Nog maar eens een Kevin Marti VIN-report

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
tminus3
Donateur 2014
Berichten: 1534
Lid geworden op: wo 24 dec, 2003 15:22
Locatie: 't zonnige zuiden
Contacteer:

Nog maar eens een Kevin Marti VIN-report

Bericht door tminus3 »

Nu 'iedereen' z'n VIN-report aan het posten is kan ik natuurlijk niet achter blijven.

Afbeelding
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Hee Marc,

Ze blijven boeiend hoor, die Reports! Dus leuk dat je hem hier even neerzet. Een "vroege" '67 dit keer, maar dan wel een exclusievere Fastback. Dat zie je goed aan de Statistics.

Jij weet meer over de geschiedenis van jouw auto, begreep ik een tijdje geleden (zie DEZE LINK). Onze Mustangs hebben gelijktijdig de straten van Lake Forest onveilig gemaakt... :grandmar:

Heb jij de geschiedenis nu helemaal compleet?

Marc
Marc
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Mooi report weer ...leuk om te lezen.

Alleen wat ik me afvraag,als je nu een hele late 66 heb,zal je dan wel het report aan kunnen vragen?
Alleen zou August 09, 1966 niet laat genoeg zijn natuurlijk :ashamed:


Marcel
Gebruikersavatar
tminus3
Donateur 2014
Berichten: 1534
Lid geworden op: wo 24 dec, 2003 15:22
Locatie: 't zonnige zuiden
Contacteer:

Bericht door tminus3 »

Marc,

Ik heb de geschiedenis bijna compleet, oa. dankzij Russ Mann, zoals jij in die oude thread al dacht.
De moeder van de laatste eigenaar in de US kocht hem in 1969 bij een Ford dealer in Long Beach. Toen zij in 1993 op 76 jarige leeftijd overleed ging de auto over in de handen van haar zoon. Hij verkocht de auto in 1998 toen hij ging verhuizen.
Hij is daarna uiteindelijk bij Movie Cars terecht gekomen die hem verkocht aan iemand met rally-plannen. Moviecars kocht de auto in 2002 weer terug van dezelfde persoon, waarna hij in mijn bezit is gekomen.

In Zwolle sprak in Patrick van Moviecars, en hij dacht nog wel te kunnen achterhalen wanneer en bij wie ze de fastback in de US vandaan hadden. Binnenkort heb ik dus misschien ook het gedeelte 1998-2000 in kaart. Wie de eerste eigenaar was zal ik waarschijnlijk nooit weten, maar ik ben allang blij dat ik de geschiedenis tot zo ver heb kunnnen achterhalen. Ik kan met recht zeggen dat de auto van een oud vrouwtje is geweest :yes:

Een uitgebreidere beschrijving van de geschiedenis kun je trouwens vinden op m'n website, www.mustangfastback.nl
1967 Mustang fastback; - kick-ass homebuilt 347 - programmable 4R70W transmission - 4-wheel big disk brakes - corner-carver suspension
No show, all go!
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Marc,

Natuurlijk gelijk het verhaal op jouw website gelezen. Het blijft bijzonder boeiend, die geschiedenis. We mogen kennelijk van geluk spreken dat de dames op leeftijd nooit bij de plaatselijke "mall" met onze Mustangs op elkaar zijn gebotst :hahano:

Marc
Marc
Gebruikersavatar
MustangMan010
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 13 aug, 2003 18:58
Locatie: Albrandswaard
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Mooi report hoor.Leuk om zo de gegevens van andere Mustang bezitters te bekijken/vergelijken.

Marcel: Is het niet handiger om er een aparte topic van te maken waar alleen de Kevin Marti Reporten in staan zodat het wat overzichtelijker wordt om ze te bekijken nu er steeds meer komen?
Misschien kun jij als owner van dit forum de reeds geplaatste reports dan alsnog bij elkaar in die topic zetten of zeg ik nu iets doms?? :confused2:

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Goed plan Mark,is gebeurd....





Marcel
Cougar1968
Berichten: 41
Lid geworden op: di 30 apr, 2013 19:13

Re: Nog maar eens een Kevin Marti VIN-report

Bericht door Cougar1968 »

Hallo allemaal,

Leuk om de rapporten eens te bekijken.
Heeft ook iemand een idee waar ik kan beginnen bij mijn speurtocht naar de vorige eigenaren van mijn '68 Cougar?
Veel meer informatie dan die uit het plaatje uit de deur heb ik niet bij mijn wagen...

Gr.

Meinard
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”