwel maak je zelf een eleanor ofwel laat je ereen afkomen van Amerika.

Vroeger had Unique Performance de licentie als zijnde moviecars bouwend maar mits deze zich lucreatief bezig hielden met volledige restauratie tot op het VIN-nummer (de meeste weten wel wat ik bedoel) zijn ze de licentie kwijt geraakt. Nu heeft Classic recreations dus en hebben ze al direct de prijzen fors opgedreven. Vroeger betaalde je daar voor de 500 pk versie 110 000$ en voor de 750 pk versie 150 000$...

Ik volg het allesinds :lol:
Gebruikersavatar
67gt500
Donateur 2014
Berichten: 1718
Lid geworden op: di 21 feb, 2006 10:31
Locatie: Wierden (overijssel)
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Mathi_Mustang schreef:
Btw: staar je niet blind op die bedragen... Als je zelf handig bent en in grote stukken kan verschepen, kan je hier voor veel minder geld eentje maken
Als je hem maakt als trap auto wel ja....!!!!!!!!!!
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Mathi_Mustang
Berichten: 407
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 18:56

Bericht door Mathi_Mustang »

67gt500 schreef:
Mathi_Mustang schreef:
Btw: staar je niet blind op die bedragen... Als je zelf handig bent en in grote stukken kan verschepen, kan je hier voor veel minder geld eentje maken
Als je hem maakt als trap auto wel ja....!!!!!!!!!!
Ja, hoe verklaar je dan het feit dat Alpha Cars in Antwerpen(Patrick van Hal) zijn eleanors maakte voor een basisprijs van 75 000€... En het verschil van opties is heel erg miniem met wat Classic Recreations gebruikt. Hij moet ook zijn onderdelen halen uit de US....

Lijkt me allemaal vrij relatief die prijzen. Als je elk onderdeeltje afzonderlijk uit de us moet laten komen dan kan ik me heel goed voorstellen dat hij zoveel kost ja.
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

:censored: :zip:
Laatst gewijzigd door Mustang24 op vr 04 dec, 2009 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Mathi_Mustang
Berichten: 407
Lid geworden op: do 17 jul, 2008 18:56

Bericht door Mathi_Mustang »

GTA67 schreef:
Alpha Cars in Antwerpen (Patrick van Hal)
Hij is ook al meer dan een jaar failliet.... :cry:
Is dat dan de reden ? Te goedkoop :roll:
Failliet? Hij was helemaal niet failliet. Voor je met zo een dingen reclame maakt op een openbaar forum zou ik je toch aanraden goed te weten hoe de vork in de steel zit, vergeet niet dat dit een vrij serieuse aanwijzing is, zeker als het niet waar blijkt te zij. Hij heeft gewoon zijn zaak overgelaten. Ik denk niet dat de status van Patrick Van Hal in twijfel moet worden gestelt. Hij heeft zijn naam al bewezen en zeker op het vlak van eleanors... Er lopen meerdere pracht exemplaren rond hier in de benelux die hij op zijn naam heeft.

Btw: De fotos die je toont zijn werk van hem...

Wat ik nu niet snap aan heel deze zaak is dat iedereen hier denkt dat een eleanor direct 100 000€ moet gaan kosten. Mensen die deze van mij al gezien hebben weten dat het een exemplaar is met alle mogelijke toeters en bellen, volledig gepowerblast geweest, overal nieuwe lak, in het geheel in volledige restauratie en de aankoopprijs was ook een stuk onder dat bedrag...
Gebruikersavatar
67gt500
Donateur 2014
Berichten: 1718
Lid geworden op: di 21 feb, 2006 10:31
Locatie: Wierden (overijssel)
Contacteer:

Bericht door 67gt500 »

Mathi, wat ben je toch altijd fel op kritiek en meningen!
Jij zegt hier dat je voor veel minder zelf een Eleanor kan bouwen en dan geef ik mijn mening dat het niet zo is.
Dat is mijn mening. Euh... herstel dat is voor mij een feit dat dat zo is!
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Plaats reactie

Terug naar “Mustangs en Fords”