Ik heb me aardig in weten te houden op Corfu qua 'Mustang dit en dat', maar vandaag was toch écht de dag dat ik mijn nieuwe Mach1 zou gaan zien.
Vanaf het opstaan had ik het er al over en op de laatste dag mag dat ook best wel vind ik.
Vanavond met Roy afgesproken om de Mach1 te komen bekijken en als verrassing stonden Claudia, Jewell en hoofdmonteur Rick ook op me te wachten.
Wat staat daar onder?
Roy had een 'andere' Mustang onder een autohoes in zijn garage staan en de Mach1 zou bij de buurman staan. Roy zou hem wel even bellen voor de sleutels, maar de grapjas deelde na 15 mee dat de auto onder de hoes (waar ik niet écht geïnteresseerd in was) de Mach1 was...
Pfffff en weer 15 min voor niets gewacht.. Bedankt vriend
Samen natuurlijk de auto 'onthuld':
Wat een BEAUTY! Bovenverwachting mooi en schadevrij overgekomen..
Ready to roll:
Tevreden? JAAAAAAAAA!
En als 'straf' voor de eerdergenoemde grap heb ik Roy aan het werk gezet:
American Horse Power, nogmaals bedankt voor de perfecte en uiterst snelle service die jullie mij geboden hebben!
De auto is perfect overgekomen en als je goed kijkt zie je hoe origineel de wagen is. Wat pitjes op het chroom hier en daar, maar dat mag na 39 jaar wel vind ik. Ook het interieur is afgezien van de voorstoelbekleding helemaal origineel, onvoorstelbaar!
Volgende week de RDW keuring en dan kan het beestje zijn nieuwe garage gaan vullen. Of het past? Dat zien we volgende week wel
Rob