Zoekende neef

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Zoekende neef

Bericht door BullitTV »

Hi kenners,

Mijn neef is al een tijdje (passief) zoekende naar een Mustang. Hij vroeg aan mij of dit iets was, ik heb er zo mijn twijfels over. Wat is jullie idee?

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/old ... ousPage=lr

Het lijkt me geen concours, kleur lijkt niet origineel, uitlaatpijpen ook niet, verder weinig nuttige informatie in de advertentie en soort verkoper spreekt mij persoonlijk (uit ervaring) niet aan. Zie ik dit verkeerd of heb ik 'n punt?
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
edgar
Retired Moderator
Berichten: 2905
Lid geworden op: do 10 jun, 2004 20:05
Locatie: -6 NAP

Re: Zoekende neef

Bericht door edgar »

Wat een zooitje.

Advertentie spreekt over een 65-er. Foto's van een 66er (zwart?) en een 65er (lichtgroen). Ook de intereieur foto's zijn van twee verschillende auto's; 1x automaat (zonder de middenconsole, aan dashboard te zien de 65-er) en 1x schakel met console en 66-er dashboard.

Laten we eerst eens uitzoeken welke auto je krijgt voor die 26,5k euro's.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2482
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Zoekende neef

Bericht door peer »

Misschien ligt het aan mij maar als iemand een coupe aan de top van de markt prijs wil verkopen verwacht ik op z'n minst een advertentie waarin die auto duidelijk te koop staat en geen foto's van 6 verschillende auto's.
Deze advertentie zou bij mij geen 2e blik krijgen.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Zoekende neef

Bericht door Dakloos »

Auto's staan al langer op marktplaats. Snap niet dat je een auto wilt verkopen en niet eens de moeite neemt om de vloerbedeking en de matten schoon te maken voor de foto's. Of nog erger een blik olie of een starthulp laten staan :lol: .

Die foto's van die 66'er coupe betreft de kleur "ivy green". Moie kleur!
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Zoekende neef

Bericht door Eric »

In Nieuwegein heeft een aantal jaar een bedrijf gezeten met de naam 'Planet Mustang'. Daar stond een flinke collectie klassiekers te koop en hij had meestal ook wel een enkele moderne GT500 staan. Er was ook een shop met Shelby kleding en snuisterijen. Diverse van de auto's in deze advertentie herken ik nog uit hun collectie van destijds.

Inmiddels bestaat Planet Mustang niet meer. Van hun website is nog een klein restantje over, waar staat vermeld dat het bedrijf niet meer bestaat:

https://www.planetmustang.eu/wordpress/

Op die pagina verwijzen ze nu naar een onderhoudsbedrijf met de naam The Gar Gym en naar een klassiekerhandelsbedrijf dat opereert onder de naam Memory Lane. Mogelijk zijn dit activiteiten van dezelfde ondernemer, ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar
andypeeters
Berichten: 102
Lid geworden op: vr 28 sep, 2012 19:18

Re: Zoekende neef

Bericht door andypeeters »

is inderdaad onderdeel van memory lane.

ik heb daar mijn project mustang gekocht, opzich wel aardige mensen, maar adverteren kunnen ze indd niet.

ik zou gewoon gaan kijken, er staat van alles van goed tot slecht. gewoon een handelaar.

ik was in iedergeval goed geholpen daar.
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Zoekende neef

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Eric schreef: do 21 okt, 2021 07:19 In Nieuwegein heeft een aantal jaar een bedrijf gezeten met de naam 'Planet Mustang'. Daar stond een flinke collectie klassiekers te koop en hij had meestal ook wel een enkele moderne GT500 staan. Er was ook een shop met Shelby kleding en snuisterijen. Diverse van de auto's in deze advertentie herken ik nog uit hun collectie van destijds.

Inmiddels bestaat Planet Mustang niet meer. Van hun website is nog een klein restantje over, waar staat vermeld dat het bedrijf niet meer bestaat:

https://www.planetmustang.eu/wordpress/

Op die pagina verwijzen ze nu naar een onderhoudsbedrijf met de naam The Gar Gym en naar een klassiekerhandelsbedrijf dat opereert onder de naam Memory Lane. Mogelijk zijn dit activiteiten van dezelfde ondernemer, ik heb geen idee eerlijk gezegd.
Memory Lane is inderdaad een ander bedrijf van dezelfde eigenaar als Planet Mustang
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Plaats reactie

Terug naar “1964 – 1973”