Ik ben het helemaal eens met mustang95, die glimlach is inderdaad een heerlijk gevoel zowel bij mij als mijn vrouw. Ook ik rij gemiddeld 1-10/11
Dit viel ook mij heel erg mee, verder rijd de V6 heerlijk.
Het is toch een wagen die je niet elke dag in het verkeer tegenkomt, dus worden de hoofden regelmatig mijn kant opgedraaid.
Onderhoudskosten vallen wel mee, temeer omdat deze auto wel wat hebben kan wat kilometers aangaat. En er zijn genoeg mensen die altijd wel wat reserveonderdelen hebben liggen. Gewoon het forum bekijken.
Vraag aan mustang95 welke verlagingsveren heb jij eronder, ik die van STEEDA.
Ik ben Edwin
Moderator: Shelby GT-H
- Mustangfreak
Hoi Edwin,
Weer een Ujese op het geweldige forum.
Welkom hier en succes met de zoektocht naar een mustang.
Pim
Weer een Ujese op het geweldige forum.
Welkom hier en succes met de zoektocht naar een mustang.
Pim
1965 Ford Mustang coupe V8-automaat ivy green metallic
1965 Ford mustang fastback GT A-code V8-automaat powerbrakes, pony interieur , ivy green metallic
2001 Opel Zafira 1.8 Comfort
2002 Ford Transit 260S 2.0TDDI Cool Edition
1965 Ford mustang fastback GT A-code V8-automaat powerbrakes, pony interieur , ivy green metallic
2001 Opel Zafira 1.8 Comfort
2002 Ford Transit 260S 2.0TDDI Cool Edition
antwoord aan fuel66: Ik heb geen flauw idee welk merk ze zijn. Het zijn in nederland geproduceerde veren. En ik heb er achter gele koni's onder zitten. Met name op vakantie in het hoge noorden (volle kofferbak) hadden we een beetje last van de te slappe originele veren. Als je dan over een hobbeltje in de weg reed, kreeg je een klap in je rug van het aanslaan van het differentieel tegen het aanslagrubber onder de kofferbak.
We hebben het rubber overigens ook verwijderd.
Groeten,
Ben en Gabriëlle
We hebben het rubber overigens ook verwijderd.
Groeten,
Ben en Gabriëlle
'06 mustang coupe (daily Gabriëlle)
'95 mustang coupe (sold, ex daily mij, ex daily Gabriëlle na 375.000 km verkocht)
'57 willy's M38A1 Nekaf (voor de fun)
'99 volvo S80 2.5D (mijn daily, na ruim 500.000 km verkocht)
'03 Mercury Mountaineer
'95 mustang coupe (sold, ex daily mij, ex daily Gabriëlle na 375.000 km verkocht)
'03 Mercury Mountaineer
Welkom op het forum, en succes met de zoektocht. Wat onderhoud betreft is die van mij gewoon bij een Ford garage in onderhoud. Die 1:7 haal ik met mijn V8 alleen als ik echt doortrap. Gemiddeld zit ie ergens bij de 1:8 a 1:8.5 
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Als je hem naar de dealer brengt moet je er wel even rekening mee houden dat ford europa en ford usa weinig met elkaar te maken hebben.
De reden dat wij de auto verlaagd hebben was puur om hem van achteren stugger te krijgen. Velaagd lijkt inderdaad wel een stuk mooier, maar mijn vriendin schuurt dagelijks de uitlaat weer een beetje bij op de verkeersdrempels. Ik heb al wat bredere en hogere banden onder de auto gezet om weer een centimeter extra bodemvrijheid te krijgen.
Groeten,
Ben en Gabriëlle
De reden dat wij de auto verlaagd hebben was puur om hem van achteren stugger te krijgen. Velaagd lijkt inderdaad wel een stuk mooier, maar mijn vriendin schuurt dagelijks de uitlaat weer een beetje bij op de verkeersdrempels. Ik heb al wat bredere en hogere banden onder de auto gezet om weer een centimeter extra bodemvrijheid te krijgen.
Groeten,
Ben en Gabriëlle
'06 mustang coupe (daily Gabriëlle)
'03 Mercury Mountaineer
'03 Mercury Mountaineer