fox'79 under construction

Diverse projecten van leden.

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1525
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: fox'79 under construction

Bericht door grandmaster n »

[quote="v8 lover]tevens knipperlichten weer werkend gemaakt ,
was dusdanige puinhoop met draden ,
zelf maar paralel gemaakt aan de voorste knipperlichten Afbeelding[/quote]

als ik het goed begrijp heb je dus de knipperlichten (op de foto oranje) weer werkend gemaakt. Ik dacht eigenlijk dat het alleen reflectoren waren.
Kun je me misschien uitleggen hoe je dat gedaan hebt, dat wil ik namelijk ook !!! :ok: :ok: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
Gebruikersavatar
oscars
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 13 jun, 2005 16:45
Locatie: Historisch Schoten

Re: fox'79 under construction

Bericht door oscars »

grandmaster n schreef:[quote="v8 lover]tevens knipperlichten weer werkend gemaakt ,
was dusdanige puinhoop met draden ,
zelf maar paralel gemaakt aan de voorste knipperlichten Afbeelding
als ik het goed begrijp heb je dus de knipperlichten (op de foto oranje) weer werkend gemaakt. Ik dacht eigenlijk dat het alleen reflectoren waren.
Kun je me misschien uitleggen hoe je dat gedaan hebt, dat wil ik namelijk ook !!! :ok: :ok: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:[/quote][/quote][/quote]


Ben ik ook wel een beetje nieuwschierig naar.... ik heb in deze toch echt alleen maar ruimte voor een stadslichtje :? (niet dat ik mijne wil laten knipperen...:-))

Verder mag je mustang weer gezien worden!! hij glimt weer als een malle zeg :smt023

Wat doe je eigenlijk als het echt winter gaat worden?? rij je gewoon door of gaat hij op stal...?


Oscar.
1979 fox...

Lincoln mark III
Gebruikersavatar
driver
Berichten: 829
Lid geworden op: vr 16 okt, 2009 14:56
Locatie: ergens op de aarde

Re: fox'79 under construction

Bericht door driver »

mijn zij lichten gaan gewoon mee aan met het normalen licht en is geen knipper licht meer :D .Bij de andere fox mochten ze zelfs niet branden 15 jaar geleden volgens RDW en hebben ze toen los gehaald .maar goed nu mag het allemaal wel weer :) .

Hij ziet er weer goed uit Arjan ;)
gebruik zelf ook een goed spul kom even niet op de naam zou ik ff moeten kijken weet wel dat het 70 euro kost een flesje :shock: maar moet zeggen het is wel supper spul water blijft er bijna niet meer op staan .
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Gebruikersavatar
Ratrod
Berichten: 2369
Lid geworden op: di 03 jan, 2006 19:23
Locatie: Middle of Nowhere, Friesland

Re: fox'79 under construction

Bericht door Ratrod »

Hey Grandmaster, zag ik je gister toevallig rijden richting Leeuwarden?

Zo nee, dan rijdt er nog een blauwe '79 Cobra rond met zulke velgen.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gebruikersavatar
fuel66
Berichten: 2670
Lid geworden op: za 22 sep, 2007 14:35
Locatie: tatooine

Re: fox'79 under construction

Bericht door fuel66 »

Zag hem net ook weer rijden, is dus andere wagen. Rijd al een jaar rond hierzo. Ook al onder gespot gezet.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Gebruikersavatar
v8 lover
Berichten: 592
Lid geworden op: do 14 aug, 2008 21:09
Locatie: bij rotterdam

Re: fox'79 under construction

Bericht door v8 lover »

grandmaster n schreef:[quote="v8 lover]tevens knipperlichten weer werkend gemaakt ,
was dusdanige puinhoop met draden ,
zelf maar paralel gemaakt aan de voorste knipperlichten
als ik het goed begrijp heb je dus de knipperlichten (op de foto oranje) weer werkend gemaakt. Ik dacht eigenlijk dat het alleen reflectoren waren.
Kun je me misschien uitleggen hoe je dat gedaan hebt, dat wil ik namelijk ook !!! :ok: :ok: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:[/quote][/quote]

het zijn toch echt knipper-of zijlichten hoor , aan de bovenkant hoort een fitting met lamp te zitten ,
let wel op als je ze er uit wil halen , ze zitten met een kunstof "lip"achter het scherm geklemd ,
en meestal is het plastic verhard en broos , het breekt zo af!!
ze zaten bij mij aan stekkers verbonden die compleet vergaan waren , niets meer mee te beginnen ,
draden verdwenen in de kabelboom en was niet meer te volgen waarheen , stond ook geen spanning meer op , dus gewoon parallel aan de knipperlichten gezet ,
Groet Arjan

You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Gebruikersavatar
v8 lover
Berichten: 592
Lid geworden op: do 14 aug, 2008 21:09
Locatie: bij rotterdam

Re: fox'79 under construction

Bericht door v8 lover »

oscars schreef: Wat doe je eigenlijk als het echt winter gaat worden?? rij je gewoon door of gaat hij op stal...?


