Rare achterlichten

Voor alle vragen betreffende Ford/Mustangs van 1964 1/2 tot 1973

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
SvenBosma
Berichten: 2
Lid geworden op: do 20 aug, 2020 23:48

Rare achterlichten

Bericht door SvenBosma »

Ik ben van plan een mustang te kopen en die volledig op te knappen en die voor de rest van mijn leven te houden. Nou ben ik een mustang tegengekomen met dubbele achterlichten. Heeft iemand een idee wat dit is? Ik heb dit nog nooit gezien en ben benieuwd of iemand hier meer vanaf weet, het betreft een mustang coupe uit 1965.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BullitTV
Berichten: 310
Lid geworden op: ma 27 okt, 2014 13:03

Re: Rare achterlichten

Bericht door BullitTV »

Lijkt een (lelijke) doe het zelf actie. De pijpen hangen er ook krom onder en die Chrome dingen naast de kofferbak :oops: . Alles is te herstellen maar kan wel wat euro's kosten.
Mustang Coupe 289 '68
Mach-E RWD standard range Technology+
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Rare achterlichten

Bericht door Dakloos »

Gewoon extra gaten in je achterpaneel zagen en 2 achterlichtunits erbij plaatsen. Niets speciaals of "af fabriek". Ziet er niet uit vind ik maar het kan nog gekker:

Afbeelding
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Vincent
Berichten: 1221
Lid geworden op: zo 09 nov, 2008 20:15
Locatie: Rotterdam

Re: Rare achterlichten

Bericht door Vincent »

Was ooit zo`n idioot bij phantomworks op discovery die het met een 68 fastback deed...
wat een mogolen zijn dat zeg,
Afbeelding
1968 Fastback 390 in restauratie...bijna klaar...
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1805
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Rare achterlichten

Bericht door Big_fun_58 »

:mrgreen: :mrgreen: Nu lachen we erom en vinden het er niet uitzien maar ik denk dat we over 25 jaar net zo denken over de aanpassingen die aan de moderne Mustangs worden gedaan. Die zie er af en toe ook niet uit... :lol: :lol:
It's the M@DM@N.......... #>B-)
alexvanv
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 23 mar, 2011 10:20

Re: Rare achterlichten

Bericht door alexvanv »

Het hoeft allemaal niet origineel te blijven als je daar zelf vrede mee hebt. Maar dit is wel erg fout.

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Rare achterlichten

Bericht door Dakloos »

Big_fun_58 schreef: za 22 aug, 2020 09:03 :mrgreen: :mrgreen: Nu lachen we erom en vinden het er niet uitzien maar ik denk dat we over 25 jaar net zo denken over de aanpassingen die aan de moderne Mustangs worden gedaan. Die zie er af en toe ook niet uit... :lol: :lol:
Ik denk er nu al zo over :lol: . Ik vind maar weinig optische "aanpassingen" echt geslaagd of het nu bij een klassieker of een moderne auto is.
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5518
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Rare achterlichten

Bericht door Gearz »

Big_fun_58 schreef: za 22 aug, 2020 09:03 :mrgreen: :mrgreen: Nu lachen we erom en vinden het er niet uitzien maar ik denk dat we over 25 jaar net zo denken over de aanpassingen die aan de moderne Mustangs worden gedaan. Die zie er af en toe ook niet uit... :lol: :lol:
Ach, het is van alle tijden he, de "oudere" Mustangers hier herinneren zich ongetwijfeld de chrome modulars met General XP's, radiator hose sleeves , blikken klepdeksel en luchtfilter kits, tractionbars, Hi-jackers, Cherrybombs, pluche dobbelstenen, en ga zo maar door, waarmee je in het pré internet tijdperk vele goedkeurende blikken van meeting bezoekers kon verdienen. :lol: :lol:

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1805
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Rare achterlichten

Bericht door Big_fun_58 »

:lol: :lol: :lol:
Yep, inderdaad Michel... :mrgreen:
(p.s. nooit aan meegedaan dus ook geen goedkeurende blikken van mij.... :lol: )
It's the M@DM@N.......... #>B-)
SvenBosma
Berichten: 2
Lid geworden op: do 20 aug, 2020 23:48

Re: Restauratie '66 coupé

Bericht door SvenBosma »

Met zo'n lang project heb je denk ik ook al behoorlijk wat onderdelen moeten kopen. Ik ben nu zelf ook van plan te beginnen aan een mustang '73, ik vind de onderdelen in Nederland alleen abnormaal duur vergeleken Amerika. Nou was ik benieuwd of jullie ervaring hebben met bestellen uit Amerika, want ik weet dat je dat ook importbelastingen enz. moet betalen aan de deur. Zelf dacht ik eraan om het naar Duitsland te laten sturen en het dan daar op te halen, volgens mij betaal je dan een stuk minder, ik weet alleen niet of dat kan. Iemand dit ooit geprobeerd?
Plaats reactie

Terug naar “1964 – 1973”