Gaan we vanuit het oosten ook dit jaar weer verzamelen? Is er misschien door sommigen onderling al wat afgesproken over een verzamelplaats? Ik noem maar ff wat... Huissen? Of zijn er nog andere ideeën?
En, zo ja, hoe laat? Ik ben zomaar ff benieuwd..
Rosalie en ik zijn in ieder geval van de partij!!
Greetz,
Dennis.
Groet,
Dennis.
SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD
Weer rustig aan zoekende, nu naar een '67-'68 coupé V8..
Ik dacht dan eigenlijk ook dat er misschien bij AHP verzameld zou worden (Huissen dus..), zoals vorig jaar. Maar als dat niet het geval is (of de groep niet groot genoeg) kunnen we natuurlijk net zo goed bij een tankstation afspreken!
Er lijkt vanuit het oosten wel minder animo te zijn dan vorig jaar.. maar het is nog geen zondag natuurlijk, dus we wachten rustig af!
Groet,
Dennis.
SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD
Weer rustig aan zoekende, nu naar een '67-'68 coupé V8..
danwen schreef:Wij gaan ook weer die kant uit
Arnhem is wel een stukje om, maar met z'n allen oprijden is wel zo gezellig.
hey luitjes
pakken jullie dan de A-15 of de A-12 ?
als je de 15 neemt heb ik wel intresse om er bij te springen mits je plek over hebt
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Als we zo rond 10:00 uur in Huissen willen zijn, dan zullen om 09:00 uur bij Hattem moeten staan. Het lijkt ons wel leuk om weer met z'n allen op te rijden, net als vorig jaar.
Lijkt ons ook wel wat Danny en Wendy! Dan kunnen we vanaf Huissen de A15 op. Nu is het alleen nog ff afwachten of Roy (is ie Uberhaubt wel in NL?) daar wat in ziet.. .
Anders kunnen we misschien afspreken bij het eerste tankstation na de 'splitsing' A12/A27? Scheelt voor jullie toch weer een stuk..
Hey Dennis, Ik ben nog in nederland.
Verzamelpunt en Vertrek vanuit Huissen is geen enkel probleem, roep maar een tijd en ik zorg dat kofffie klaar staat.
Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
Als ik weet hoe laat de colonne zondag ongeveer langs Rhenen (indien via A15) rijdt, wil ik daar wel aanhaken. Wat mij betreft hoeft er dan niet gestopt te worden, ik zie de Mustangs vanzelf wel langskomen, en geef dan wel even wat gas om aan te sluiten.
In eerste instansie dacht ik dat het niet ging lukken zondag, maar de plannen zijn gewijzigd en het ziet er naar uit dat ik er wel bij zal zijn, maar dat kan ik morgenvroeg echt bevestigen. Ik zal dan niet tot het einde blijven want later op de dag heb ik wel verplichtingen die ik niet kan verzetten. Wendy, Danny en Nico zullen we dan om 9.15 afspreken op dezelfde plek waar jullie de vorige keer ook stonden.
gr Marco