Import avontuur USA
Moderator: Shelby GT-H
happy end.
WOW wat een topic zeg, de boeken van Ian Flemming zijn er niets bij, heb je de film rechten al geregld hahahahaha zou een typische amerikaanse film worden: happy end maar gezien het taalgebruik zou het wel 16+ moeten worden. Gefeliciteerd mooie bak en mooi kleurtje.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Nog maar even een updatetje.
Ik heb de moed opgegeven om mijn geld terug te krijgen. Verkoper reageert niet op mails en bij telefoontjes is hij nooit thuis en hij belt dus ook niet terug. (voor degene die niet kunnen volgen, hij moest me dus nog een 1000 Euro teruggeven, omdat ik uiteindelijk zelf de shipping heb betaald, die hij had moeten betalen).
Hij denkt echter dat hij zomaar van me af is. Nee dus...
Natuurlijk heb ik dit gemeld aan Ebay/Politie en Crime complaint center IC3, ik hoor van niemand iets natuurlijk. Allemaal veel te ver weg en het bedrag is niet de moeite...
Dus heb ik het heft in eigen handen genomen. Lees er binnenkort alles over op Mustang2cobra.
Of het helpt weet ik niet, maar ik vond toch dat ik iets moest doen. De site zal aangemeld worden bij alle forums wereldwijd en binnen een week of 6 zal die in de top5 van Google komen te staan. Eens kijken wie er dan nog een auto bij hem koopt.
Intussen gisteren pakketje gekregen van NPD.
en John Michielsen op bezoek gehad om eventjes naar de wagen te kijken. Hij is bezig met een totaal restauratie van een 65 coupe, respect.
Ik kon het niet laten om alvast een paar dingetjes te monteren. Nieuwe achterlampjes erin gezet en de lampjes in de deuren vervangen. Dat laatste kostte me een uur zweet, ik kreeg ze niet gedraaid met die idiote bajonetfitting. Eens alles op zijn plaats, accu aangesloten en de test. Yep, alles werkt.
Vandaag de parkeerlichten monteren. Voor de rest niet veel denk ik, vanavond hebben we vrienden over de vloer.
Blijft nog te doen: Remleidingen vervangen van voor, powersteering terug monteren en uiteindelijk de achterste floorpans vervangen. Schiet dus op. Ben inmiddels bijna klaar met het schuren van de motorruimte, kan die ook gespoten worden. Dit weekend gaan de kleppendeksels eraf en worden nieuw gespoten, dan terug erop met een nieuwe pakking. Dan motor afplakken en de motorruimte spuiten. terug alles op zijn plaats zetten en een nieuw (chrome) luchtfilterhuis erop.
Volgende week dinsdag of woensdag naar de keuring.
Zo dat was het weer even. Nu weer gaan werken.
Ik heb de moed opgegeven om mijn geld terug te krijgen. Verkoper reageert niet op mails en bij telefoontjes is hij nooit thuis en hij belt dus ook niet terug. (voor degene die niet kunnen volgen, hij moest me dus nog een 1000 Euro teruggeven, omdat ik uiteindelijk zelf de shipping heb betaald, die hij had moeten betalen).
Hij denkt echter dat hij zomaar van me af is. Nee dus...
Natuurlijk heb ik dit gemeld aan Ebay/Politie en Crime complaint center IC3, ik hoor van niemand iets natuurlijk. Allemaal veel te ver weg en het bedrag is niet de moeite...
Dus heb ik het heft in eigen handen genomen. Lees er binnenkort alles over op Mustang2cobra.
Of het helpt weet ik niet, maar ik vond toch dat ik iets moest doen. De site zal aangemeld worden bij alle forums wereldwijd en binnen een week of 6 zal die in de top5 van Google komen te staan. Eens kijken wie er dan nog een auto bij hem koopt.
Intussen gisteren pakketje gekregen van NPD.
Ik kon het niet laten om alvast een paar dingetjes te monteren. Nieuwe achterlampjes erin gezet en de lampjes in de deuren vervangen. Dat laatste kostte me een uur zweet, ik kreeg ze niet gedraaid met die idiote bajonetfitting. Eens alles op zijn plaats, accu aangesloten en de test. Yep, alles werkt.
Blijft nog te doen: Remleidingen vervangen van voor, powersteering terug monteren en uiteindelijk de achterste floorpans vervangen. Schiet dus op. Ben inmiddels bijna klaar met het schuren van de motorruimte, kan die ook gespoten worden. Dit weekend gaan de kleppendeksels eraf en worden nieuw gespoten, dan terug erop met een nieuwe pakking. Dan motor afplakken en de motorruimte spuiten. terug alles op zijn plaats zetten en een nieuw (chrome) luchtfilterhuis erop.