Oscar.
lekker op stal , zodat idioten eraf kunnen blijven , is nl nadat ik net klaar was bekrast!!
Groet Arjan

You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 22 feb, 2010 07:33
Locatie: Borne

Re: fox'79 under construction

Bericht door Robin »

v8 lover schreef:
oscars schreef: Wat doe je eigenlijk als het echt winter gaat worden?? rij je gewoon door of gaat hij op stal...?


Oscar.
lekker op stal , zodat idioten eraf kunnen blijven , is nl nadat ik net klaar was bekrast!!
Dat meen je niet... gvd... jammer dat je zoiets nooit ziet, je zou ze toch :evil:
(niet teveel schade hoop ik??)
Mercury grand marquis colony park wagon 5.0 V8 1985
Gebruikersavatar
v8 lover
Berichten: 592
Lid geworden op: do 14 aug, 2008 21:09
Locatie: bij rotterdam

Re: fox'79 under construction

Bericht door v8 lover »

[quot
Laatst gewijzigd door v8 lover op za 14 feb, 2015 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet Arjan

You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Gebruikersavatar
Robin
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 22 feb, 2010 07:33
Locatie: Borne

Re: fox'79 under construction

Bericht door Robin »

Kloten man, das een beste kras nog... (ik zal maar niet zeggen wat ik daders van dit soort acties zou willen aandoen!!! :censored: )
Mercury grand marquis colony park wagon 5.0 V8 1985
Gebruikersavatar
grandmaster n
Berichten: 1525
Lid geworden op: za 19 jan, 2008 12:14

Re: fox'79 under construction

Bericht door grandmaster n »

Ratrod schreef:Hey Grandmaster, zag ik je gister toevallig rijden richting Leeuwarden?
Zo nee, dan rijdt er nog een blauwe '79 Cobra rond met zulke velgen.
Nee hoor, ik rij een grijze 79-er :mrgreen:

@V8 lover: Ben je lekker klaar mee, met zo'n kras. Heb zelf ook al het "genoegen' gehad om dat mee te maken. (kras van voor tot achter over mijn Lincoln)
stelltje kl******8@@%@% !!!

En over de zij/knipperlichten: Ik ga eens (voorzichtig) kijken hoe het er bij mij uitziet.

gr
Gebruikersavatar
v8 lover
Berichten: 592
Lid geworden op: do 14 aug, 2008 21:09
Locatie: bij rotterdam

Re: fox'79 under construction

Bericht door v8 lover »

1e
Laatst gewijzigd door v8 lover op za 14 feb, 2015 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet Arjan

You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Gebruikersavatar
driver
Berichten: 829
Lid geworden op: vr 16 okt, 2009 14:56
Locatie: ergens op de aarde

Re: fox'79 under construction

Bericht door driver »

ja dat is idd niet de kleur wat op de mijne zaten arjan .maar die waren dan ook niet gespoten het hard was donker goud kleur .inmiddels heb ik mijne gewoon hoog glans zwart gespoten en vind het er wel leuk uit zien zal binnen kort ook weer eens een fotoke maken want hij is nu helemaal zwart heb nieuwe deuren erin gezet en opnieuw gespoten achterklep ook gelijk mee gedaan want zat een rotte plek in dus .maar waar ik het meeste blij om was en nog altijd ben is dat die lelijke gele streep aan de onderkant weg is nu :D .
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Gebruikersavatar
v8 lover
Berichten: 592
Lid geworden op: do 14 aug, 2008 21:09
Locatie: bij rotterdam

Re: fox'79 under construction

Bericht door v8 lover »

driver schreef: waar ik het meeste blij om was en nog altijd ben is dat die lelijke gele streep aan de onderkant weg is nu :D .
ik vond het best wel cool staan eigenlijk , zo zie je maar over smaak vakt niet te twisten :wink:
Groet Arjan

You know you're a cut little heartbreaker :Foxy
Jimi Hendrix Foxy Lady
Gebruikersavatar
driver
Berichten: 829
Lid geworden op: vr 16 okt, 2009 14:56
Locatie: ergens op de aarde

Re: fox'79 under construction

Bericht door driver »

Ja weet ja als het dan ook nog eens goed gedaan was .maar nee aan een kant zat het hoger dan de anderekant er zat 3cm verschil in nu kun je maar aan 1kant tegelijk kijken maar nee ik vond het niets en dan waren de deuren onderlangs rot .Heb een tijd zitten denken om inplaats dat geel om het metelic grijs te maken ofzo maar ja zwart vind ik prima zo ;)

Heb je nog wat gehoort van de deuren wat ik je nog gemailt had ??
[b]My mod list is long, but my cash flow is short[/b]
Black Mustang fox 79 351W 5.8Lt
Blue Fox 79 302 5.0Lt in progress
Voyager 96 2.4Lt
Granada 82 2.0Lt
Plaats reactie

Terug naar “Project”