Import avontuur USA

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Sommigen kennen dit verhaal nog wel. Nu hou ik die gast wel nog in de gaten af en toe en vandaag zag ik dat er iemand een Mustang van hem gekocht heeft...uit Nederland.
Ebaynaam: 1965id, gekocht van ebayer mustang2cobra.

Weet iemand hier misschien wie die 1965id is en een wagen heeft gekocht van mustang2cobra, alias Steve Miletic, alias Steve Adams?
Heb hem inmiddels een berichtje gestuurd. Ik weet ook niet of die de wagen al heeft of dat dit weer een importavontuur (lees nachtmerrie) wordt. :wink:

grtz

Eric
mantachiel

Bericht door mantachiel »

Man,
wat een verhaal, ik heb het zojuist van pagina 1 t/m 23 doorgelezen. Daar word je dus echt helemaal niet goed van ! Hopelijk dat het een volgende keer beter gaat. Zelf heb ik mijn 67er mustang twee weken terug vanuit de amsterdamse haven opgehaald. Behalve lang wachten (4 maanden sinds eerste contact met verkoper) is alles op rolletjes verlopen.
Nu moet ik hem nog rdw klaar maken. Kun jij mij vertellen welke aanpassingen ik moet doen ? De koplampen zullen moeten worden vervangen, maar door welke en hoe aan te sluiten ? Moeten de knipperlichten en achterlichten nog aangepast worden ? etc.
Groet,
Michiel
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”