misschien iets voor NicoleIk kom, alleen als er Madammekes zijn die als Paashaas in de rondte huppelen!
Mustang Fever 2009 (B)
Moderator: Shelby GT-H
Ik ben er zeker bij (als er niet weer op het laatste momentje een technisch probleempje opduikt), want ik heb een geheime missie aldaar uit te voeren. daarover later meer natuurlijk!
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- Mustanghenkie
Een hele wijze opmerking Dre, ik ga er sowiezo wel naar toe. Maar als er inderdaad Madammekes in paashaaspak rondlopen dan heb ik meer haast om in Belgie bij Adelbert op de koffie te komen.AndreV schreef:Ik kom, alleen als er Madammekes zijn die als Paashaas in de rondte huppelen!
AndreV![]()
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
- PoisonIvy66
Bedoelen jullie niet de welbekende bunny-pakjes? Dat trekt pas volk!Mustanghenkie schreef:Een hele wijze opmerking Dre, ik ga er sowiezo wel naar toe. Maar als er inderdaad Madammekes in paashaaspak rondlopen dan heb ik meer haast om in Belgie bij Adelbert op de koffie te komen.AndreV schreef:Ik kom, alleen als er Madammekes zijn die als Paashaas in de rondte huppelen!
AndreV![]()
Hoe dan ook, ook dit jaar zal ik er weer bij zijn.
Zullen we vast om 10:00 uur afspreken in Valkenswaard?
Groeten,
Roel
...Happiness is the road...
- PoisonIvy66
- themustanggarage
mustang fever 2009
Hallo forummers,
wij zijn druk bezig met de voorbereidingen van de fever. Een beetje later dan gewoonlijk maar zeker de moeite. De geslaagde barbeque op zaterdag zal weer plaatsvinden waar je voor 16.50 euro lekker kunt smullen. Dit met live muziek in de 60stijl. Voorts zal er een special zijn van de drie verschillende bulitts, de reeks van de mach 1 (uit 1 collectie) en er zullen verschillende shelby's de reveu passeren. de rest zal nog een verrassing zijn. Wij houden jullie op de hoogte van het verdere verloop in de voorbereidingen.
groetjes en tot dan
adelbert
wij zijn druk bezig met de voorbereidingen van de fever. Een beetje later dan gewoonlijk maar zeker de moeite. De geslaagde barbeque op zaterdag zal weer plaatsvinden waar je voor 16.50 euro lekker kunt smullen. Dit met live muziek in de 60stijl. Voorts zal er een special zijn van de drie verschillende bulitts, de reeks van de mach 1 (uit 1 collectie) en er zullen verschillende shelby's de reveu passeren. de rest zal nog een verrassing zijn. Wij houden jullie op de hoogte van het verdere verloop in de voorbereidingen.
groetjes en tot dan
adelbert
liefhebbers van elke mustang jong of oud
concour of daily driver
The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
concour of daily driver
Best ook het bankrekeningnummer eens vermelden (IBAN en BIC) voor de betaling van de BBQ....
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- themustanggarage
fever
Hallo,
even naar boven halen anders vergeten ze het nog. Mijn rekeningnummer zal ik niet op het forum zetten maar voor diegene die het willen kunnen mij altijd bellen om in te schrijven voor de barbeque. De meeting is anders opgezet als verleden jaar dus weer opgefrist. Er hebben zich al verschillende mustangers aangemeld maar de groep mag altijd nog een beetje groter zijn. Hoe meer zielen hoe mer vreugd. Er zal ook life muziek zijn tijdens de avond bij de barbeque. Het cafe is ook gevoelig grotor gemaakt zoadat bij eventueel slechter weer iedereen binnen kan.
allee tot dan
groetjes
adelbert
even naar boven halen anders vergeten ze het nog. Mijn rekeningnummer zal ik niet op het forum zetten maar voor diegene die het willen kunnen mij altijd bellen om in te schrijven voor de barbeque. De meeting is anders opgezet als verleden jaar dus weer opgefrist. Er hebben zich al verschillende mustangers aangemeld maar de groep mag altijd nog een beetje groter zijn. Hoe meer zielen hoe mer vreugd. Er zal ook life muziek zijn tijdens de avond bij de barbeque. Het cafe is ook gevoelig grotor gemaakt zoadat bij eventueel slechter weer iedereen binnen kan.
allee tot dan
groetjes
adelbert
concour of daily driver
concour of daily driver
- themustanggarage
barbeque mustang fever
Hoi Frans,
je staat genoteerd op de lijst van de barbeque gaat weer erg gezellig worden.
aan roel, je staat ook op de lijst met twee personen ,hoor het wel als je alleen komt.
groetjes
adelbert
je staat genoteerd op de lijst van de barbeque gaat weer erg gezellig worden.
aan roel, je staat ook op de lijst met twee personen ,hoor het wel als je alleen komt.
groetjes
adelbert
concour of daily driver
concour of daily driver
- PoisonIvy66
- themustanggarage
mustang fever
NOG EEN WEEK TE GAAN
concour of daily driver
concour of daily driver