Informatieve site 2carpros

Leuke,informatieve websites

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Informatieve site 2carpros

Bericht door keesie25 »

Beste allen. Gisteren wat over het internet gewandeld, omdat ik een klein -vooralsnog onoplosbaar- probleempje heb met de auto (zie ander topic betreffende foutcodes op dashboard).

Ik kwam deze site tegen:
https://www.2carpros.com/questions/code ... 28983#last

Je kunt hier gewoon een vraag stellen en binnen no time heb je suggesties/antwoord.

Kees
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Informatieve site 2carpros

Bericht door keesie25 »

Nou, het lijkt er op alsof het forum uitgestorven is, en het heeft dus geen zin om dit soort tips hier te plaatsen.
Gebruikersavatar
sjirafje
Berichten: 921
Lid geworden op: do 29 okt, 2015 23:14
Locatie: Limburg
Contacteer:

Re: Informatieve site 2carpros

Bericht door sjirafje »

Dit onderwerp is op dit moment 150 keer bekeken, waarom zou het plaatsen van tips geen zin hebben? Of begrijp ik je misschien niet goed?
Verzonden vanaf mijn smartphone, tablet of pc zonder Tapatalk.

Mustang Coupe - 1965
http://mustang.sjirafje.nl/agenda.htm
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Informatieve site 2carpros

Bericht door keesie25 »

Als het 150 keer bekeken is, dan zal er toch wel een keer iemand zijn die een reactie geeft, toch. Ik bedoel, het is een forum, en geen krant, nietwaar? Als niemand een reactie geeft, weet ik immers ook niet of het zin heeft om het te plaatsen.
Gebruikersavatar
Swordfish79
Berichten: 828
Lid geworden op: zo 05 jul, 2015 13:20

Re: Informatieve site 2carpros

Bericht door Swordfish79 »

Ik zie zo'n topic als een "ter info" waarom zou ik moeten reageren dan?
handig gevonden, leuk dat je het deelt maar verder ter kennis geving aangenomen.

Als jij denkt dat dingen interessant zijn gewoon posten of er nu wel of niet iemand reageert.

Gelukkig heb ik een MK1 mustang dus geen computer geneuzel :-)

Grtz!!
Gebruikersavatar
lee iacoca
Berichten: 601
Lid geworden op: di 07 okt, 2008 19:04
Locatie: drenthe

Re: Informatieve site 2carpros

Bericht door lee iacoca »

Kijk toch vrijwel dagelijks, maar dit topic heb ik dan gemist.Snap wel wat je bedoelt het lijkt wel steeds rustiger te worden, maar mischien vergis ik me.
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'69 351-4v-4 speed, mach1🐎
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Informatieve site 2carpros

Bericht door keesie25 »

Het gaat er niet om of jij of hij of ik of wie dan ook reageert. Het gaat er om dat mijn idee van een forum is dat je met elkaar van gedachten kunt wisselen over wat er naar voren gebracht wordt. Als ik dan hoor dat mijn boodschap 150 keer gezien is (wat ik dus niet wist) dan lijkt het me wel aardig dat er gereageerd wordt. Swordfish, je MOET dus niet reageren, maar als je alleen maar lezers hebt, heb je geen forum, en kun je net zo goed een krant lezen lijkt me. Geloof me, forums waarbij het voortdurend eenrichtingsverkeer is sterven uit. Bij mij gaat je stelling 'gewoon posten als je het interessant vindt of er nu wel of niet iemand reageert' niet op. Ten eerste WEET je niet of er iemand reageert, en als ik zou weten dat er niemand zou reageren zou ik niets posten...........
Plaats reactie

Terug naar “On the web”