Ben er niet vanaf maandag tot???
Moderator: Shelby GT-H
- mustangmania
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Anita,sterkte en beterschap.Ook ik heb je wat foto's gestuurd van mijn 2(3) Mustang's.
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
ben vandaag trug gekomen eerder als verwacht. Kon niet geholpen worden aan mijn heup omdat daar nog steeds weefsel zit van een tumor die eerst weg moet met chemo en dan krijg ik een nieuwe heup, wel is mij 5 onderwervels vast gezet.Wil nog maals iedereen bedanken voor de foto die mij het onwijs makkelijk maakte en ik mij niet eenzaam gevoelt heb.
Kan hellaas nog niet lang zitten of staan maar hoop echt 5 jullie bij de SNC te zijn en paar van jullie te mogen ontmoeten ga kijken of het mogelijk is die scootmobiel in de auto te krijgen.
gr Anita
Kan hellaas nog niet lang zitten of staan maar hoop echt 5 jullie bij de SNC te zijn en paar van jullie te mogen ontmoeten ga kijken of het mogelijk is die scootmobiel in de auto te krijgen.
gr Anita
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
www.eentweedeleven.nu
Hoi Antina,ben zelf net 2 weken uit het ziekenhuis dus ik weet hoe taai het zijn kan gaat nu weer goed en had de tijd om de auto eens flink te verwennen(fotoos staan op het forum onder 3 stappenplann) verder veel sterkte en beterschap gewenstatina33 schreef:ben vandaag trug gekomen eerder als verwacht. Kon niet geholpen worden aan mijn heup omdat daar nog steeds weefsel zit van een tumor die eerst weg moet met chemo en dan krijg ik een nieuwe heup, wel is mij 5 onderwervels vast gezet.Wil nog maals iedereen bedanken voor de foto die mij het onwijs makkelijk maakte en ik mij niet eenzaam gevoelt heb.
gr Anita
Gr van Evert
hey Evert, ja heerlijk he.
ik heb hem gezien gaaf hoor.
lig nog veel op bed en op een goede stoel die niet achter de pc past me rolstoel wel dus af en toe even achter de pc.
maar verder geniet ik nog heel erg van de foto's die mij zijn toegezonden het haalt een beetje pijn en verdriet weg he. Maar geniet van het verwennen van je mooie wagen echt doen hoor want dat is zo kostbaar als je het door omstandigheden niet kan doen ik gun het je van hate want iets wat ik ongeloflijk haat is dat ziekenhuis gedoe waar ik voorlopig nog niet van af ben.
gr Anita
ik heb hem gezien gaaf hoor.
lig nog veel op bed en op een goede stoel die niet achter de pc past me rolstoel wel dus af en toe even achter de pc.
maar verder geniet ik nog heel erg van de foto's die mij zijn toegezonden het haalt een beetje pijn en verdriet weg he. Maar geniet van het verwennen van je mooie wagen echt doen hoor want dat is zo kostbaar als je het door omstandigheden niet kan doen ik gun het je van hate want iets wat ik ongeloflijk haat is dat ziekenhuis gedoe waar ik voorlopig nog niet van af ben.
gr Anita
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
www.eentweedeleven.nu