Dagelijkse auto

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Dagelijkse auto

Bericht door Marcel »

Ik had Marc (72grande) al over gehoord dat hij deze post wilde starten...maar hij staat er nog niet ..dus gooi ik hem los :baby:

De meeste van jullie rijden naast een Mustang (helaas?) ook iets anders...

Maar wat?

Ik trap maar af...voor mijn werk rij ik een Opel Corsa 1,4 16v en prive rijden we een Golf Station 1800 :evil_laugh:
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Ik rij dagelijks in een Zwarte Opel Vectra 2.0 DTI uit 2002 en soms rij ik in de Renault Twingo Cabrio Top van mijn vrouw maar zodra ik de loterij win wordt het de nieuwe Mustang :joy:

Mark
Laatst gewijzigd door MustangMan010 op wo 10 nov, 2004 21:24, 2 keer totaal gewijzigd.
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 29 feb, 2004 09:42

Dagelijkse auto

Bericht door Marc »

Mijn dagelijkse vervoer bestaat nog steeds uit een Harley '79, heel erg koud, prive rijden wij een LR Discovery, maar die lever ik in bij mijn vrouw. Mijn eigen keus dus ...
Gebruikersavatar
Mustang power
Berichten: 211
Lid geworden op: za 31 jan, 2004 20:11
Locatie: West Brabant

Bericht door Mustang power »

Als dagelijkse auto rijd ik normaal mijn Mustang 5.0, gezien dat ik die aan het opknappen/verbouwen ben heb ik een Opel Monza 3.0GSE aangeschaft (momenteel rijd ik in de oude Kadett 16GT van mijn vriendin tot dat de keuring afgelopen is, dan gaat ie naar de sloop).

Groetjes,
Edwin
Shelby GT500 Cabrio 08
Dodge Ram SRT-10 (DD) 05
Lincoln Mark VIII 95
GMC Typhoon 92
GMC Syclone 91
Mustang GT Cabrio 87
Mustang Cabrio 86
Yamaha RD500 84
Indy Pace Car 79
Fastback 79
Mustang Cabrio 71
Mustang Mach1 71
351HO Shelby Europa 71
GMC PU 52
mustangclubalmere
Berichten: 384
Lid geworden op: do 14 aug, 2003 16:29
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Bericht door mustangclubalmere »

Nu mijn Mustang nog niet rijdt, ga ik met de fiets, openbaar vervoer of in de Ford Transit van mijn vader.

Hans
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Tja, Marcel, ik dacht ik bewaar hem even voor als het nog eens stil is op het forum; maar dat maken we niet meer mee en dat is mooi!

Ik mag me in een Opel Vectra DTI Stationwagon verplaatsen. Saaier kan het bijna niet, zou je zeggen. Maar, ondanks dat ik heel veel andere auto's zou kunnen bedenken die ik zou willen rijden, zit ik er iedere dag weer met plezier in. In drie jaar tijd heb ik er al 120.000 km probleemloos mee weg.

Marc

Zo'n Monza van Edwin vind ik ook erg leuk trouwens; is ook al bijna een klassieker.
Gebruikersavatar
stang66
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 14 jan, 2004 20:30
Locatie: rotterdam

Bericht door stang66 »

bij mooi weer als ik niet in mijn mustang rijdt rij ik op mijn honda cbr900rr motorfiets verder rijden mijn vrouw en ik gezamelijk in een mercedes c280 maar het meest rij ik overdag in mijn volkswagen LT28D het lieft zou ik natuurlijk in de nieuwe mustang rijden weet alleen niet waar de kinderen dan moeten zitten.
Gebruikersavatar
Andre
Berichten: 452
Lid geworden op: ma 24 nov, 2003 10:00
Locatie: Vianen

auto

Bericht door Andre »

In het dagelijks leven rijden wij in de perfecte gezinsauto namelijk een 94er opel astra station 1.4. Daarnaast wordt ook veelvuldig van de kinderwagen gebruik gemaakt.

Groeten Andre
BrOkEr
Berichten: 436
Lid geworden op: vr 16 jan, 2004 22:27
Locatie: Westerlo

Bericht door BrOkEr »

Sedert gisteren rij ik met een '98er Opel Frontera Sport. Leuke auto zo'n 4X4. Ik kom van een platverlaagde Honda CRX dus het verschil in zithoogte is wel enorm.

Wel gek dat hier zoveel Opelmensen rijden hé (bijna allemaal zelfs) want Opel is een GM produkt toch...? :censored: :censored:
Durango coming up
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 26 nov, 2003 23:22
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Herman »

Ik rij zoveel mogelijk met de Mustang.
Zelfs de boodschappen doe ik er mee.
M'n vrouw rijd met de Ford Ka. Voorheen bestuurde ik dit
monstertje. Een heel grappig wagentje, 'Tis net een kart.
Maar op een dag als vandaag, stap ik zeker in de Mustang.
Heerlijk! :ciggy:
Henri
Berichten: 495
Lid geworden op: za 15 nov, 2003 22:07
Locatie: Holland

Bericht door Henri »

Mijn 2e auto is een Kadett GSI 2.0 Uit 1991, en na de zomer ligt er een turbo blok in :clap:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kocht hem als winter auto, alleen een jaar later had ik hem geheel opgeknapt en behoorlijk verbouwd :blink:

Owh en vaak ga ik hiermee opstap als ik langer afstanden moet afleggen, een stuk comfortabeler dan die kadett ;)

Afbeelding

Is de auto van m'n vader overigens

En tot voor mijn rijbewijs reed ik hierop rond:

Afbeelding
Is een zundapp met een 125CC blok eronder, heb hem overigens nog, naast een bescheiden collectie zundapps :ballbounce:
65'er Mustang 331 S/C Coupe
06 Audi A4 2.0TFSI S-line
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
75'er C kadett Coupe GT/E
73'er Simca Rallye
Gebruikersavatar
bifi
Berichten: 112
Lid geworden op: wo 21 jan, 2004 18:13
Locatie: Moen (zwevegem)

Bericht door bifi »

ik rij momenteel met mercedes vito en binnenkort komt daar waarschijnelijk een peugeot 405 bij.
Gebruikersavatar
67 Fastback
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 11:04
Locatie: Heemstede

Bericht door 67 Fastback »

Ik rij op doordeweekse dagen in een '97 BMW M3.
Rijdt super, maar er gaat natuurlijk niets boven dat gevoel als je die dustcover van je Stang trekt op een mooie dag en die dubbele pijp begint te rochelen!
Remco
Gebruikersavatar
stang67
Berichten: 307
Lid geworden op: ma 19 jan, 2004 13:29
Locatie: provincie Antwerpen

Bericht door stang67 »

Ik rijd dagdagelijks rond met een Lexus IS200.

Ik heb ook nog een Toyota Celica TA22 anno 1973 die ik aan het restaureren ben voor mijn vriendin.

Greetz
Tim
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”