nieuw hier

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

Kom op Barry,zagen in die appelbak :smt023

Die T5 moet voor jou niet zo'n punt zijn daar,liggen daar zat wrakken met die bak er in :D

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Cobra302
Contacteer:

Bericht door Cobra302 »

78ghiaT5 schreef: overigens ben ik benieuwd hoe jij die 351 erin gaat lepelen, want die '74 motorruimte is door de diepere grille kleiner dan de 1975 en + II's.

harry
Harry, tegenwoordig hebben ze in Canada ook stroom en slijptollen....

Barry, motorsteunen pakken van een smallblock, alleen degene die aan het frame zitten zijn anders dacht ik..
'65 F100
2007 KTM 950 SM
muller

Bericht door muller »

allen bedankt voor het welkom,misschien dat sommige mij al kennen van het aap forum,ik geloof dat men hier nogal trots is op hun mustang dat de benaming perenkist niet in goede smaak valt :oops: ....maargoed zo zie ik deze auto...ik bouw hem niet omdat het een mustang is,meer omdat het een minder gewild model is en daarom gemakkelijker te bouwen is als een "sleeper" 1/4 mile auto,en aangezien mijn vorige auto in de 10 sec. deed over de 1/4 mile (op NOS) wil ik me ook weer eens bezig houden met een turbo setup,helemaal omdat alles bolt on geleverd word....maar dat zal wel zijn als microsoft "plug and pray"...maar dat hoeft niet veel problemen te geven...alleen geduld.

zodra ik meer onderdelen heb liggen en aan de auto ga beginnen zal ik zeker meer posten over de voortgang.
voorlopig ga ik een poosje op onderdelen jacht,en kijken of de v6 nog loopt.

hier zijn trouwens een paar foto's te vinden van m'n oude perenkist 8)
http://smg.photobucket.com/albums/v83/b ... art%20new/
muller

Bericht door muller »

tonie,dat zagen gaat wel lukken!!!
ben,ik heb al een front engine plate gevonden welke zou kunnen werken met de twin setup :)
66hipowannebee
Donateur 2014

Bericht door 66hipowannebee »

Ik vindt deze ook best cool ,moet ik zeggen

Afbeelding

Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Hee Barry, welkom op het forum.

Die V8 moet wel passen. Ik heb dat vaker gezien in 74-er II-tjes maar je moet wel een schoenlepel gebruiken.

Ik ben benieuwd hoe dit projekt gaat worden. Sleepers zijn altijd leuk.

Hou ons op de hoogte van je vorderingen.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

zagen, zagen, wiele-mustangwagen of zoiets.

ik merk dat meer mensen dat doen met hun II. kun je hem dan niet beter verkopen aan een echte liefhebber, voordat je er met de botte bijl op in gaat hakken en zagen? neem dan een gare pinto,

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
muller

Bericht door muller »

dat kan ik je vrij snel uitleggen...al woon ik in canada,ben ik nog steeds een echte nederlander...dwz.ik gebruik eerst wat ik zelf heb voordat ik iets ga kopen...niet dat ik het geld niet heb,maar gewoon uit princiepe.

zoals ik in m'n eerste post al schreef is deze mustang aan mij gegeven,dus waarom iets anders kopen?

ten 2e een pinto is hier nog moeilijker te vinden,de meeste zijn een jaar of 10 geleden al geplet door de slopers,zelfs onderdelen voor een mustangII zal moeilijk worden....zeker door het feit dat het hier geen gewilde auto's zijn,dus de slopers ze niet zullen bewaren,
dat ze misschien in nederland meer liefhebbers vinden...tja,wat kan ik daaraan doen?ik werk met hetgene wat ik heb,en dat is op dit moment een comlete mustang.
als ik jou daarmee teleur stel omdat het jouw favorite auto is...sorry,helaas....het is niet de laatste,de auto heeft hier een 1/2 jaar te koop gestaan voor $300 canadees,geen reactie.......dus men vind het hier denk ik niet zo heel erg als er bepaalde dingen aangepast worden....maargoed,misschien in de toekomst als je de foto's ziet van de aanpassingen zal je er misschien minder problemen mee hebben
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

78ghiaT5 schreef:zagen, zagen, wiele-mustangwagen of zoiets.

ik merk dat meer mensen dat doen met hun II. kun je hem dan niet beter verkopen aan een echte liefhebber, voordat je er met de botte bijl op in gaat hakken en zagen? neem dan een gare pinto,

harry
Waarom wel een Pinto en geen Mustang II Harry?
Erwin

1966 convertible
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Welkom :)
1970 Mustang Hardtop
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

dát was een grapje, omdat de II altijd met een Pinto wordt vergeleken. hoe minder Pinto's er op de wereld zijn, hoe minder men de II ermee kan vergelijken :wink: en muller, je stelt me helemaal niet teleur, alleen vindt ik het nog wel eens jammer dat er in een goede, originele auto wordt 'gezaagd', en dat vindt ik trouwens ook voor Mustang I's die soms compleet verbouwd worden. daarbij: de coupé is niet mijn favoriete Mustang II, dat zijn de Ghia's, Cobra II's en de King Cobra.

Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”