Wie o wie heeft ook led bulbs in zijn instrument cluster en moet in het donker een zonnebril ophouden

Daarop volgend: iemand een idee welke lampjes er in een rally-pac gaan. Die wil ik dan ook meepakken in de vaart der volkeren.
Moderator: Shelby GT-H
Het licht wat van die leds afkomt in dat filmpje vind ik veel te wit. En hoort er niet een lensje in die courtesy lights bij de achterbank te zitten? Ziet er toch niet uit zo!PeterHoogeveen schreef: ↑vr 15 jan, 2021 16:30 De CJ Pony leds zijn inderdaad dimbaar.
https://www.cjponyparts.com/scott-drake ... 66/p/ILK3/
Exact! In principe zijn alle leds hetzelfde, polariteit omdraaien en klaar! dimbaar ook. En geloof me, die amerikaanse.....komen ook gewoon uit china, alleen voor een andere pijs. Ze zijn trouwens helemaal in siliconen ingepakt en daarmee dus ook nog IP65.
RobinRobinski schreef: ↑vr 15 jan, 2021 09:58 Hoi Edgar, ik weet niet of je alleen oplossing hebt gevonden maar ik heb bij mij alles 1 op 1 vervangen door ledlampjes van Ali express. Heb er voor 2 keer niks een honderdtal gekocht in verschillende kleuren. Ondertussen zitten ze 2 jaar en ben er nog altijd erg happy mee. Ik heb inmiddels alle verlichting, binnen en buiten vervangen door led.
Hieronder nog wat foto van de cockpit.
![]()
als je heel even de zoekfunctie gebruikt in de aliexpress app, vind je alles! heb ik ook moeten doen...PeterHoogeveen schreef: ↑za 16 jan, 2021 09:55 Deze passen in in een 66 Mustang, die hebben bajonet aansluiting.