Marti report binnen gekregen!

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blizzard
Berichten: 383
Lid geworden op: di 06 dec, 2005 12:05
Locatie: Het Westland
Contacteer:

Marti report binnen gekregen!

Bericht door Blizzard »

Nog geen anderhalve week geleden heb ik mijn Marti report besteld en ik heb hem al binnen!!!!!

Afbeelding

Ziet er naar uit dat de auto dus 4 keer is overgespoten en dat hij voorheen Sunlit Gold was. Hij is oa groen en blauw geweest. We dachten wel dat hij die kleur was maar zeker weten deden we het niet. Er zitten aardig wat opties op volgens mij. Al zit er nu geen airco meer in, dat moet nog wel komen. En ik had geen flauw idee dat je een remote mirror kon bestellen. Dacht eigenlijk dat dat een aftermarket product was. In ieder geval ben ik erg blij met het report.

Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
Gebruikersavatar
Marcel
Retired Moderator
Berichten: 2909
Lid geworden op: ma 11 aug, 2003 13:56
Locatie: Albir
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Altijd leuk te zien he zo'n report

Marcel
Gebruikersavatar
Blizzard
Berichten: 383
Lid geworden op: di 06 dec, 2005 12:05
Locatie: Het Westland
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Inderdaad ja, ik had ook niet verwacht het nog voor kerst binnen te hebben. Vooral omdat de verkoper van de auto helemaal niets over de auto kon vertellen. Dan is dit toch wel heel handig.

Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Marchel »

Leuk he, zo'n rapport!! Ik heb hem voor mijn Fastback ook.... erg handig om te weten hoe hij uit de fabriek gekomen is.

Grappig om te zien dat jouw Fastback ook een half jaar in de showroom heeft gestaan voordat ie verkocht werd.

Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Gebruikersavatar
mustang1
Berichten: 11
Lid geworden op: za 21 aug, 2004 13:21
Locatie: 's-heerenberg

Bericht door mustang1 »

hoi waar kun je zoon marti report bestellen groetjes dennis
dennis notten
ford mustang 1968
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5300
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Bericht door Neko- »

Eerste link waar Google mee opkomt: http://www.martiauto.com/

Als dat een onjuiste site is: Voel je vrij om me te corrigeren heren :)
Gebruikersavatar
Blizzard
Berichten: 383
Lid geworden op: di 06 dec, 2005 12:05
Locatie: Het Westland
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

@mustang1/dennis hier http://www.martiauto.com/ kun je hem bestellen. De verzendkosten zijn 12 dollar dacht ik + de kosten van het report (zijn 3 verschillende en dit is de deluxe versie).

@marchel, het is inderdaad erg leuk zo'n rapport. Zo heb ik een console in de auto zitten die niet in het report staat en is mijn volledige interieur zwart ipv nugget gold. Ik weet nog dat jij er een originele airco in had zitten die niet in het report stond. Goed om te lezen dat je hard aan het werk bent met je fastback.

Sjoerd
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Sjoerd,

Het is inderdaad een mooie complementering van alle informatie rondom jouw auto. Ik was er zelf destijds ook blij mee.

Voor de andere geïnteresseerden (Kevin Marti vermeldt het ook op de site): dit report is alleen beschikbaar voor de bouwjaren 1967 t/m 1973....
Marc
Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Marchel »

72grande schreef:dit report is alleen beschikbaar voor de bouwjaren 1967 t/m 1973....
Dat vind ik wel erg jammer... want ik zou ook heel graag zo'n rapport van mijn convertible hebben. Is er nog een andere manier om aan deze gegevens te komen??

