Marti report 1970 FB 302-2V

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sjaaka70
Berichten: 36
Lid geworden op: ma 20 okt, 2014 11:26
Locatie: Nootdorp, ZuidHolland

Marti report 1970 FB 302-2V

Bericht door Sjaaka70 »

Hier het Marti rapport van mijn 1970 Mustang FB
Afbeelding

Dit was een hele normale Mustang met een basis 302V8 met automaat, het enige bijzondere is dat dit een originele exportversie is met metrische snelheidsmeter. Toen ik 'm kocht waren een aantal dingen niet (meer) zoals in het rapport
3.00 Traction-Lock diff, nu zit er een open 2,80 diff op (helaas!!)
Console zit er niet in (en ik vraag me af of die er ooit ingezeten heeft want ik vond er totaal geen sporen meer van??)
De Decor Group en Bumper Guards waren een heleboel extra chromen strippen rondom. Die vond ik erg lelijk en die zijn er dan ook vanaf.
Convenience Group: vlgs mij een aantal zoemers voor gordels etc en misschien wat lampjes in de koffer en onder de motorkap. Deze waren allen in zeer slechte staat en zijn voorlopig weggelaten.

Wat er ook inzat is een soort emission control systeem wat bestaat uit een electricsche opnemer in de speedo kabel, een electromechanisch kastje (D0AF-9E718) wat hierop aangesloten zit en een verbinding met het vacuumsysteem. Dit systeem veranderde de vacuumvervroeging van de onsteking. Aangezien ik nu een hele andere motor, ontsteking en carb heb, zit dit er ook niet meer in. (was ook nogal verrot)
Heeft iemand anders nog zo'n systeem in de auto?

Dat was het voor het Marti rapport.

Groeten,


Sjaak
Groeten, Sjaak

1970 Mustang FB, 351W "het zwarte gat aka bodemloze put"
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Marti report 1970 FB 302-2V

Bericht door 1970TwisterSpecial »

De opnemer zit nog wel bij mij tussen de km-tellerkabel, maar verder doet het bij mij niets.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”