Volgende week dinsdag of woensdag naar de keuring.
Zo dat was het weer even. Nu weer gaan werken.
ga je hem al verkopen?
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers/11 ... _1966.html
Zonde hoor je heb hem net.
iedergeval succes met de verkoop.
grts lennert
http://www.kapaza.be/Autos/Oldtimers/11 ... _1966.html
Zonde hoor je heb hem net.
iedergeval succes met de verkoop.
grts lennert
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Zo, dat gaat ook als een lopend vuurtje. Kom net binnen van een poetsbeurt uit de garage en heb direct 25 mails binnen of ik mijn auto verkoop.
Ja klopt, ik ben met iets nieuws bezig. Kan ik niet laten schieten, maar dan moet deze helaas van eigenaar wisselen. 2 is te veel.
Ik zal jullie nog even in spanning houden, nog niet alles is rond.
see you soon,
Eric
Ja klopt, ik ben met iets nieuws bezig. Kan ik niet laten schieten, maar dan moet deze helaas van eigenaar wisselen. 2 is te veel.
Ik zal jullie nog even in spanning houden, nog niet alles is rond.
see you soon,
Eric
- mustang dd
- metzijndrie
Aaaaach... dan toch die speedboat !!! ?
Emiel

Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
soooo
ik heb nu eindelijk je hele verhaal in 1x achter elkaar gelezen
.............
ik heb echt enorm veel respect voor je. dat je gewoon blijft volhouden en doorgaan en vooral dat je alles op het forum zet.
je hebt (of had als je em al hebt verkocht) dan ook wel een erg mooie auto.
nu ben ik trouwens ook wel benieuwd wat de reden is om hem te verkopen moet wel iets groots of wat dan ook zijn...
.............
ik heb echt enorm veel respect voor je. dat je gewoon blijft volhouden en doorgaan en vooral dat je alles op het forum zet.
je hebt (of had als je em al hebt verkocht) dan ook wel een erg mooie auto.
nu ben ik trouwens ook wel benieuwd wat de reden is om hem te verkopen moet wel iets groots of wat dan ook zijn...
groeten Nick
..................................................
Mustang 1969 coupe
302 V8
..................................................
Mustang 1969 coupe
302 V8
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Even een leuke update:
Achtergrond info voor degene die het verhaal niet kennen:
Ik had de verkoper van mijn vorige Mustang geld gestuurd om de shipping te regelen. Hij heeft dat geld in zijn eigen zak gestoken ipv de rekening te betalen.(in een notedop verteld)
Ik heb dus de moed al lang opgegeven om nog iets van mijn geld terug te zien, maar intussen heb ik niet stil gezeten. Ik had dus klacht ingediend bij www.IC3.gov (internet crime complaint center), Ebay, politie en nog een hoop zaken. Heb hem gestalkt en ik heb zeker 2 mede slachtoffers gevonden.
En wat zie ik vandaag? Ebay heeft zijn account "suspended". Joepie, kan die tenminste geen andere slachtoffers meer maken. Mijn dag kan niet meer stuk. Mijn doel is bereikt. En morgen mag ik mijn nieuwe paardje gaan ophalen...
grtz
Eric
Achtergrond info voor degene die het verhaal niet kennen:
Ik had de verkoper van mijn vorige Mustang geld gestuurd om de shipping te regelen. Hij heeft dat geld in zijn eigen zak gestoken ipv de rekening te betalen.(in een notedop verteld)
Ik heb dus de moed al lang opgegeven om nog iets van mijn geld terug te zien, maar intussen heb ik niet stil gezeten. Ik had dus klacht ingediend bij www.IC3.gov (internet crime complaint center), Ebay, politie en nog een hoop zaken. Heb hem gestalkt en ik heb zeker 2 mede slachtoffers gevonden.
En wat zie ik vandaag? Ebay heeft zijn account "suspended". Joepie, kan die tenminste geen andere slachtoffers meer maken. Mijn dag kan niet meer stuk. Mijn doel is bereikt. En morgen mag ik mijn nieuwe paardje gaan ophalen...
grtz
Eric
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Geld terug krijgen is geen prioriteit meer, die hoop heb ik al lang geleden opgegeven. En als hij onder een andere naam begint, zullen we dat snel genoeg merken. Ik krijg dagelijks mails binnen van Ebay met alle Mustangs die in California worden aangeboden.. en zo overdreven veel zijn dat er niet...berimar schreef:Das goed nieuws Eric maar ga je je geld terug hebben? Ik denk ook als hij ni meer onder mustang2cobra auto's kan verkopen dat hij wel onder een andere naam zal voort doen.
Grt
Tom