Import avontuur USA

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

hollandranch
Donateur 2012
Contacteer:

Bericht door hollandranch »

Mustangdriver schreef:Vreemd toch, hoe dreigen met officiële instanties plots helpt..... Ik vind de US een tof land, zeker voor vakantie, maare er lopen nogal wat pippo's rond zeker in het mustang(onderdelen) wereldje. Ik heb de indruk als je de persoon niet kent, het nogal eens traag en duur kan aflopen. Daar tegen als je de persoon kent (of via via) het heel wat vlotter gaat. Als ik uitreken hoeveel het revisie setje van m'n remklauwen of het T stuk voor op de motor (aansluiting kachel) gekost heeft weet ik dat ik goed in zak ben gezet. Zowel prijs als tijd..........

Hopelijk komt alles nu goed met je auto OKP....

Geoffrey

Na slechte ervaringen met Schumacher en Marlog ben ik blij als klanten vragen dat we zelf laden, hebben we tenminste controle over het verhaal
Holland Ranch Cars and Parts. Het adres voor export auto's en onderdelen vanuit Amerika.
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
berimar

Bericht door berimar »

Alee, het gaat dan toch nog in orde komen pffff amaai. Om grijs haar van te krijgen :)
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Ha eindelijk goed nieuws !

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
78ghiaT5
Super User

Bericht door 78ghiaT5 »

>>Ik wil niet negatief zijn, en dus misschien ff een stomme vraag, maar ben je niet bang dat de auto ook anders is dan beschreven? Zeker als je met zo'n lul de behanger te maken hebt.>>

stel je voor... OKP bestelt een '66-er. gaat de container in Rotterdam open... staat er een II in... zou wel balen zijn :wink: .

nou, gelukkig gaat het nu de goede komt en heb je over een tijdje een mooie Mustang thuis staan,

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Claire

Bericht door Claire »

we zijn blij dat het einedelijk goed gaat komen.. :shock:
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

UPDATE:
YES, WE HAVE A WINNER!! :D
Ik heb zojuist een kopie van de mail van de cargo maatschappij gekregen en een boekingnummer!
Nu enkel nog even afwachten wanneer de te verwachten leverdatum is.
We kunnen weer tussen 2 borsten slapen. (of was dat "op 2 oren"?)
:oops: :smt015

wordt vervolgd....
Jelo

Bericht door Jelo »

Mooi dat je nu een bevestiging hebt van de boeking.
Maar heb je nu ook een bevestiging dat je wagen is afgeleverd ?????

Slaap zacht en sweet dreams :) (en wel gaan slapen, geen andere dingen gaan doen)
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
66stangwhite

Bericht door 66stangwhite »

en wel gaan slapen, geen andere dingen gaan doen
ja het is een net forum :wink:
1966 mustang 200Ci 6 in lijn. Ext.: wit, int.: pony blauw / wit.
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Update:
Ja ik heb lekker geslapen...(meer zeg ik daar niet over :wink: )

Deze morgen aangenaam verrast, mailtje gekregen van Schuhmacher Cargo met kopie van de order. Vandaag gaat ze me de foto's doorsturen van de wagen bij hun. (toch een vriendelijke juffrouw die Rebecca :wink: )
Enige addertje misschien nog; verkoper moet nog title en bill of sale afleveren. Hij heeft plechtig beloofd dit gisteren of vandaag te doen via DHL. Als ze die binnen hebben, wordt de order verwerkt, gaat naar Customs clearance (douane) en dan kan de wagen binnen een week op de boot.
Op dit moment reken ik op verschepingsdatum rond 25 april. 4 weken varen, dus eind mei in Rotterdam. (1e meeting Neils Dream?) Ik heb ook gevraagd wat verkoper uiteindelijk betaald heeft, wacht ik ook nog op. Daar ben ik wel benieuwd naar.
wordt vervolgd....
Joor

Bericht door Joor »

beloofd om dat gisteren of vandaag te doen? Met zijn werktempo zal dat wel volgende week zijn.
Toch fijn dat het nu allemaal in orde lijkt te komen. Zeker wel benieuwd naar de foto's (zou wel erg zijn als het een hele andere wagen blijkt te zijn...;))
Joris

Binnenkort: Toyota Aygo
NS Jaartrajectkaart
greenbee

Bericht door greenbee »

en en en en en en :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
[url=http://img120.imageshack.us/my.php?image=licenceplategreenbeehs5.jpg][img]http://img120.imageshack.us/img120/6020/licenceplategreenbeehs5.jpg[/img][/url]
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Houd ons niet langer in spanning!!!!
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Hey jongens, even geduld, het is daar nu pas 14.00 uur, de dag duurt nog lang. Ik heb nog een mail gehad van de Cargo maatschappij. Alles zover in orde. Ze sturen mij vandaag nog de foto's v.d. wagen. De rest zal dan voor maandag zijn. Op een dag komt het nu ook niet meer..
Ik ben al blij dat de wagen nu in het warehouse staat om verscheept te worden en niet meer bij de verkoper.
Als ik meer weet zullen jullie het hier lezen, en anders tot zondag op Mustangfever. (ben te herkennen aan 2 kleine stoere gasten aan mijn zijde) :wink:
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Ze sturen mij vandaag nog de foto's v.d. wagen. De rest zal dan voor maandag zijn
[glow=red]EN....[/glow] :?: :?: :?: :?:

Emiel
8)
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Dag Emiel,

het is daar nu 03.15 uur 's nachts. Ik denk niet dat ze al op kantoor zitten. Zal voor vanavond laat zijn denk ik. Ik heb ze in ieder geval nog een mailtje gestuurd deze morgen als herinnering.

Eric
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”