Het Mustang-gespot-topic!!

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

berRpee
Berichten: 99
Lid geworden op: di 02 mei, 2017 20:31
Locatie: Zuid Limburg

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door berRpee »

sjirafje schreef: wo 05 mei, 2021 12:56
berRpee schreef: wo 05 mei, 2021 10:24
Ik kan me inderdaad een heel rijtje leuke auto's herinneren. Gaan jullie wel vaker in die omgeving op pad of was dat toevallig?
Tis lastig om de groep telkens compleet te krijgen, maar een paar keer per jaar trekt de colonne zeker door t zuiden ja 🤣. We komen ook allemaal uit die omgeving. Over het algemeen lullen we meer over onze wagens dan dat we erin rijden 😂
1964 Mercedes Benz 220 SE Heckflosse (w111)

Former car:
1966 Mustang Convertible, 200 straight six..
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Neko- »

10:05 vandaag op de A28 van Utrecht richting Amersfoort een grijze 2015+ ecoboost
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Neko- »

Naast de A12 ter hoogte van hmp 41 omstreeks 17:10

Blijkbaar een bruiloft. Bos witte bloemen op de motorkap. Een zwarte cabrio van de 64-68 jaargang.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
stefke
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 13 feb, 2005 15:22
Locatie: Hier en niet daar

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door stefke »

Vanochtend rond 6:15uur op de A1, oprit bij Voorthuizen. 1967-68 Fastback, donkerblauw van kleur.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Gebruikersavatar
FredB
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29 jul, 2014 18:18
Locatie: Bodegraven

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door FredB »

Vanmiddag in mijn woonplaats Bodegraven op de Broekveldselaan een rode S197 convertible.
live today nobody promised you tomorrow

2016 GT Convertible
2013 V6 Convertible Premium
2007 V6 Convertible
Grey Mustang Registry #8604
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Neko- »

Onderweg terug over de A2 omstreeks 16:55 vandaag (niet in de Mustang)... Een metallic rode 2005-2014 cabrio met de kap naar beneden, tussen Knooppunt Holendrecht en Vinkeveen. Ging er bij Vinkeveen vanaf.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door ErwinM »

Van de week voor het eerste een Mach-E in het wild gezien. Wat een lelijk hok. Ik heb niet gezwaaid, alleen maar hard ingehaald.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
Leo
Berichten: 108
Lid geworden op: zo 16 aug, 2015 20:09
Locatie: Westland , zuid-holland

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Leo »

ErwinM schreef: do 03 jun, 2021 01:27 Van de week voor het eerste een Mach-E in het wild gezien. Wat een lelijk hok. Ik heb niet gezwaaid, alleen maar hard ingehaald.
haha..ik zal je zeggen tot 150 km red je dat niet. Daarna wordt alles anders maar ja dat kan en mag toch niet op de overvolle wegen.
Die E was nieuw en fris en jij moet het doen met 2e handsje logisch wie wil er nu BPM betalen. Bij de E betaal je die niet net als wegenbelasting.
Erwin kom even langs , stap in en rij een stukkie learning by doing zeg maar.
Lelijk hok is jouw mening. Ik heb hem als werkauto kom bij veel mensen aan de deur. Ik ben bijna 60 maar heb nog nooit meegemaakt dat 1op 3 klanten spontaan naar buiten komt om over die auto te ouwehoeren. Een lelijk hok? ik ben het niet met je eens en vele toeschouwers ook niet.
Jij bent slimme vent en kunt best betere argumenten verzinnen.
Vriendelijk groet Leo
2015 Shelby Raptor 575 HP 6,2 liter V8
2016 Mustang GT convertible 422 HP 5,0 liter V8
2021 Mustang Mach E first edition
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door peer »

Leo schreef: do 03 jun, 2021 10:56
ErwinM schreef: do 03 jun, 2021 01:27 Van de week voor het eerste een Mach-E in het wild gezien. Wat een lelijk hok. Ik heb niet gezwaaid, alleen maar hard ingehaald.
haha..ik zal je zeggen tot 150 km red je dat niet. Daarna wordt alles anders maar ja dat kan en mag toch niet op de overvolle wegen.
Die E was nieuw en fris en jij moet het doen met 2e handsje logisch wie wil er nu BPM betalen. Bij de E betaal je die niet net als wegenbelasting.
Erwin kom even langs , stap in en rij een stukkie learning by doing zeg maar.
Lelijk hok is jouw mening. Ik heb hem als werkauto kom bij veel mensen aan de deur. Ik ben bijna 60 maar heb nog nooit meegemaakt dat 1op 3 klanten spontaan naar buiten komt om over die auto te ouwehoeren. Een lelijk hok? ik ben het niet met je eens en vele toeschouwers ook niet.
Jij bent slimme vent en kunt best betere argumenten verzinnen.
Vriendelijk groet Leo
Zonder gekheid, ik vind hem ook lelijk, maar ik vind dat van elke SUV achtige of het nu een bmw x6 of een porsche is, dat maakt niet uit ik hou er gewoon niet van. Maar bij BMW heb ik ook elke keer als er een nieuwe model uit komt het idee dat het er niet uit ziet en het vorige model was een stuk mooier. Maar als er dan weer een nieuw model uit komt denk ik, die vorige was zo gek nog niet...

