Job done. Viel een beetje tegen natuurlijk, hoewel er maar weinig muurvast zat.
De shocks vervangen is easy peasy. Je komt overal goed bij, maar het van onderaf op de boutjes van de shock friemelen van een rubber, ring, veerring en boutje was echt gepruts.
De sway bar van nieuwe rubbers voorzien is nog makkelijker. Ik had een maatje dikker van Jan overgenomen en met de bestelde end links erbij was dat zo gepiept.
De strut rod bushings vervangen was a helluva job. De moeren los vroeg van meerdere bovenarmen een serieuze workout, maar ze kwamen er wel herplaatsbaar af. De rubbers uit de chassisbevestiging werken vroeg om zwaar materieel. Tip: als de rubbers niet helemaal gaar zijn deze klus overslaan.
Het effect is merkbaar, maar dat kon ook haast niet anders. Het stuurgedrag is lichter en rustiger.
Dank aan hen die een bijdrage leverde!!
Strut Rod Bushing thermal warfare. FIRE IN DA HOLE!!
Rubbers aan uw voorzijde
Moderator: Shelby GT-H
Re: Rubbers aan uw voorzijde
Iedere dag is een schooldag
- Big_fun_58
- Berichten: 1807
- Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
- Locatie: Mierlo
Re: Rubbers aan uw voorzijde
Hahaha. Jij bedankt..
Die man met dat zwarte balkje. Is dat Agie M. (met zijn thermische lans )
Die man met dat zwarte balkje. Is dat Agie M. (met zijn thermische lans )
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Re: Rubbers aan uw voorzijde
Sowww, wat gaat dat autogeen hard zeg! De hele garage (groot pand) stond in no-time blauw. Toen de bus van die rubbers inmiddels rood zag moest alsnog een luchtbeitel de genadeklap geven.
Iedere dag is een schooldag