Is hij er
Emiel
Moderator: Shelby GT-H
Ik heb helaas geen auto met trekhaak en ze hebben die "E" er vergeten bij te zetten toen ik een Belgisch rijbewijs kreeg.GTA67 schreef:Een rijbewijs B/E is vereist.
Je moet wel een juist rijbewijs hebben en natuurlijk een trekhaak op de auto...)
hmm... mag dat wel? en verzekering? en hij is nog niet gekeurd?GTA67 schreef:"Maar kan je er niet even platen van een andere auto opzetten Eric, en dan zo, kalm aan, naar Brasschaat afzakken ?
8 ...
Ja het mag wel als je de verzekering inlicht. Ik heb dat al vaak genoeg gedaan ook met nog niet gekeurde wagen. Je moet dan alleen de kortste weg van ophalen naar huis of keurings station opgeven. (dus de weg die je "ongeveer" rijd moet je dan opgeven.)okp schreef: hmm... mag dat wel? en verzekering? en hij is nog niet gekeurd?
Ik vind dat nogal link, is toch een 100 tal kilometer met een wagen die je niet kent. Dan wacht ik liever een paar dagen en laat hem halen. Zo veel kost dat nu ook weer niet. Ik betaal ongeveer 120 Euro van Schiedam naar Brasschaat. En de wagen is verzekerd tijdens transport. Nu nog effe wachten op dat mailtje van Schumacher dat alles ok is om hem te komen halen..
Dat valt wel mee. In belgie wordt je eigen kentekenplaat dan aangezien als in nederland zo'n 1-dags kenteken. Waar je ook mee in het buitenland een auto op zou kunnen halen.Dakloos schreef:Ik denk dat je een gigantisch probleem hebt als je onderweg van Rotterdam naar de Belgische grens aangehouden wordt met kentekenplaten die niet op de betreffende auto thuishoren. Misschien is zoiets in Belgie toegestaan maar in Nederland zeker niet!