@Sjoerd: Er zit eindelijk vooruitgang in het project. Ik hoop dat eind januari de Fastback weer in de schuur staat. Dan gaat het echte opbouwen beginnen :)
Alleen nog ff wachten op de onderdelen die onderweg zijn

Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

het is wel raar, want op de MustangIIMA yahoogroup had men het erover dat je via die Kevin Marti ook voor je II een report kon krijgen. die Yanken op die yahoogroup zullen toch niet zo gek zijn? maar ja, als ik martiauto.com aanklik, lees ik alleen maar '64-'73. zie je, worden we we weer buitengesloten,

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
PoisonIvy66
Berichten: 1801
Lid geworden op: ma 27 feb, 2006 22:04
Locatie: Noord Brabant

Bericht door PoisonIvy66 »

78ghiaT5 schreef:maar ja, als ik martiauto.com aanklik, lees ik alleen maar '64-'73. zie je, worden we we weer buitengesloten,

harry
Helaas moet ik je ff corrigeren Harry, ook de '64-'66ers worden uitgesloten. Balen!

Groeten,

Roel
...Happiness is the road...
Gebruikersavatar
Blizzard
Berichten: 383
Lid geworden op: di 06 dec, 2005 12:05
Locatie: Het Westland
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Dat vind ik wel erg jammer... want ik zou ook heel graag zo'n rapport van mijn convertible hebben. Is er nog een andere manier om aan deze gegevens te komen??
Alleen de oude eigenaar of de verkoper denk ik. De gegeven zijn namelijk weg. Ik weet alleen niet meer of dit door een brand zo is gekomen of dat ze gewoon zijn weggegooid. Ze zijn er in ieder geval niet meer.


@Sjoerd: Er zit eindelijk vooruitgang in het project. Ik hoop dat eind januari de Fastback weer in de schuur staat. Dan gaat het echte opbouwen beginnen Smile
Alleen nog ff wachten op de onderdelen die onderweg zijn
Je hebt toch niet de hele onderdelen lijst in 1 keer besteld of wel? Want dat was een verschrikkelijke lange lijst. Ik hoop trouwens wel nog foto's te zien van je project want ik ben echt heel benieuwd. Heb al op je site gekeken maar zag (nog) niets staan. Je kan binnenkort wel een pb verwachten. Ik ben er al vaak aan begonnen maar mijn firefox stopte er elke keer mee, en als je dan elke keer alles kwijt ben dan verdwijnt de zin om om het voor de 6e keer op te schrijven wel een beetje. En ja toen kwam ik er dus ook pas achter dat ik het beter in Word kan maken en dan gwn ff copy paste.................................. zeg maar niets, ik weet het....................... ;)

Van II weet ik helemaal niets harry, maar ik dacht dat er voor hele late 66 modellen nog wel eens een marti report te krijgen is, al weet ik dat niet helemaal zeker. Dacht het ergens gelezen te hebben in een blad. Maar je kan altijd contact opnemen natuurlijk.
"It is easy to kill someone with a slash of a sword. It is hard to be impossible for others to cut down"
- Yagyu Munenori
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5300
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Bericht door Neko- »

Alleen de oude eigenaar of de verkoper denk ik. De gegeven zijn namelijk weg.
Ik weet van die auto van mij dat Ford in ieder geval die gegevens blijkbaar nog wel heeft. Ze kunnen je daar alleen niet vertellen naar welke verkoper de auto is gegaan, en dus kun je via die route ook niet meer volgen aan wie deze verkocht is. Ik weet niet in hoeverre Ford daarin in hun database kan teruggaan. Ik kan me voorstellen dat 1964 misschien inderdaad wat te ver teruggaat. Maar vragen kan natuurlijk altijd.

Het is mogelijk met de DMV wel na te gaan als je weet naar welke regio je auto gegaan is. Ze kunnen je in ieder geval vertellen of ze een registratie hebben van de auto in hun systeem (zelfs al is da auto daar zelf niet meer ingeschreven). De DMV schijnt die records op microfiche opgeslagen te hebben, en die blijven 8 jaar bewaard. Na 8 jaar uit Amerika weg is dat dus een lastig iets om verder terug te zoeken.

Je hebt alleen geen idee waar die records uit bestaan (is gewoon prijsschieten dus), en kost je $10.50 aan fee. Die fee is alleen slechts met money-order of cheque over te maken. En ik ben er in Nederland al achter dat alleen die cheque al goed is voor €18 aan administratie aan de kant van Nederland.
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”