Mustang Fever 12 & 13 april 2008

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Gebruikersavatar
themustanggarage
Berichten: 107
Lid geworden op: di 04 okt, 2005 18:13

mustang fever 2008

Bericht door themustanggarage »

hallo aan allen,

Merci aan alle aanwezigen die ondanks de regen naar dit evenement zijn afgezakt. De voorspellingen waren erger dan de werkelijkheid en slechts 1 grote bui heeft even de aanwezigen massaal de garage doen invluchten. Voor de rest was het een zeer aangename en een zeer gezellige dag. Zelf heb ik niet veel gezien maar de reacties en de bedankwoordjes aan ons adres vertelde alles. Zoals ik elk jaar vermeld is dat de uiteindelijke show en gezelligheid door de aanwezigen gemaakt word, en dat was in dit jaar geen uitzondering. Mustangers en sympatisanten merci.
De hamvraag nu, hoeveel mustangs waren er. Er wordt al snel overdreven in de aantallen maar het volgende optel sommetje maakt het duidelijk.
Wij hebben gedurende de zaterdag en zondag 190 tasjes uitgedeeld. Ongeveer een 10 tal mustangs zijn aan de verkeerde kant binnen gereden en hebben niets gekregen aan de ingang. Zelf weet ik van twee deelnemers op zaterdag die al reeds weg waren voor ik iedere aanwezige mustang een ford tas presenteerde. De tentoongestelde collectie van Rudy waren 4 speciale mustangs. Er stonden 5 verkochte exemplaren, er stonden 5 mustangs van klanten waaronder de shelby cabrio en de auto van peter sanders ( zwarte fastback). Een zwarte drie was van onze monteur/ medewerker Ludo en dan nog twee van mijn broer Erik. Daarboven op hadden wij nog een 18 mustangs in de verkoop staan. samen komt dit dan op 237 mustangs. Dit cijfer is vrij nauwkeurig en illustreert een prachtige opkomst voor een regendag. Op zaterdag was de rondrit 27 mustangs lang en door de begeleiding van de motards een groot succes. De barbeque was dit jaar geslaagd met genoeg voor iedereen en voldoende van alles aan een goedkoper tarief dus volgend jaar weer. +- 90 personen hebben hieraan deelgenomen.
Aan de foto's te zien zijn nog vele bekende mustangers niet aanwezig geweest en hebben wij verschillende andere mustangers gezien. Zandvoort met zijn amerikanen weekeinde heeft ook gezorgd voor een daling van de aanwezige mustangs vanuit Nederland. Niettemin zijn wij zeer tevreden van de prachtige opkomst van de forum stoet en de ambiance errond gesteund door de tmcn. Slechts een tiental mustangs minder als het record van verleden jaar, een knappe opkomst. De meeting wordt steeds internationaler want van de volgende landen waren er deelnemers aanwezig, Nederland, frankrijk, duitsland,luxemburg,engeland, zwitserland, belgië en vanuit italie en amerika waren er enkele met het vliegtuig gekomen. Een amerikaan ( usaf) was hier met zijn nog in amerika geregistreerde mustang.

Dus voor ons als garage en organisator mogen wij alleen maar tevreden zijn over het gehele weekeinde.


groetjes en tot ziens op de andere meetings

het team van de mustang garage
liefhebbers van elke mustang jong of oud

concour of daily driver

The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
Gebruikersavatar
themustanggarage
Berichten: 107
Lid geworden op: di 04 okt, 2005 18:13

oeps vergeten

Bericht door themustanggarage »

hoi,

was nog eentje vergeten, die stond in de poetsstand van riwax dus nog eentje erbij.

groetjes

ps wou een fotootje mee sturen maar mislukt.
liefhebbers van elke mustang jong of oud

concour of daily driver

The Mustang Garage the place to be for nice and clean mustangs in topconditie.
Gebruikersavatar
66stangwhite
Berichten: 739
Lid geworden op: do 04 okt, 2007 19:38
Locatie: Oosterhout

Bericht door 66stangwhite »

schitterend weekend geweest.
Zijn zowel zaterdag als zondag geweest en hebben er een lekker weekendje van gemaakt.
Zaterdag deelgenomen aan de rondrit en de BBQ. GOED VRZORGD HOOR :up:
zondag verzamelt op het plein in Valkenswaard. Gezellig muziekje op de achtergrond ( kerkdienstje ). Hebben ons prima vermaakt.
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
Gebruikersavatar
steef50
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 11 jul, 2004 22:32

Bericht door steef50 »

wij zijn zondag geweest was weer een geslaagde dag.
vele mooie auto s gezien en er duidelijk van genoten van de oude modellen als ook van de splinter nieuwe
en adelbert bedankt weer voor deze dag.
Laatst gewijzigd door steef50 op di 15 apr, 2008 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BA Baracus
Berichten: 381
Lid geworden op: zo 21 dec, 2003 12:21
Locatie: 435,1 km boven Parijs

Bericht door BA Baracus »

Ik ben ook zondag geweest en het was met 1 woord GEWELDIG.
Bedankt Adelbert en crew voor de gastvrijheid.
Groetjes
Rick
Gebruikersavatar
Mustanghenkie
Berichten: 1230
Lid geworden op: di 30 nov, 2004 00:12
Locatie: Joure

Bericht door Mustanghenkie »

Een top weekend. :up: :thx:
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Gebruikersavatar
Dirk Willems
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 14 apr, 2008 19:39
Locatie: Rosmalen

Bericht door Dirk Willems »

Samenkomen in Valkenswaard met zo'n 40 Mustangs en daarna met z'n allen rijden naar België is toch wel kicken. Aangekomen in Heusden-Zolder was alles perfect geregeld en het weer viel niet tegen. Het was echt smullen geblazen, wat een klasse auto's waren daar aanwezig! Wij hebben deze dag als zeer plezierig ervaren en zullen in de toekomst vaker een meeting gaan bijwonen.

Adelbert en crew hartelijk bedankt voor deze bijzondere dag.

Groeten en tot later.
Dirk
Ford Mustang: 1968
Type: Triple Black GT Convertible
Motor: V8, 302cui, 4v, J-code, automaat
Exterieur: Raven Black
Interieur: Black "Deluxe"
Gebruikersavatar
Mustangdriver
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 11:55
Locatie: Aalst Belgium
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Foto's op m'n site (met dank aan Mustangdriver Marnik)

http://sarin.lunarpages.com/~musta4/Sei ... /index.htm

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

16th Flanders Mustang Event, zondag 23 juni 2013

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite

http://www.mustangdrivers.be/webdesign.html
Gebruikersavatar
McQueen
Berichten: 1401
Lid geworden op: vr 23 mar, 2007 13:53
Locatie: Eindhout ( Laakdal ) near Radiator-Springs
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Ik heb nog een filmpje gevonden van de Mustang Fever in 2006 !!!!!

-> http://www.youtube.com/watch?v=0aZT0Yq0tH0

Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]



.
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Weet ik, heeft Marc gefilmd, was bij mij in de straat..

Aron
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”