Maar ik heb er toevallig vorige week ook nog een dagje in mogen rijden (misschien reed je mij wel voorbij, het was een rode) en ik wil mijn ervaring dan ook wel delen (hoewel dit misschien het verkeerde draadje is). Ik heb een een Tesla X, S en Y mogen rijden en de Mustang mach-e is inderdaad beter dan alle 3 de tesla's. Tot zover is het echt een geslaagde auto. Maar het hele electrisch rijden is voor mij zo emotie loos en ook voor de omgeving. Overal waar ik met de GT kom (of het nou een oldtimer is of de nieuwe) kijken mensen om, kinderen vragen om gas te geven, elke dag opnieuw. Die dag dat ik de mach-e reed was er niemand die dezelfde enthousiasme uitstraalde, zelfs ik zelf niet. Hooguit iemand die zich afvroeg 'wat is dat?'
Het is prima vervoer voor A naar B en ik hou me buiten of het nu wel of geen mustang is, dat boeit me helemaal niets. Maar het is gewoon niet te vergelijken. En het is leuk dat electrische auto's zo snel zijn, maar zelfs met de GT ben ik 9 op 10 de traagste. Ook op opladen zal me een zorg zijn, voor de lange afstanden hebben we andere auto's ik zou makkelijk met een range van minder dan 300km kunnen leven. Ik heb geen V8 vanwege de snelheid, of het snel tanken, ik heb een V8 vanwege de 'vroem' die hij geeft als ik het gas een keer intrap :) Ja ik blijf een klein kind maarja ik hoop dat ik nog lang zo mag blijven.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Dakloos »

Als ze 'm gewoon geen Mustang genoemd hadden en wij 'm ook niet zien als een Mustang is er niets aan het handje :D .
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Eric »

Dakloos schreef: do 03 jun, 2021 13:01 Als ze 'm gewoon geen Mustang genoemd hadden en wij 'm ook niet zien als een Mustang is er niets aan het handje :D .
Dat dus. Ik stel voor dat we een nieuw topic beginnen: Mach-E gespot. Dan houden we dit topic vrij van voertuigen die geen Mustang zijn. Ik bedoel als iemand een Ford Fiesta spot meldt hij dat hier ook niet. Wel een Ford, maar geen Mustang.
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5305
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Neko- »

Eens... Kan een hele leuke auto zijn, met mooie innovatieve ontwikkelingen... maar Ford moet die auto op zijn eigen benen laten staan, en niet proberen deze mee te laten liften op de Mustang als model. Een apart topic houd het overzichtelijk. :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
351-V8-power
Berichten: 1316
Lid geworden op: do 03 aug, 2006 20:04
Locatie: Scheveningen

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door 351-V8-power »

Dakloos schreef: do 03 jun, 2021 13:01 Als ze 'm gewoon geen Mustang genoemd hadden en wij 'm ook niet zien als een Mustang is er niets aan het handje :D .
Persoonlijk vind ik m geslaagder als mustang dan alles wat Ford tussen 1974 en 2005 als Mustang op de weg bracht. :lol:
69 Grandé 351W Copper Flame
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door keesie25 »

Wat je er ook van vindt, een 'normale' auto moet je primair van A naar B brengen, en dat doet hij waarschijnlijk wel. Het verschil tussen een alledaagse auto en een 'echte' Mustang is volgens mij is in eerste instantie EMOTIE. En verder is er heus wel iets goed aan een Mach-E.......in ieder geval de muziek bij de reclame: The four horsemen van Aphrodite's Child!
Gebruikersavatar
Hamster
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 jul, 2016 12:49

Re: Het Mustang-gespot-topic!!

Bericht door Hamster »

Eergisteren een ´67 Convertible in Candy Apple Red in Heemskerk bij de Communicatieweg. Er kwam een aso met piepende banden naast je staan ('68 Conv. in Meadowlark Yellow). :P
Iedere dag is een schooldag
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”