Mustang in Overhaulin' (vanavond 07/03)
Moderator: Shelby GT-H
Die fastback was toch al niet orgineel. Ik vind Foose's verbouwing vele malen mooier dan de quasi pro-street uitvoering die hij eerst was.
De halve crew van Boyd Coddington was ook aanwezig. Mike (wielen) en Charlie (lak).
De halve crew van Boyd Coddington was ook aanwezig. Mike (wielen) en Charlie (lak).
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
>>Ik vind Foose's verbouwing vele malen mooier dan de quasi pro-street uitvoering die hij eerst was.>>
das cker zo.
harry
das cker zo.
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- AceOfSpades
mike en charlie had foose bij boyds weg gepikt... kon je ook zien in de afleveringen van american hotrod..Ratrod schreef:Die fastback was toch al niet orgineel. Ik vind Foose's verbouwing vele malen mooier dan de quasi pro-street uitvoering die hij eerst was.
- NordicDawn
- 351-V8-power
- crimson_lion
crimson_lion schreef:mega gave mustang
zou deze serie ook op dvd te krijgen zijn
heb de andere ook gezien , echt heel mooi wat die jongens daar doen
gewoon de nomale dingen , niet met 6 dvd schermen in je wagen bouwen wat bv mtv doet .
ik vind dat nergens op slaan![]()
gr dre
jah heb ze gezien er zijn al 2 delen van de serie
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Ook C Foose heeft bij boyd gewerkt niet alleen Mike en Charle.mustang12 schreef:mike en charlie had foose bij boyds weg gepikt... kon je ook zien in de afleveringen van american hotrod..Ratrod schreef:Die fastback was toch al niet orgineel. Ik vind Foose's verbouwing vele malen mooier dan de quasi pro-street uitvoering die hij eerst was.
Zou het niet door de sfeer in die werkplaats komen ? .
Ik zou er niet 1 dag willen werken !
FF paar uurjtes rond kijken dat wel !
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Mike en Charlie komen idd bij Boyd vandaan. Persoonlijk zou ik ook liever bij Chip willen werken (als ik tenminste de "skills" had die die gasten hebben...
Weet het zelf nog niet zo van die wielen, zijn idd wel erg groot, maar superlelijk zijn ze nu ook weer niet.
En op de site kun je alle DVD kopen. Ook die van Rides (FFW Fastback iemand?) kun je daar krijgen
Weet het zelf nog niet zo van die wielen, zijn idd wel erg groot, maar superlelijk zijn ze nu ook weer niet.
En op de site kun je alle DVD kopen. Ook die van Rides (FFW Fastback iemand?) kun je daar krijgen
- Mustanghenkie
Mike, Chip, Foose en nog eentje. Weet alleen zijn naam niet. Als je op de groepsfoto van Chip zelf kijkt zie "eentje" wel staan. Ik hou van de auto's van Chip altijd een beter gevoel over als die van Boyd. Dit zal wel met de sfeer binnen het team van Boyd te maken hebben.
Boyd prive schijnt overigens een heel aardig en warm persoon te zijn geweest. Heb ik tenminste ergens gelezen. Maar ja over de doden niks dan goeds afcourse
Ik heb in ieder geval nu twee afleveringen gezien van Overhauling, en Chip mag zeker mijn Mustang onder handen nemen.
Boyd prive schijnt overigens een heel aardig en warm persoon te zijn geweest. Heb ik tenminste ergens gelezen. Maar ja over de doden niks dan goeds afcourse
Ik heb in ieder geval nu twee afleveringen gezien van Overhauling, en Chip mag zeker mijn Mustang onder handen nemen.
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord