Het Mustang-gespot-topic!!
Moderator: Shelby GT-H
- 351-V8-power
- 67mustangcabrio
Vandaag rond 17:00 uur op A73 richting nijmegen zilvergrijze 65-66 Mustang Cabrio
Deze week ook door collega's een zwarte Mustang type 05-07 met rode strepen gezien in Nijmegen .
Iemand bekend ??????
Frans
Deze week ook door collega's een zwarte Mustang type 05-07 met rode strepen gezien in Nijmegen .
Iemand bekend ??????
Frans
Titanium gray 67er Ford Mustang Cabrio (302 V8.)
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
Black Chevrolet Pickup C20 1966 (350 V8)
Black Dodge RAM 5,7HEMI sport single cab
Ja Frans toevallig heb ik hem vanmiddag in Cuijk gezien bij de Mac had verdorie mn fototoestel bij maar niet snel genoeg gepakt hij reed de A73 op richting Nijmegen. Geloof me dat was een vet ding (verlaagd dikke velgen zwart, getinte ramen, rodestreep over het midden van de auto en aan de zijkant waarbij ze achter vervagen. windowlouwers of hoe je het schrijft haha... echt super bak
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
- NordicDawn
Ben ik lekker aan het toeren kom ik Georgemach1 tegen.
Effe langs de kant en een praatje en toen weer verder met toeren.
Het was aangenaam weer voor een ritje zo langs de kust.

grz Richard
Effe langs de kant en een praatje en toen weer verder met toeren.
Het was aangenaam weer voor een ritje zo langs de kust.

grz Richard
Ford Mustang
69' mach 1 : 390 cui, 4-speed.
70' boss 302
------------------------------------
If you're under control.....
you're not going fast enough
69' mach 1 : 390 cui, 4-speed.
70' boss 302
------------------------------------
If you're under control.....
you're not going fast enough
- GeorgeMach1
Ja ja Richard het was effe lekker tuffen vanmiddag!
3 (!) Maanden na m'n pech-week ales weer in orde : stickers erop aan de zijkant(met dank aan Marc72 Grande/AHP),motorruimte weer netjes en werkend !
Dus op een paar projectjes na (chrome export brace, nieuw deurrubber/wheather strip en nieuwe deurgrepen,) ben ik weer klaar voor het nieuwe seizoen!
Maar het ritje was heerlijk : een hoop duimen omhoog langs de boulevard van scheveningen een lekker italiaans ijsje en m'n dag was weer goed!!
George
3 (!) Maanden na m'n pech-week ales weer in orde : stickers erop aan de zijkant(met dank aan Marc72 Grande/AHP),motorruimte weer netjes en werkend !
Dus op een paar projectjes na (chrome export brace, nieuw deurrubber/wheather strip en nieuwe deurgrepen,) ben ik weer klaar voor het nieuwe seizoen!
Maar het ritje was heerlijk : een hoop duimen omhoog langs de boulevard van scheveningen een lekker italiaans ijsje en m'n dag was weer goed!!
George
http://link.marktplaats.nl/158696305
Kijk eens hier daar is hij tekoop Frans de Mustang die ik gezien heb en waar je collega's het over hadden.
Het is echt een hele mooie en niet zo ver uit de buurt
Groetjes
Ferdi
Kijk eens hier daar is hij tekoop Frans de Mustang die ik gezien heb en waar je collega's het over hadden.
Het is echt een hele mooie en niet zo ver uit de buurt
Groetjes
Ferdi
Vanochtend gedurende de spits, omstreeks 08:30 uur, op de A12 richting Utrecht, ter hoogte van Arnhem Noord bij de afslag A50.... stond een witte 68-er Coupe in de file...
Ik reed met 120 aan de andere kant richting Arnhem...dus had geen tijd voor een foto...
Iemand van hier?
Frank
Ik reed met 120 aan de andere kant richting Arnhem...dus had geen tijd voor een foto...
Iemand van hier?
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
- NordicDawn
Gisteren om half 7 over de A12 2km voor Den-Haag centrum rode 70-73 convertible met het dak naar beneden zat een iets oudere man in grijs haar bril op (als ik het goed heb) met een vrouw ernaast. iemand van hier?
en om 18:50 over de A12 richting Den-Haag bij Rewijk in de buurt een creme-gele Mustang 65/66 ook iemand van hier zaten een man en vrouw in ergens in de 30 begin 40 zoiets?
allebei had ik de fototoestel op de achterbank in de tas dus kon er niet optijd bij.
Groetjes
Ferdi
en om 18:50 over de A12 richting Den-Haag bij Rewijk in de buurt een creme-gele Mustang 65/66 ook iemand van hier zaten een man en vrouw in ergens in de 30 begin 40 zoiets?
allebei had ik de fototoestel op de achterbank in de tas dus kon er niet optijd bij.
Groetjes
Ferdi
Vanmorgen in Vianen vlak bij m'n werk ineens een aparte neus die om een perkje heensteekt... Gelijk auto even aan de kant, en een minuutje spenderen voor foto's... En nog altijd op tijd binnen bij m'n werk 

Dus... Hij is te koop, maar verder stond er geen informatie bij. Van iemand hier? Hij stond bij De Groot Autoschade op het terrein.

Dus... Hij is te koop, maar verder stond er geen informatie bij. Van iemand hier? Hij stond bij De Groot Autoschade op het terrein.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023