Verzekering All-risk of WA

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
DennyM
Donateur 2014
Berichten: 79
Lid geworden op: do 12 jan, 2012 16:42
Locatie: Kudelstaart

Re: Verzekering All-risk of WA

Bericht door DennyM »

keesie25 schreef: ma 17 feb, 2020 11:16 Even terug naar jouw auto en de lage waarde. Mijn 'oude' auto is misschien wat vergelijkbaar: V8, 13 jaar oud, waarde bij Independer zo'n 8000 euro.
Ik vind het dan toch een behoorlijk verschil Kees; 3200 tegenover 8000 euro. Auto's zijn inderdaad vergelijkbaar.
Gefeliciteerd btw met de Red Bull, strakke bak :coolp: , ik hou de mijn 2005-er nog even, liefst totdat het een oldtimer is :wink:
2005 Sonic Blue Ford Mustang GT
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Verzekering All-risk of WA

Bericht door keesie25 »

Hoi Denny, ik heb er verder ook geen verklaring voor, maar bedenk, dat als de auto je nog bevalt, je bijna geen afschrijving meer hebt. Ik gaf in het andere topic al aan waarom ik een andere auto zocht. Een van die redenen was ook dat mijn oude auto op dat moment goed was, want als er een reparatie in het vooruitzicht was, was hij weer minder of niets waard geweest.
Gebruikersavatar
Ivor
Berichten: 9
Lid geworden op: za 29 feb, 2020 11:05
Locatie: Sebaldeburen, Nederland
Contacteer:

Re: Verzekering All-risk of WA

Bericht door Ivor »

Heb zelf WA+ Beperkt Casco. Tegen alles verzekerd behalve vandalisme. Nu woon ik tussen de weilanden en staat mijn auto op werk onder camera toezicht. Dus vandalisme is voor mij ver te zoeken. In ieder geval. Ik zou wel voor al risk of WA+ gaan. WA enkel kan je spijt van krijgen als het eens fout gaat.
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Verzekering All-risk of WA

Bericht door MarisGT »

Dankzij de aanbevelingen hier gekozen voor Turien, beste voorwaarden en nette priijs, tnx.. Oh en hij wordt all risk verzekerd...
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”