Import avontuur USA

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

[glow=green]En...... :?: :?: :?:

Is hij er :?: :?: :?:
[/glow]

Emiel
8)
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Hekkings
Contacteer:

Bericht door Hekkings »

Nou Nou Nou Nou is hij er nu ? of ben je van de kade gesprongen om er naar toe te zwemmen.

Allard.
Een hobby mag geld kosten, daarom kook ik op gas.

Mustang 1970 hardtop coupé sold.
Mustang 1969 Sportsroof project.
Golf GTI Limited Edition 2009
Jelo

Bericht door Jelo »

Ik denk dat hij maandag pas bericht krijgt en hem misschien dinsdag kan halen !
Wagen moet eerst nog van de haven naar Schumacher en gelost worden.
Bij mij duurde dat 2 dagen.
Dus ik gok op maandag bericht en dinsdag halen :-)
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Leuk die nieuwsgierigheid...
Gisteren was heel leuk, gezellig geshopped met vrouwtje, lekker uit eten enz enz.

Boot is aangekomen om 00.30 uur op vrijdag 4juli.
Heb al mailtje gekregen van Schumacher, zal waarschijnlijk voor dinsdag of woensdag zijn. Ik hoor het nog. Maar ik heb geen transport tot maandag 14 juli. (tegen een schappelijke prijs) Ik zal hem dus pas in levende lijve op maandag 14 juli kunnen gaan zien. Tenzij dat iemand hier een adresje heeft van iemand die vrijdag 11 juli kan rijden met een oplegger.(en ik moet natuurlijk ook nog werken)

grtz

Eric
Jelo

Bericht door Jelo »

Eric, vraag Tom (Berimar) even waar die zijn aanhanger heeft gehuurd. Misschien dat hij je kan helpen :-) Wie weet is zijn vader beschikbaar om ook voor jou te rijden ! En laat hem niet te lang in Schiedam staan, anders moet je daar ook nog eens stallingskosten gaan betalen :-(
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
berimar

Bericht door berimar »

Hey Eric,

Ik heb de mijne gehuurd bij dockx voor 60 per dag. Ik denk dat er een paar filialen zijn in de omgeving van Antwerpen.

Suc6es

Tom
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Kost juist geen 50 euro per dag, btw inbegrepen !

http://www.dockx.be/nl/huur-verhuur/aut ... orter.html

Een wagen tot 1825 kilo vervoeren? U doet het met de Auto Transporter. Ideaal voor het transport van een oldtimer, racewagen of nieuwe auto. Een rijbewijs B/E is vereist.

Je moet wel een juist rijbewijs hebben en natuurlijk een trekhaak op de auto...

Maar kan je er niet even platen van een andere auto opzetten Eric, en dan zo, kalm aan, naar Brasschaat afzakken ?

Emiel
8)
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

GTA67 schreef:Een rijbewijs B/E is vereist.
Je moet wel een juist rijbewijs hebben en natuurlijk een trekhaak op de auto...)
Ik heb helaas geen auto met trekhaak en ze hebben die "E" er vergeten bij te zetten toen ik een Belgisch rijbewijs kreeg.
GTA67 schreef:"Maar kan je er niet even platen van een andere auto opzetten Eric, en dan zo, kalm aan, naar Brasschaat afzakken ?
8 ...
hmm... mag dat wel? en verzekering? en hij is nog niet gekeurd?
Ik vind dat nogal link, is toch een 100 tal kilometer met een wagen die je niet kent. Dan wacht ik liever een paar dagen en laat hem halen. Zo veel kost dat nu ook weer niet. Ik betaal ongeveer 120 Euro van Schiedam naar Brasschaat. En de wagen is verzekerd tijdens transport. Nu nog effe wachten op dat mailtje van Schumacher dat alles ok is om hem te komen halen..
peer

Bericht door peer »

okp schreef: hmm... mag dat wel? en verzekering? en hij is nog niet gekeurd?
Ik vind dat nogal link, is toch een 100 tal kilometer met een wagen die je niet kent. Dan wacht ik liever een paar dagen en laat hem halen. Zo veel kost dat nu ook weer niet. Ik betaal ongeveer 120 Euro van Schiedam naar Brasschaat. En de wagen is verzekerd tijdens transport. Nu nog effe wachten op dat mailtje van Schumacher dat alles ok is om hem te komen halen..
Ja het mag wel als je de verzekering inlicht. Ik heb dat al vaak genoeg gedaan ook met nog niet gekeurde wagen. Je moet dan alleen de kortste weg van ophalen naar huis of keurings station opgeven. (dus de weg die je "ongeveer" rijd moet je dan opgeven.)

Nooit problemen mee gehad. Maar als je hem kunt laten halen is dat ook makkelijk. Zoals je zelf al meld, je weet namelijk de staat van de auto niet en toch lastig als hij er om 1 of andere reden stilvalt op de snelweg.
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

Ik denk dat je een gigantisch probleem hebt als je onderweg van Rotterdam naar de Belgische grens aangehouden wordt met kentekenplaten die niet op de betreffende auto thuishoren. Misschien is zoiets in Belgie toegestaan maar in Nederland zeker niet!
Erwin

1966 convertible
peer

Bericht door peer »

Dakloos schreef:Ik denk dat je een gigantisch probleem hebt als je onderweg van Rotterdam naar de Belgische grens aangehouden wordt met kentekenplaten die niet op de betreffende auto thuishoren. Misschien is zoiets in Belgie toegestaan maar in Nederland zeker niet!
Dat valt wel mee. In belgie wordt je eigen kentekenplaat dan aangezien als in nederland zo'n 1-dags kenteken. Waar je ook mee in het buitenland een auto op zou kunnen halen.
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

Ik weet niet hoe het juist in Nederland is, maar in Belgie staat een kenteken (nummerplaat) op naam, en niet op auto.
Dus als je een nieuwe auto koopt, neem je je nummerplaat mee.
Zo zijn er mensen die al 40 jaar (en langer) met dezelfde nummerplaat rijden. Daarom mag je ook, in speciale gevallen, de plaat eens op een andere auto zetten.
Zo ben ik met de nummerplaat van mijn Suzuki, op de Mustang, de "APK" gaan doen.
Als je even de verzekering dat laat weten is er geen probleem.
Er mee in het buitenland rijden.... :?: :?: :?: dat weet ik niet...

Emiel
8)
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Afgezien van de plaat, laat ik de wagen toch maar lekker brengen op een oplegger. Kwestie van onaangename verrassingen te vermijden.

Vandaag nog een mailtje gekregen van Schumacher met vraag voor kopie paspoort en een of andere machtiging voor inklaren van de wagen voor douane.
En nu maar hopen dat ik hem vrijdag al kan gaan halen, dan hoef ik geen extra verlof te nemen en kan ik het hele weekend al poetsen.. :)
Claire

Bericht door Claire »

en...nieuws????
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
okp
Donateur 2013
Contacteer:

Bericht door okp »

Claire schreef:en...nieuws????
nope nog niks. Ik zal morgen eens bellen als ik tegen de middag nog niks weet.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”