En had wel door da da in UW OGEN was ze. Ik vind die Mach wel schoon, ma die snuit komt zo spits over. Bij het 70model is da minder door die sleufkes naast de koplampen. Vind de fastback van 68(?) het schoonst, want bij de latere fastback krijgt die koffer nog zo'n lipke, bij de eerste fastback hebt ge nog een kont/koffer en bij die da ik het schoonst vind looopt de daklijn tot helemaal achteraan zonder zo nog een wipke te krijgen.
Wa ik bedoel is met specialer; zeldzamer, die die da ge ni vaak ziet rijden. Mach zou naar't schijnt meer gezocht zijn? Waardevoller? (als ze in dezelfde staat zijn)
Nu zit ik ook nog met het volgende: volgens adelbert zit er in de 70er ne 351 met 300pk inzitten en zo zou het ook, volgens hem, op het VINnr staan. Nu heb ik gecheckt en ik kom uit op ne 468 (of zoiets) met 300pk en bestaat er in da jaar geen 351 met 300pk (wel met 250).
Op de vraag van hoe lang die wagen er al staat heb ik geen antwoord gekregen... (zou er naar't schijnt sinds +/- dec 2007 staan)
Wie heeft er is tijd om daar is naar te gaan kijken?
En ja nog nieuw