"Nieuwe" Scosche dash kit 2010=2-14

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Petertje60
Berichten: 136
Lid geworden op: di 02 feb, 2016 14:05
Locatie: Rotterdam

"Nieuwe" Scosche dash kit 2010=2-14

Bericht door Petertje60 »

Ik liep tegen een nieuwe versie van de Scosche dash kit voor de 2010-2014 aan. Iemand hier ervaring mee? Klik hier voor info.

Image
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: "Nieuwe" Scosche dash kit 2010=2-14

Bericht door DanielSmit »

Op youtube staan wat filmpjes, ziet er wel netjes uit. Helaas blijft het een nadeel dat je 2din onder zit en dat dus je pook er voor zit.
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
Petertje60
Berichten: 136
Lid geworden op: di 02 feb, 2016 14:05
Locatie: Rotterdam

Re: "Nieuwe" Scosche dash kit 2010=2-14

Bericht door Petertje60 »

Mee eens. Ik vraag me af of het nu groter is dan in de vorige versie. Daar was ik zeer beperkt met de keuze. Ik vind het volledig touch wel overzichtelijker dan met een combinatie van fysieke knoppen en touch bediening.
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: "Nieuwe" Scosche dash kit 2010=2-14

Bericht door DanielSmit »

Ik heb toevallig vandaag een voorstel gekregen van iemand die met zijn bedrijf carbon dash delen maakt. Hij wil voor mij mn dashpanelen na maken. Omdat ik de oude scosche heb kan ik dan de rest over zetten. Misschien is dat voor jou ook een optie als je al een oud paneel er in hebt. Desnoods iets maken waarmee je je standaard shaker deels los maakt en inbouwt in een carbon paneel icm een nieuwe radio (weet even niet of dat te doen is met de shaker want die heb ik al een paar jaar niet meer). Indien interesse houd ik je wel op de hoogte.
Gewoon omdat het kan :)
Gebruikersavatar
Petertje60
Berichten: 136
Lid geworden op: di 02 feb, 2016 14:05
Locatie: Rotterdam

Re: "Nieuwe" Scosche dash kit 2010=2-14

Bericht door Petertje60 »

DanielSmit schreef: do 25 apr, 2019 13:59 Ik heb toevallig vandaag een voorstel gekregen van iemand die met zijn bedrijf carbon dash delen maakt. Hij wil voor mij mn dashpanelen na maken. Omdat ik de oude scosche heb kan ik dan de rest over zetten. Misschien is dat voor jou ook een optie als je al een oud paneel er in hebt. Desnoods iets maken waarmee je je standaard shaker deels los maakt en inbouwt in een carbon paneel icm een nieuwe radio (weet even niet of dat te doen is met de shaker want die heb ik al een paar jaar niet meer). Indien interesse houd ik je wel op de hoogte.
Het grootste probleem met de oude Scosche kit was was mij betreft de afmeting van het gat voor de 2DIN unit. En op een goeie tweede plaats natuurlijk het te laag zitten van de unit.
Ondanks dat, ben ik wel geïnteresseerd!
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: "Nieuwe" Scosche dash kit 2010=2-14

Bericht door DanielSmit »

Ik zal je op de hoogte houden, maar ga eerst lekker genieten van het seizoen. Mijn dashpanelen moeten er uit om als mallen te dienen, dus dat gaan we nog even niet doen :wink:
Gewoon omdat het kan :)
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”