En nog wel 100 jaar voordat Doel plaats heeft gemaakt voor de uitbreiding van de haven van Antwerpen. Hoe lang dat al niet duurt...78ghiaT5 schreef:ik zeg: nu allemaal naar Doel voor een fotoreportage van de eigen wagen voordat de Belgen het wegenvignet invoeren. je hebt dus nog krap twee jaar de tijd.![]()
harry
De Mustang en het Verlaten Dorp
Moderator: Shelby GT-H
Re: De Mustang en het Verlaten Dorp
1966 Mustang Fastback
Doet me denken aan: I am legend, alleen is deze Mustang natuurlijk mooier en heeft hier het Mustang virus toegeslagen 
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Mack schreef:Bedoel je Heijplaat? Ik heb me laten vertellen dat dat een tijdje aardig dichtgespijkerd is geweest maar is ondertussen opgeknapt / opnieuw bebouwd en nu weer een gewoon dorpje in de haven.
Arnold: ik reed er gewoon naar binnen afgelopen zondag. En het was er best druk: veel fotografen en VEEL ouders met kinderen die foto's kwamen maken voor hun communie. De auto kreeg ook nogal wat aandacht![]()
Tis blauwe en heeft een beste kont : zoek de verschillen
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Die vergelijking was ook al bij me opgekomenfuel66 schreef:Doet me denken aan: I am legend, alleen is deze Mustang natuurlijk mooier en heeft hier het Mustang virus toegeslagen
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- willem_nog_niks
Platgooien en er schuren voor Mustangs neerzetten 
Mijn project:
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=15449&p=172119&hilit=jahoo#p172119
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=16457&hilit=jahoo
www.youtube.com/watch?v=cgPhejaQsWE
http://s809.photobucket.com/user/willem_nog_niks/library/?page=0
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=15449&p=172119&hilit=jahoo#p172119
www.dmff.nl/viewtopic.php?f=26&t=16457&hilit=jahoo
www.youtube.com/watch?v=cgPhejaQsWE
http://s809.photobucket.com/user/willem_nog_niks/library/?page=0
Ik ga echt proberen zondag een leegstaand huis binnen te komen zonder shade enz te veroorzaken voor foto's. Ben benieuwd hoe ze die woningen achter gelaten hebben. Of meubels etc er ook nog in staan...
Daar kan ik denk ik echt een hele dag foto's maken...
Daar kan ik denk ik echt een hele dag foto's maken...
#33 🦁
Naart schijnt zijn de woningen voor 90% al helemaal leeg, er wonen hier en daar nog koppige Doelenaars die niet weg willen dus pas daar in elk geval een beetje voor op.
Maar good luck! Zijn zat toffe urbex locaties in Belgie, helaas vaak als het tegen zit al aardig leeggehaald en vol gekalkt maar er zijn nog pareltjes te vinden vrees enkel dat je die in Doel niet een twee gaat tegen komen
Maar good luck! Zijn zat toffe urbex locaties in Belgie, helaas vaak als het tegen zit al aardig leeggehaald en vol gekalkt maar er zijn nog pareltjes te vinden vrees enkel dat je die in Doel niet een twee gaat tegen komen
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Hmm okee.
Ik had al gelezen dat er nog ca. 100 mensen wonen. Dat is ook op Google Maps goed te zien.
Het ziet eruit als een bizar goede locatie waar ik vaker shoots wil doen...
Ik had al gelezen dat er nog ca. 100 mensen wonen. Dat is ook op Google Maps goed te zien.
#33 🦁
nee is niet heijplaat is wel verder van rotterdam af dan dat ....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiengemeten" onclick="window.open(this.href);return false;
niet echt bereikbaar met de auto ....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiengemeten" onclick="window.open(this.href);return false;
niet echt bereikbaar met de auto ....
Laatst gewijzigd door LTD op vr 19 apr, 2013 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Ford LTD Brougham 1972
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
351W 4v conversie 600 cfm 4bbl
deze wagen heeft van 73 tot +/- 2004 in België rond gereden
als iemand info heeft houd ik me aanbevolen
Geef je gelijk hoor je kan er vast leuke outdoor plaatjes schietten hoor ik raad het je absoluut ook niet af, enkel is het binnen voor je niet zo de moeite om het risico te lopen een van de overgebleven bewoners tegen het lijf te lopen, die zijn denk ik niet zo een fan van al die fotograven die in hun huizen willen komen snuffelenArnoldH schreef:Hmm okee.
1969 Grabber Blue Shelby GT350
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Black Audi Q5 3.0 Diesel
Arnold, je zal geen schatten vinden in Doel. Die huizen zijn allemaal zo vaak bezocht, helemaal leeggehaald en volgekalkt. Elk huis kom je met heel veel gemak binnen. Je kan nog steeds leuke foto's maken maar buiten een verdwaalde wastafel ga je weinig meer vinden. Er lopen ontzettend veel mensen rond die huizen binnengaan - tenminste, toen ik er was wel. Officieel is het niet toegestaan, uiteraard.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
En pas maar op, politie is zeer streng!! € 1250,- boete voor het betreden van de huizen, je zult niet de eerste zijn. En er zijn in Belgie genoeg van dit soort spookstadjes, die mooier zijn als Doel, en lang niet zo bekend...
Aron
Aron
+1. En de Mustang blauw laten. Mijn favoriete fotostijl.Aron66 schreef: Ik zeg omzetten in zwart-wit....
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
Ericc B schreef:+1. En de Mustang blauw laten. Mijn favoriete fotostijl.Aron66 schreef: Ik zeg omzetten in zwart-wit....
Iemand die kan photoshoppen?
Dat kan ik zelf wel, zal morgen eens wat proberen. Maar ik vond het juist leuk omdat die graffiti ook zo felgekleurd is.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE