Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2005 t/m 2014

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door cenobyte »

MarisGT schreef: vr 30 okt, 2020 17:02 Vandaag eens lekker boodschappen gedaan met Shaun.. Sta je bij een stoplicht, kijkt de buurman naar binnen en grote smile en 2 duimen omhoog.. Altijd leuk.. Hoewel het me wel opvalt dat vooral mannen raar staan te kijken dat je als vrouw in een Mustang GT rijdt :lol: Nou, hier in ieder geval niet. En damn, wat kan er toch veel in die kofferbak.. Humor als je mensen ziet kijken als je je Mustang vol laadt met boodschappen :lol:
Mij valt het dus op hoeveel vrouwen de Mustang mooi vinden :lol: Veel vrouwen vinden musclecars over het algemeen niet mooi en werkelijk iedere vrouw die ik ken (zelfs eentje die alleen praktische auto's mooi vind) vinden een Mustang gaaf.
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door keesie25 »

Mijn vrouw vindt onze Mustang ook mooi maar ja, dat is logisch he........
Ze vindt trouwens een auto INEENS niet mooi meer als hij niet start........
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door Wiwaldi »

De Shaker 500 subwoofers zijn nu vervangen door deze set
https://www.shelbystore.com/product-p/ka-8-woofer.htm

Ik moet zeggen, qua geluid is het er enorm op vooruitgegaan. De oude subs waren aan hun einde, en begonnen bij een redelijk volume enorm te trillen. Installatie van de nieuwe subs was erg simpel, mede door de handleiding en talloze video's op YouTube. Wel was het best een prijzig setje om het hier te krijgen. Je moet er dus iets voor over hebben, maar in dat geval weet je zeker dat je iets hebt dat 100% in de subs opening van de deurkaarten past.

Helaas zit er nog steeds een lichte trilling in bij een wat zwaardere bass, wat waarschijnlijk komt doordat de vorige eigenaar een schroef uit het deurpaneel binnen in de deur heeft laten vallen (bij het verwijderen van de deurkaarten bleek een van de schroeven zwaar te zijn beschadigd, waarschijnlijk door de vorige eigenaar :roll: ).

Volgende stap is een Dynavin infotainment systeem, dat van zichzelf een OEM look heeft door het frame dat vervangen wordt.

Afbeelding

Afbeelding
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door Lemans »

Wiwaldi schreef: zo 15 jan, 2023 12:25 De Shaker 500 subwoofers zijn nu vervangen door deze set
https://www.shelbystore.com/product-p/ka-8-woofer.htm

Ik moet zeggen, qua geluid is het er enorm op vooruitgegaan. De oude subs waren aan hun einde, en begonnen bij een redelijk volume enorm te trillen. Installatie van de nieuwe subs was erg simpel, mede door de handleiding en talloze video's op YouTube. Wel was het best een prijzig setje om het hier te krijgen. Je moet er dus iets voor over hebben, maar in dat geval weet je zeker dat je iets hebt dat 100% in de subs opening van de deurkaarten past.

Helaas zit er nog steeds een lichte trilling in bij een wat zwaardere bass, wat waarschijnlijk komt doordat de vorige eigenaar een schroef uit het deurpaneel binnen in de deur heeft laten vallen (bij het verwijderen van de deurkaarten bleek een van de schroeven zwaar te zijn beschadigd, waarschijnlijk door de vorige eigenaar :roll: ).

Volgende stap is een Dynavin infotainment systeem, dat van zichzelf een OEM look heeft door het frame dat vervangen wordt.

Afbeelding

Afbeelding
Gaaf!

Geluid in mijn 6 is bagger. EQ doet ook niks
Vd week bovenin de stuurkolom een kernwoord versterker ontdekt.ook nog 2 " vreemde" kastjes. Dit uitzoeken en hopelijk geeft dit verbetering. Wss niet goed aangesloten, hoor steeds een " plop" over alle speakers met entertainment uit


Vanmorgen uitdaging. Stang " dood" zelfs kofferbak ging niet open

Truckje met noodsleutel onder handgreep ..met geen mogelijkheid het kapje eraf te schuiven.

Toen via Grill Hood geopend....Accu 1,8V ppfffff. Bleek Min Pool m6 helemaal los

Kabels en starten....alles weer opnieuw instellen....Fahrenheit naar Gr. Mijlen naar Km. Enz.

Hopelijk geen lekstroom.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Wiwaldi
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 13 dec, 2020 14:04

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door Wiwaldi »

Lemans schreef: zo 15 jan, 2023 13:45
Geluid in mijn 6 is bagger. EQ doet ook niks
Vd week bovenin de stuurkolom een kernwoord versterker ontdekt.ook nog 2 " vreemde" kastjes. Dit uitzoeken en hopelijk geeft dit verbetering. Wss niet goed aangesloten, hoor steeds een " plop" over alle speakers met entertainment uit
Wel erg benieuwd hoe die versterker dan daar geplaatst was… zoveel ruimte heb je daar volgens mij niet, en een beetje versterker is toch wel een aardige unit.
Groeten,

Luke

----

- '08 V6 Convertible - Grabber Orange
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door Lemans »

Wiwaldi schreef: zo 15 jan, 2023 17:41
Lemans schreef: zo 15 jan, 2023 13:45
Geluid in mijn 6 is bagger. EQ doet ook niks
Vd week bovenin de stuurkolom een kernwoord versterker ontdekt.ook nog 2 " vreemde" kastjes. Dit uitzoeken en hopelijk geeft dit verbetering. Wss niet goed aangesloten, hoor steeds een " plop" over alle speakers met entertainment uit
Wel erg benieuwd hoe die versterker dan daar geplaatst was… zoveel ruimte heb je daar volgens mij niet, en een beetje versterker is toch wel een aardige unit.
Zal proberen foto's te maken.


Hierbij, duidelijker lukte ff niet , weet iemand wat dat " Diamond" kastje is? Ik moet het allemaal nog loshalen om nader te onderzoeken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door Lemans »

keesie25 schreef: vr 08 jan, 2021 18:23 Mijn vrouw vindt onze Mustang ook mooi maar ja, dat is logisch he........
Ze vindt trouwens een auto INEENS niet mooi meer als hij niet start........
:lol:
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door Eric »

Lemans schreef: zo 15 jan, 2023 18:36weet iemand wat dat " Diamond" kastje is?
Misschien een line converter? Dat is een apparaatje dat versterkt luidsprekersignaal omzet naar line signaal waar je een versterker mee kunt aansturen.
Gebruikersavatar
Lemans
Berichten: 64
Lid geworden op: za 24 sep, 2022 09:14

Re: Wat heb jij vandaag aan je Mustang gedaan?

Bericht door Lemans »

Eric schreef: zo 29 jan, 2023 13:05
Lemans schreef: zo 15 jan, 2023 18:36weet iemand wat dat " Diamond" kastje is?
Misschien een line converter? Dat is een apparaatje dat versterkt luidsprekersignaal omzet naar line signaal waar je een versterker mee kunt aansturen.
Die zijn er idd

https://www.ebay.com/itm/185701051592

Deze vindt ik alleen niet.

Kijken of ik het spul werkend kan krijgen

Thx
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.

Mijn persoonlijkheid is wie ik ben,

En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Plaats reactie

Terug naar “2005 - 2014”