Beste mensen,
Ik heb een vraagje over een engine block plate van een 1966 Mustang 6 cilinder. (Kan helaas geen plaatje vinden van dit model). Is een stalen plaat, die tussen de motor en de transmissie C4 (bellhousing) geplaatst wordt en tevens het gat opvult. Origineel zit er ook nog een inspection plate onder, maar die heb ik nooit gezien.
Ik kan mijn oude block plate nergens meer vinden, maar kunnen jullie mij vertellen of deze noodzakelijk is of dat ik deze eventueel ook kan missen. Want de startmotor dicht ook al een gedeelte van dat gat op!
Volgende vraag is of iemand er misschien eentje heeft liggen, welke ik eventueel over mag nemen???
Bij voorbaat dank,
Marc
Engine block plate
Moderator: Shelby GT-H
- karabakkus
- soulreaper
beter dat je geen gat open laat toch zeker niet in de rijrichting zo kan er van alles in vliegen 
ik heb deze zelf gemaakt gewoon een alu plaatje genomen, aftekenen van de C4 en dan uitwerken.
maar je kan deze volgens mij ook wel ergens een kopen
ik heb deze zelf gemaakt gewoon een alu plaatje genomen, aftekenen van de C4 en dan uitwerken.
maar je kan deze volgens mij ook wel ergens een kopen
GREATZ Davy
1966 Mustang Coupe, 289cid 2V
1997 Mercedes Vito 2.3 TD
1966 Mustang Coupe, 289cid 2V
1997 Mercedes Vito 2.3 TD
Hoi Marc,
Bedoel je dit plaatje?
http://www.virginiaclassicmustang.com/c ... emid=EG171
Kost niet veel en is vast en zeker bij de bekende adressen te koop.
grtz,
Rob
Bedoel je dit plaatje?
http://www.virginiaclassicmustang.com/c ... emid=EG171
Kost niet veel en is vast en zeker bij de bekende adressen te koop.
grtz,
Rob
- karabakkus
Hee Rob,
bedankt voor je link, maar dat is niet het onderdeel wat ik zoek. Deze inspection plate heeft er bij mij nooit opgezeten. Wat ik zoek heet ook daadwerkelijk een engine block plate. Ik zal hier een plaatje laten zien van een V8.
Ik heb echter een 6 inline en heeft dus ook een ander model. Deze heb ik alleen nog niet kunnen vinden op het grote "net".

Groetjes,
Marc
bedankt voor je link, maar dat is niet het onderdeel wat ik zoek. Deze inspection plate heeft er bij mij nooit opgezeten. Wat ik zoek heet ook daadwerkelijk een engine block plate. Ik zal hier een plaatje laten zien van een V8.
Ik heb echter een 6 inline en heeft dus ook een ander model. Deze heb ik alleen nog niet kunnen vinden op het grote "net".

Groetjes,
Marc