bagger van carter ventilatie naar luchtfilter
Moderator: Shelby GT-H
bagger van carter ventilatie naar luchtfilter
Hiu allemaal.Wat zou het zijn.Van onze gewone auto loopt het pijpje op het kleppen deksel naar m'n cilinder en de andere naar het lucht filter.Volgens mij was het het carter ventilatie.Ik maakte het straks schoon, en er zat een behoorlijke creme kleurige bagger in.Motor heeft 236700 gelopen, en loopt verder perfect.Alleen wat olie verbruik.Dealer zegt, fabriek geeft tollerantie van 1 liter op 1000 km.Het is wat lager maar vind het persoonlijk veel.Zou die bagger en verbruik met slijtage te maken kunnen hebben?Ik trek hem ook niet altijd volop door in z'n toeren met schakelen.
Albert
Albert
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Ton en Cobra 302.Er kwam inderdaad wat water uit het pijpje die naar m'n cilinder gaat.We rijden meer korte dan lange stukken met de auto.Mijn vrouw gebruikte hem ook veel voor de boodschappen.Ze heeft nu een klein autootje die we ook meer voor korte afstanden gebruiken, en de mijne voor grote afstanden.Bedankt voor jullie reactie.
Albert
Albert
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
let ff goed op de kleur van je olie op de pijlstok .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
- Nicov.dr.Klok
Ben,we hebben hier hetzelfde probleem met een Ford Fiësta van 95 met 1300 cc motor,is het voldoende om de motor eens door te spoelen met nieuwe olie?
Olie verbruik is echt heel weinig,en ook met deze auto werden tot voor kort alleen kleine stukjes gereden door de vorige eigenaresse.
Olie verbruik is echt heel weinig,en ook met deze auto werden tot voor kort alleen kleine stukjes gereden door de vorige eigenaresse.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- Nicov.dr.Klok