ZONDAG 11mei 2008 OOSTROZEBEKE(belgie)

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
dimitri
Berichten: 564
Lid geworden op: zo 29 aug, 2004 23:45
Locatie: Gent BE

Bericht door dimitri »

Leuke meeting gehad, goede organisatie heel veel gezien en gehoord
dus volgend jaar ben ik er weer bij.
:)
gr. dimitr
67 Fastback V8 289ci, 4 speed
67 Coupe V8 390ci, automatic
Gebruikersavatar
Mustang24
Berichten: 8536
Lid geworden op: za 17 sep, 2005 20:06
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Nog wat mooie kontjes....


Afbeelding


Emiel
8)
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Gebruikersavatar
mike.mustang
Berichten: 130
Lid geworden op: wo 28 jul, 2004 20:14
Locatie: Pittem
Contacteer:

Bericht door mike.mustang »

McQueen schreef:De Mustangs werden afgebakend met paaltjes, met daarop het logo van Mustang, plots was er toch een logo van een van de paaltjes verdwenen, wie had dit gedaan ? Later werd er in een wagen net hetzelfde logo terug gevonden .... toeval dat deze net hetzelfde logo had ? ;-)
Jan
Ik ben in Oostrozebeke opgegroeid en de mensen van de organisatie zijn vroegere klasgenoten.
Nu hadden ze mij ook gecontacteerd omtrent hun evenement, of ik niet enkele zaken had om de hoek waar de Mustangs zouden komen aan te kleden. Ik had nog wel enkele vlaggen met mustanglogo en paaltjes liggen van toen ik enkele jaren terug in Brugge autoretro hielp organiseren. (ergens kan je op dit forum een topic hierover vinden).
Dat de logo's en paaltjes een populair item waren bleek van toen al.
Sommigen probeerden de stickers eraf te prutsen anderen deden zelfs volledige paaltjes mee.
En telkens ik ze ergens op een evenement plaatste was er altijd wel iemand die er delen of zelfs volledige probeerde mee te doen.
Maar dat degene die wat meeneemt het zelf op het forum zet (met foto's en al) vind ik nogal ziek.
Had er gewoon ééntje gevraagd je had er zeker één gekregen.
Ik heb zo voor 100 meter afspanning liggen. Kan er best wel eentje missen.

Voor de rest het evenement zelf.
Schitterende auto's van de nieuwste Lamborgini's tot super zeldzame oude koetsen.
Natuurlijk had het goede weer er veel mee te maken, maar dat een evenement al dan niet slaagt met goed weer is een cliché zo oud als iets.
De mensen van de organisatie doen volgend jaar zeker weer iets gelijkaardigs.
En ik... ik sta er weer MET paaltjes met logo vastgezet met loctite :lol:

Mike
Life's too short to drive boring cars!
www.mike-mustang.be
Gebruikersavatar
McQueen
Berichten: 1401
Lid geworden op: vr 23 mar, 2007 13:53
Locatie: Eindhout ( Laakdal ) near Radiator-Springs
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Mike :
We wisten niet dat dit de jouwe waren, stom.
Is gebeurd tijdens het lol en plezier maken, sommigen hadden dit ook al geprobeerd om eraf te krijgen, ik had een schroevendraaier bij.
Is zeker niet gebeurd met kwade bedoelingen, sorry. Gewoonweg niet over nagedacht, was maar een stikkertje.
Ik hou het wel bij voor je, dit krijg je zeker terug bij de eerste gelegenheid en dan drinken we er ene op.
Was trouwens ook een beschadigd exemplaar, maar dat betekend niets.

Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]



.
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”